Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | Podróżowanie po mieście w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Do wykupienia umiejętności potrzebujesz punktów synchronizacji - Umiejętności | Podróżowanie po mieście w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Do wykupienia umiejętności potrzebujesz punktów synchronizacji. Nie będziesz w stanie wykupić wszystkich za punkty zdobyte w głównych misjach. Jeśli więc nie planujesz wykonywać misji wieloosobowych, musisz wybrać, których umiejętności nie kupisz.

Walka wręcz

Mistrz broni drzewcowej, jednoręcznej lub ciężkiej. Każda z tych umiejętności pozwal na wykonanie silnego ataku daną kategorią broni. Wymaga ukończenia sekwencji 5. Wykup tę, która najbardziej ci odpowiada, a pozostałe zignoruj.

Egzekucja na ziemi. Pozwala na dobicie powalonych wrogów. Wymaga ukończenia sekwencji 9. Szczególnie przydatne w połączeniu z atakiem oszałamiającym. Jeśli go stosujesz, wykup tę umiejętność.

Atak oszałamiający. Pozwala wytrącić przeciwnika z równowagi, a nawet przewrócić na ziemię. Wymaga ukończenia sekwencji 2. Bardzo przydatne, zwłaszcza w walkach z bossami i trudniejszymi przeciwnikami. Koniecznie kup i często korzystaj.

Na dystans

Broń dystansowa. Pozwala walczyć pistoletem lub muszkietem. Wymaga ukończenia sekwencji 2. Nie ma powodów, byś miał jej nie kupić.

Skład asasyna. Umiejętność aktywna. Czasowo otwiera sklep z przedmiotami użytkowymi dla ciebie i twoich sojuszników. Wymaga ukończenia sekwencji 2. Nieprzydatne, jeśli nie masz zamiaru grać z trybie co-op. W innym wypadku warto, by posiadała ją jedna osoba z twojej drużyny.

Bomby: sakiewka. Pozwala rzucać sakiewką. Wymaga ukończenia sekwencji 2. W przeciwieństwie do poprzednich gier sakiewki traktowane są jako osobne przedmioty. Poza tym działają tak samo, to znaczy odwracają uwagę. Warto kupić.

Bomby: granaty ogłuszające. Pozwala rzucać granaty ogłuszające. Wymaga ukończenia sekwencji 2. Granaty działają na mniejszą odległość od bomb dymnych, ale nie ograniczają twojej widoczności. Jeśli przez granaty dymne za mało widzisz, możesz wykupić ogłuszające.

Ulepszone widmowe ostrze. Pozwala strzelić dwa razy z widmowego ostrza bez przeładowania. Wymaga ukończenia 9 sekwencji. Jeśli często korzystasz z naręcznej kuszy Arno, wykup. Jeśli nie, możesz odpuścić.

Bomby: trujący gaz. Pozwala rzucać bomby zawierające trujący gaz. Wymaga ukończenia sekwencji 9. Bomby trują na sporym obszarze, zabierając punkty życia przeciwnikom. Są drogie i mogą ranić również ciebie, ale bardzo przydatne, zwłaszcza w późniejszej części gry. Warto wykupić.

Niewidzialność

Zmysł społeczny. Inni gracze dzielą twój wzrok orła. Wymaga ukończenia sekwencji 2. W trybie wieloosobowym przydatne, jednoosobowym nie.

Przebranie. Umiejętność aktywna. Zapewnia tobie i sojusznikom przebranie. Przebranie znika, gdy pojawisz się zbyt blisko przeciwników. Identyczna sytuacja, jak w przypadku zmysłu społecznego.

Ślusarz. Umiejętność ta posiada trzy poziomy i odpowiada za otwieranie zamków skrzyń i drzwi. Więcej na ten temat przeczytasz w odpowiednim fragmencie poradnika. Kolejne poziomy umiejętności wymagają ukończenia sekwencji 2, 5 i 9.

Przewrót w biegu. Pozwala na wykonanie przewrotki w razie upadku, na przykład z dużej wysokości. Wymaga ukończenia sekwencji 5. Bardzo przydatne, jeśli często poruszasz się po dachach albo masz problem z przewracaniem się.

Podwójne zabójstwo z powietrza. Pozwala zabić dwóch wrogów dzięki atakowi z góry. Wymaga ukończenia sekwencji 5. Jeśli często spadasz na przeciwników, wykup tę umiejętność. W innym wypadku będziesz musiał walczyć z ocalałym przeciwnikiem.

Podwójne zabójstwo. Jak wyżej, ale dla poruszania się po ziemi. Warto wykupić, gdyż wielu strażników bram porusza się parami. Podobnie bandyci z wydarzeń losowych często pojawiają się parami.

Wtopienie w otoczenie. Pozwala wtopić się w otoczeniu dzięki ławkom, oparciu się o ścianę i podobnym akcjom. Wymaga ukończenia sekwencji 2. Przydatne, jeśli preferujesz skryte działania. Nieprzydatne, jeśli wolisz bezpośrednią walkę.

Zdrowie

Grupowe leczenie. Umiejętność aktywna. Leczy pobliskich graczy. Wymaga ukończenia sekwencji 2. Ponownie umiejętność ważna dla trybu wieloosobowego. Jeśli cię on nie interesuje, możesz odpuścić.

Skóra. Umiejętność ta posiada cztery poziomy. Każda oferuje coraz większy bonus do życia Arno. Wymagają ukończenia sekwencji odpowiednio 2, 5, a ostatnie dwie 9. Drogie, ale warto je wykupić, gdyż walki w Unity należą do krwawych.