Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dowiedz się więcej o starożytnej bransolecie | Spacer po Half Moon Street Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Jedź na Baker Street, gdzie podejdź do regału z encyklopediami, by dowiedzieć się czegoś o znalezionej u Turnera bransolecie. W dziale "Sztuka i architektura" wybierz opcję "starożytna sztuka z Muzeum Brytyjskiego". W stosownych zakładkach akt sprawy pojawi się dowód: pięć baranów z Mityleny oraz dokument o tej samej nazwie.

Kontynuuj poszukiwania w archiwach, wykorzystując znaleziony właśnie artykuł o antykach. Przejdź zatem do regału z gazetami, przewiń daty do roku 1885 i wybierz "skradzione hellenistyczne skarby". W stosownej zakładce akt sprawy pojawi się dowód: złodziej w więzieniu.

Za pośrednictwem mapy przenieś się do lombardu.

Lombard Butlera. - Dowiedz się więcej o starożytnej bransolecie - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Lombard Butlera.

Na miejscu maszeruj przed siebie, następnie skręć w prawo i idź niemal do samego końca uliczki, pod drzwi lombardu Butlera (Butler's Pawn Shop; po prawej). Otwórz je posiadanym kluczem i wejdź do środka.

Popatrz na półki po lewej i zwróć uwagę na raki (na dole). Podejdź do lady, unieś jej blat. Obadaj półki za ladą (po prawej) i zauważ na środkowej pistolet sygnałowy.

Obróć się twarzą do lady, przyjrzyj jej i otwórz lewą szufladę. Wyjmij z niej stary naszyjnik - w zbliżeniu popatrz na barani łeb - oraz list od Briana Vercottiego. Otwórz prawą szufladę i rzuć okiem na leżącą w niej księgę rachunkową.

Dedukcja

Połącz "klejnoty Butlera" i "dwie ofiary". Otrzymasz "motyw złodzieja".

Przy założeniu pozycji strzeleckiej i motywu złodzieja w tym momencie możesz już zakończyć sprawę (niekoniecznie prawidłowym wnioskiem). - Dowiedz się więcej o starożytnej bransolecie - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Przy założeniu pozycji strzeleckiej i motywu złodzieja w tym momencie możesz już zakończyć sprawę (niekoniecznie prawidłowym wnioskiem).

Za pośrednictwem mapy przenieś się na Half Moon Street.