Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Jednostki - Minions

Tutaj znajdziesz opis jednostek - Minionów. Te jednostki są dostępne od początku wraz z postępami w grze. Utrzymujemy je także wtedy gdy pod koniec trzeciego aktu wybieramy Oscara na swojego doradcę.

Te jednostki powstają w Żłobku (Nursery).

Ikona i podstawowe informacje

Nazwa, Koszt w punktach DEC, opis

Berserker - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Berserker. DEC: 0 (dostępny od początku)

Bardzo porządna jednostka. Na trzecim poziomie nieźle sprawdza się nawet przeciwko silnym wrogom. Oczywiście powinien mieć odpowiednią przewagę liczebną.

Scout - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Scout. DEC: 1

Łucznik z długim zasięgiem. Gdy jest w dużej grupie może narobić szkód, lecz jego marne zasoby HP skutecznie pozbawiają go skuteczności. Poza tym w lochu raczej nigdy nie ma możliwości wykorzystania całego zasięgu, a koszt w materiałach także jest nie na rękę. Zwykle jest eliminowany w pierwszej kolejności przez wrogów a ginie od 3-4 ciosów.

Champion - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Champion. DEC: 3

Mały Imp z WIELKIM mieczem. Pomimo chucherkowatej postury jest bardzo dobry w tym co robi - zadaje duże obrażenia. Jedynie mierzi to, że do jego powołania potrzeba materiałów a nie grzybów. Warto mieć inną jednostkę w oddziale, która skupi na sobie obrażenia.

Priest - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Priest. DEC: 5

Jest to najbardziej użyteczna jednostka w grze. Jako jedyna z Minionów potrafi leczyć swoich kompanów. Poza tym potrafi zrobić niezłe zamieszanie. Bruździ jednak niewielka ilość punktów życia.

Powinna być wykupywana z Index Dungeonis jako pierwszy element w ogóle.

Overlord - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Overlord. DEC: 5

Przydatny tank. Jest bardzo dobry do skupiania na sobie obrażeń wroga. Przydaje się mu w tym porządny Armor. Kiedy planujesz wypady poza loch powinien znaleźć się w którymś oddziale.

Do tych jednostek potrzebujesz Knajpy (Dive).

Ikona i informacje podstawowe

Nazwa, Koszt w punktach DEC, opis

Shaman - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Shaman. DEC: 0 (dostępna od razu)

Jednostka która razi wrogów piorunami oszałamiającymi. W dużej grupie mogą zatrzymać kilku (2-3) wrogów, lecz kiedy ci już dotrą do nich to zaczyna się rzeź. Mało punktów życia nie przysparza Shamanom dużej popularności. Jedynym dobrym aspektem jest to, że pojawia się najczęściej jako Free Unit kiedy dwóch lub więcej Robotników gra w Dive.

Warlock - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Warlock. DEC: 1

Podobnie jak Shamani Warlock'owie dają wrogom popalić (dosłownie) lecz ich mikroskopijna ilość HP skutecznie eliminuje ich z pola walki.

Ratman - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Ratman. DEC: 3

Ich umiejętność otrucia wroga jest przydatna. Poza tym nie są jakąś dobrą jednostką - mają mało pancerza i zadają mniej obrażeń niż Kapłani. Broni ich to, że są tworzeni za tanie Grzyby, przez co ich utrata nie boli aż tak bardzo.

Minotaurus - Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Minotaurus. DEC: 5

Przewymiarowany odpowiednik Overlorda - tamten to chodząca forteca, ten z kolei - istna maszyna do zabijania. Niestety ma to też swoje wady - kiedy wróg skupi na nim swoje ciosy zginie zaskakująco szybko, bo nie ma pancerza. Chroni go tylko duża ilość życia. Na dodatek cena w Materiałach jest bardzo wygórowana.

Ulepszenia

Broń:

Ulepszenie broni pierwszego poziomu daje +2 do obrażeń i kosztuje 5 jednostek Materiałów.

Ulepszenie drugiego poziomu daje +6 do obrażeń i kosztuje 10 jednostek Materiałów.

Pancerz:

Ulepszenie pierwszego poziomu daje +10 do pancerza i kosztuje 5 Materiałów.

Ulepszenie drugiego poziomu daje +20 do pancerza i kosztuje 10 Materiałów.

Maskotki:

Shredder - +20% do obrażeń

Sheller - +10% do pancerza

Hater - jednostki regenerują punkt agresji co 6 sekund.