Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeszukaj teren wykopalisk | Krwawa łaźnia Sherlock Holmes Zbrodnia i kara poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rzuć okiem na tablicę informującą o ograniczonym dostępie, po czym otwórz szerzej uchyloną po prawej furtkę i wkrocz na teren wykopalisk. Maszeruj przed siebie i wejdź do domku po prawej (Domum Hadriano) przez otwarte na oścież drzwi (kliknij je, by usłyszeć komentarz detektywa). Przejrzyj papierzyska na biurku na wprost wejścia. Weź dokument (Ukryta świątynia Mitry; 2 strony). Spójrz na mapę wiszącą nad biurkiem.

Obadaj półki na ścianie po prawej. Z dolnej zabierz kolejny dokument (Klątwy i wierzenia). Przejdź do niskiego stolika przy drzwiach i przyjrzyj się rzeczom leżącym na blacie. Zwiń jeszcze jeden dokument (Nóż do tauroktonii; 2 strony), a także leżące obok metalowe kostki (kawałki jakiejś formy) i następny dokument (Misteria Mitry; 2 strony; w aktach sprawy również jako dowód).

Opuść domek i skieruj się na drewniany pomost naprzeciw niego. Maszeruj w lewo, w stronę tablicy z napisem "Obszar 1 - TRICLINIUM". Zejdź na sam dół i zbadaj fresk na posadzce - postać cyklopa i Wulkana.

1 - do obszaru 2, 2 - do obszaru 5. - Przeszukaj teren wykopalisk - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
1 - do obszaru 2, 2 - do obszaru 5.

Wyjdź stamtąd schodkami po lewej i skieruj się w lewo ku beczkom przy tablicy z napisem "Obszar 2 - PITS". Przejdź za beczki i rzuć okiem na leżące za nimi na skrzynkach liny. Zajrzyj do głębokiego dołu pod rusztowaniem (po prawej) - Holmes pociągnie za zwisającą w głąb niego linę. Zbadaj narzędzia archeologiczne, które wyciągniesz w ten sposób, i zabierz łopatkę.

Maszeruj teraz w prawo, ku stojącym na podwyższonej kamiennej posadzce zniszczonym kolumnom z tablicą "Obszar 5 - TEMPLE" (na lewo od domku, przy którym czeka Watson). Przejdź na sam koniec owych pozostałości po świątyni (po drodze zauważ haki budowlane w skrzyni po lewej) i przyjrzyj się usytuowanym na trawie posągom: Neptuna (pierwszy od prawej) i Minerwy (pierwszy od lewej), a także widocznemu na postumencie nieco przed nimi posągowi czarnego byka.

Stamtąd skieruj się w lewo ku kolejnemu domkowi (po prawej przy rzece), ale zanim doń zajrzysz, wejdź na nieduży pomost na prawo od niego. Na stojącej na nim tablicy obadaj w zbliżeniu mapę (po lewej) i schemat (po prawej).

W domku (Arturus Domum) sprawdź przedmioty na półkach na wprost wejścia. Z górnej zabierz jeden dokument (Władza Bentcliffe'a; 2 strony), a z dolnej drugi (Gastrafetes; 2 strony).

Przejdź w prawo, ku stołowi z rozłożoną na nim bronią przypominającą kuszę. Rzuć okiem na schemat na ścianie i na owo rozmontowane urządzenie.

Dedukcja

Połącz "efektowne przybycie" ze "skargą Pitkina". Otrzymasz dwie wykluczające się opcje: "zmartwienia Pitkina" i "nadzieje Pitkina".

Opuść domek i maszeruj wzdłuż torów po prawej, po czym wejdź na pierwszy z dwu drewnianych pomostów po lewej - Przeszukaj teren wykopalisk - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Opuść domek i maszeruj wzdłuż torów po prawej, po czym wejdź na pierwszy z dwu drewnianych pomostów po lewej. Wędruj nim, tak jak prowadzi, a przy tablicy z napisem "Obszar 4 - TABLINIUM" zejdź na sam dół wykopaliska (w prawo). Idź do ściany na wprost, gdzie aktywuj talent Holmesa. Zbadaj mur - Sherlock odkryje, że został on niedawno pokryty błotem. Użyj zabranej ze studni na obszarze 2 łopatki, by zeskrobać błoto ze ściany. Energicznie przeciągaj łopatką po murze, aż odpadnie prawie całe błoto - najistotniejszy jest napis w górze ekranu. Odczytaj go (FRIGIDARIUM).

Za pośrednictwem mapy przenieś się do łaźni przy Strand Lane.