Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Halles - Ventre de Paris - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Mapa Halles - Ventre de Paris - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Klub towarzyski oferuje zadania "Zakładnicy spekulantów", "Niech jedzą siano" oraz "Odpadki na rozgrzanym blaszanym dachu"
Powiększ mapę

Zadania poboczne | Halles - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Zadania klubów towarzyskich

Klub Cafe du Ventre de Paris – Klub towarzyski oferuje zadania "Zakładnicy spekulantów", "Niech jedzą siano" oraz "Odpadki na rozgrzanym blaszanym dachu"

Legenda Mapa Halles - Ventre de Paris - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity

Paryskie Opowieści

Tajemnicze Morderstwa

Zadania klubów towarzyskich

Zagadki Nostradamusa

Misje trybu współpracy

Zadania poboczne

Paryskie Opowieści - Szczur z kanałów

Poziom trudności: 2/5

Nagroda: 400 liwrów

Twoim zadaniem jest zabić Jeana-Baptiste Rotondo. Cel ukrywa się w kanałach. Zejście na dół znajduje się w pobliżu zleceniodawcy.

Kanały podzielone są na kilka piętrowych pomieszczeń. Na górze znajdują się przejścia do kolejnych, a na dole ekstremiści. Nie musisz ich zabijać, ale będziesz wracał na górę tą samą drogą, którą tu przyszedłeś. Dlatego dla wygody dobrze byłoby się ich pozbyć. Poza tym poruszanie się po kanałach będzie wymagało skakania i wspinania się, a wtedy łatwo zostać zauważonym przez przeciwników.

Cel znajduje się w ostatnim pomieszczeniu. Po dotarciu na miejscu użyj Wzroku Orła. W pobliżu znajduje się kilku przeciwników, ale nie stanowią wielkiego wyzwania. Rotondo można zabić dowolną metodą, także pistoletem. Po zabójstwie opuść kanały.

Tajemnicze Morderstwa - Kości niezgody

Poziom trudności: 2/5

Nagroda: L'etoile polaire

Zabójca: Jaimie Macarthur

Liczba tropów: 17

Nabrzeże (3 tropy):

  1. Ciało w brudnej, płóciennej torbie
  2. Zeznania flisaka
  3. Zeznania członka gwardii narodowej

Tawerna (Hotel de Ville, 1 trop):

  1. Zeznania barmana

Dom Belli (Hotel de Ville, 4 tropy):

  1. List od Jaimiego na piętrze, na stoliku obok łóżka
  2. Zeznania staruszki na piętrze
  3. Zeznania Belli
  4. Zeznania Jaimiego Macarthura

Sklep (2 tropy):

  1. Leżąca na ziemi lista zakupów
  2. Zeznania Martina

Sklep rzeźnika (5 tropów):

  1. Leżąca na ziemi mała torba
  2. Zakrwawione wiadro stojące obok orby
  3. Duża płócienna torba
  4. Rzeźnicki pieniek
  5. Zeznania rzeźnika

Dom Jaimiego (2 tropy):

  1. Zmięty list obok kominka
  2. List od Belli na krześle

Tajemnicze Morderstwa - Śmierć w zamtuzie

Poziom trudności: 1/5

Nagroda: Halabarda

Zabójca: Olivier

Liczba tropów: 17

Zamtuz (7 tropów):

  1. Zwłoki kobiety
  2. Sznury i knebel
  3. Szpikulce i haki w rogu pokoju
  4. Bicz na stoliku pod oknem
  5. Dziennik na stoliku
  6. Zeznania Micheline
  7. Zeznania Anny

Warsztat rymarski (Porte Saint-Denis, 2 tropy):

  1. Leżąca na stoliku księga dostaw
  2. Zeznania Jeana

Stancja (Porte Saint-Denis, 2 tropy):

  1. Leżąca na krześle książka
  2. Zeznania Quentina

Miejsce spotkania (Porte Saint-Denis, 1 trop):

  1. Zeznania żebraka

Dom (Porte Saint-Denis, 2 tropy):

  1. Tajemniczy list na stoliku
  2. Wycinki prasowe na łóżku

Willa de Sade'a (Porte Saint-Denis, 3 tropy):

  1. List od lokaja leżący między kolumnami
  2. Zeznania de Sade'a
  3. Zeznania Oliviera

Zadania klubów towarzyskich - Zakładnicy spekulantów

Poziom trudności: 3/5

Nagroda: 700 liwrów

Twoim zadaniem jest uwolnić czterech rolników. Znajduję się na dużym obszarze zastrzeżonym. Na terenie znajduje się wielu przeciwników o zróżnicowanej sile, w tym snajperów oraz przynajmniej jeden dzwon alarmowy. Na obszarze znajduje się również dużo otwartych okien oraz przejść.

Każda taktyka na przejście tej misji będzie dobra, więc wybierz ulubioną i wprowadź ją w życie. Wyjątkiem atak bezpośredni, jeśli nie posiadasz dobrej broni i zapasu amunicji oraz lekarstw. Po uwolnieniu wszystkich rolników opuść teren misji i stań się anonimowy.

