Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

01 - Wspomnienia z Wersalu | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

01 - Wspomnienia z Wersalu

Poziom trudności: 1/5

Arno spotyka Elise. - 01 - Wspomnienia z Wersalu | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Arno spotyka Elise.

Obejrzyj przerywnik, w którym młody Arno pojawia się wraz z ojcem w Wersalu. Po odzyskaniu kontroli biegnij za dziewczynką. Potrącisz lokaja, ale biegnij dalej. Dotrzesz do ogrodu. Ukradnij jabłko ze stołu.

Arno uczy się kradzieży. - 01 - Wspomnienia z Wersalu | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Arno uczy się kradzieży.

Strażnikowi się to nie spodobało. Musisz go zgubić. Korzystając z krzaków ustaw się w taki sposób, by nie mógł cię zobaczyć. Poczekaj, aż strażnik straci tobą zainteresowanie. Po otwarciu drzwi biegnij do dziewczynki.

Tragedia w Wersalu. - 01 - Wspomnienia z Wersalu | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Tragedia w Wersalu.

Po kolejnym przerywniku znów biegnij za Elise. Okazuje się, że w pałacu doszło do tragedii. Podejdź do wskazanego miejsca.

Arno nie potrafi rozstać się z zegarkiem ojca. - 01 - Wspomnienia z Wersalu | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Arno nie potrafi rozstać się z zegarkiem ojca.

Po kolejnym przerywniku filmowym będziesz grał jako dorosły Arno. Musisz odzyskać zegarek, który straciłeś w grze karcianej. Biegnij za bratem kowala. Będzie uciekał między ludźmi oraz wbiegał do budynków. Omijając przeszkody dobiegnij do niego i przewróć.

Zegarek jest, czas się zmywać. - 01 - Wspomnienia z Wersalu | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Zegarek jest, czas się zmywać.

Po kolejnym przerywniku musisz uciec ze wskazanego obszaru. Oznacza to, że musisz wpierw go opuścić, a potem stać się anonimowy. Nie możesz być przez nikogo śledzony albo atakowany, inaczej cel nie zostanie osiągnięty. Postaraj się więc nie wpaść na strażników, inaczej staną się agresywni, a na tym etapie gry mogą być dla ciebie zbyt trudni do pokonania. Po zrzuceniu pościgu dowolną metodą idź do rezydencji de la Serre.

Dla pelnej synchronizacji w czasie pościgu musisz pięć razy ominąć przeszkody, na przykład prześliznąć się pod nimi. Nie możesz również przewrócić się w czasie pościgu. Pierwszy warunek można wykonać również pod sam koniec wspomnienia, gdy będziesz biegł do rezydencji. W razie problemów zostaw je więc na później, gdy będziesz mógł je w spokoju zaliczyć.