Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

WildStar - przewodnik po grze

WildStar - przewodnik po grze

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

10. Umiejętności | WildStar poradnik WildStar

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

W tym rozdziale dowiesz się ogólnych informacji o tym jak działa system umiejętności w grze Wildstar. Znajdziesz tu opis zakładek Abilities oraz AMP, które są podstawą rozwijania postaci.

System umiejętności w grze Wildstar jest bardzo elastyczny i przystępny poprzez możliwość dowolnego modyfikowania ich. Cały zestaw umiejętności w grze nosi miano "Action Set Builder". Należy nadmienić, że na dwudziestym poziomie doświadczenia postać otrzymuje drugą zakładkę Actione Setu, przez co można w jednej stworzyć sobie build na DPS'a, oraz inny na np. Tanka. Przełączanie się między nimi jest możliwe w każdej chwili poza walką.

Abilities

Jest to zakładka, która przechowuje wszystkie poznane umiejętności postaci i pozwala na zwiększenie im poziomu, przez co są bardziej skuteczne. By było to możliwe musimy mieć odpowiednią ilość "Ability Points", a te zdobywa się poprzez awans na kolejne poziomy.

Drzewka umiejętności prezentują się dosyć dobrze - 10. Umiejętności | WildStar - WildStar - przewodnik po grze
Drzewka umiejętności prezentują się dosyć dobrze

Wszystkie są podzielone na kilka typów. "Assalut", "Support", "Utilty" oraz "Path". W tej ostatniej znajdują się te, które otrzymujesz poprzez uzyskiwanie poziomów w ścieżce.

Pozostałe zostały podzielone tak, że skille z zakładki "Assault" dobrze się komponują z Assault Power z broni. Czyli im więcej masz tego drugiego to twoje umiejętności tego typu zostaną wzmocnione. Dwa pozostałe typy działają na takiej samej zasadzie tylko, że skille Utility tak jak Support biorą moc także z Support Power.

Z rozdawaniem punktów wiążą się też pewnie ograniczenia. Żeby przejść na kolejny Tier umiejętności trzeba mieć odpowiedni poziom, a także by otrzymać Tier 4 i 8 należy rozdać na niego aż pięć punktów. Nie ma się co obawiać o stratę punktów bo w każdej chwili punkty dane w jedną umiejętność można usunąć i przyznać innej. Można bez żadnych strat wypróbowywać różne kombinacje do walki.

By w ogóle zdobyć nowe wymagany jest awans na konkretny poziom doświadczenia, a także zakupienie jej w oknie skilli. Niektóre wymagają do aktywowania AMP'sów.

AMP

Ta zakładka to nic innego niż drzewka umiejętności pasywnych. Do niego są oddzielne punkty, które zdobywa się wraz z poziomem. Samo drzewko składa się z trzech Tierów. By odblokować następny należy wydać odpowiednią ilość punktów w poprzedni. Jednakże to nie wystarczy, aby można było wkładać w to punkty. Do tego trzeba znaleźć kapsułki, które odblokują ci daną umiejętność pasywną. Te kapsułki lecą ze wszystkich potworów, a także mogą być nagrodami za zadania oraz niektóre można kupić u kupców w różnych miejscach. Warto tutaj zainstalować sobie fanowski Addon "AMPFinder" który wyszukuje ci wszystkie miejsca w których możesz zdobyć swoje AMP.

Należy nadmienić ze w tej zakładce znajduje się aż sześć drzewek, a każde z nich daje oddzielne bonusy i tiery w nich odblokowuje się osobno.

Mając już daną kapsułkę musisz kliknąć na nią, a slot odpowiedzialny za daną umiejętność powinien być już dostępny.

Usuwanie i ponowne rozdysponowywanie punktów także jest możliwe, tylko tutaj należy po prostu nacisnąć odpowiedni guzik w zakładce z AMP'sami. Należy pamiętać że im więcej punktów masz rozłożonych tym drożej będzie to kosztowało.