Zadania klubów towarzyskich - Niech jedzą siano

Poziom trudności: 2/5

Nagroda: 800 liwrów

Idź we wskazane miejsce i użyj Wzroku Orła. W obszarze zastrzeżonym znajduje się sześciu spekulantów oraz rozproszeni przeciwnicy. Poza dwiema małymi grupami wędrują pojedynczo. Snajperów brak, dzwonów alarmowych również, więc w razie wykrycia czeka cię prosta walka.

Spekulanci traktowani są jak ekstremiści, czyli po wykryciu cię wyciągną broń i zaatakują. Możesz ich zabić kryjąc się w tłumie, możesz również walczyć bezpośrednio albo użyć broni palnej. Z powodu małej liczby przeciwników na terenie misji możesz zrezygnować ze skradania się. Po pozbyciu się całej szóstki opuść wskazany obszar i stań się anonimowy.

Zadania klubów towarzyskich - Odpadki na rozgrzanym blaszanym dachu

Poziom trudności: 2/5

Nagroda: 800 liwrów

Na początek czeka cię dłuższy spacer na miejsce akcji, więc lepiej skorzystaj z szybkiej podróży.

Twoim celem jest zabić czwórkę poruczników. Ukrywają się we wskazanych przez grę miejscach. Odnajdziesz ich z pomocą Wzroku Orła.

Pierwszy porucznik znajduje się na dachu, nieopodal dwójki ekstremistów. Drugi znajduje się na ostatnim piętrze domu w towarzystwie tylko jednego strażnika. Kolejnego znajdziesz na dachu w towarzystwie dwóch przeciwników. Ostatni czeka samotnie na przedostatnim piętrze domu. Jego jedyna obstawa znajduje się piętro niżej.

Wszyscy przeciwnicy nie dość, że mają małą ochronę, to znajdują się daleko od siebie. Dlatego w tej misji możesz zrezygnować ze skradania się i atakować bezpośrednio. Możesz również skorzystać z broni palnej i pozbyć się przeciwników na odległość. Jedynym problemem mogą być losowo pojawiający się strażnicy i ekstremiści, którzy mogą przybiec z pomocą zaatakowanym porucznikom. Po zabiciu całej czwórki ucieknij ze wskazanego obszaru.

Misje trybu współpracy - Polecą głowy

Poziom trudności: 2/5

Nagroda: 2 punkty synchronizacji, kolejne 2 można zdobyć w czasie misji. Ręcznej roboty bryczesy drapieżnika, średniowieczny pas ręcznej roboty, dopasowany kaftan muszkietera.

Twoim pierwszym celem jest zdobyć klucze naczelnika. Naczelnik przebywa wewnątrz Grand Chatelet. Budynek pełen jest straży oraz snajperów na dachu. Mimo to jest prosty sposób na dostanie się do środka.

Z miejsca startu wskocz na belkę wieży, po czym wdrap się na wieżę. Idź przed siebie po zewnętrznej części dachu. Unikaj drewnianej platformy w centrum, roi się na niej od straży. Idąc po krawędzi dachu dotrzesz do schodów. Musisz wdrapać się na mur i zeskoczyć po drugiej stronie, prosto na schody. Zejdź na dół. Kawałek dalej znajdziesz naczelnika w towarzystwie kilku strażników. Okradnij go albo zabij i przeszukaj zwłoki.

Teraz musisz zdobyć notatnik. Idź przed siebie, aż na drugi koniec twierdzy i zejdź piętro niżej. Notatnik znajduje się po drugiej stronie budynku, w skrzyni. Po drodze czeka na ciebie kilkunastu przeciwników. Występują w małych grupach i mają niskie poziomy, więc możesz bez obaw z nimi walczyć. W razie potrzeby używaj bomb dymnych oraz broni palnej.

Musisz teraz dotrzeć do gilotyny. Nieopodal notatnika jest zejście prowadzące do kanałów. Skorzystaj z niego, a po opuszczeniu budynku dobiegnij do gilotyny. Na wskazanym przez grze terenie znajduje się trzech strzelców Templariuszy wraz z obstawą. Wpierw oczyść dachy ze snajperów, potem użyj Wzroku Orła, by znaleźć cele. Poruszając się po dachach jesteś w stanie dotrzeć do wszystkich i cicho ich zabić. W pobliżu znajdują się zarówno ekstremiści, jak i straż. Postaraj się więc zachować ostrożność i nie rzucać w oczy, inaczej będziesz zmuszony do walki z obiema grupami.

Po tym, jak Asasyni uwolnią Patona biegnij we wskazane przez grę miejsce. Potem biegnij do kolejnego. Dotrzesz do cmentarza, chronionego przez dużą grupę ekstremistów oraz snajperów. Paton przebywa samotnie pod ziemią. Jedno przejście chronione jest zamkniem z drzwiami niskiego poziomu, drugie przez kilku strażników. Możesz z nimi walczyć, możesz też podbiec do nich, rzucić bombę gazową i zbiec na dół. Jeśli będziesz szybki, przeciwnicy za tobą nie zbiegną.

Podejdź do Patona. Rozmowa z nim zakończy misję.