Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Runnin' with the She-Mage | Rozdział III - The Sovereignkiller | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Runnin' with the She-Mage

W tej misji dostajesz dostęp do magicznej zbroi.

Zadanie główne: The Grimoire

Zadanie polega na zdobyciu pewnej książki. Oczywiście najprostsze zadanie staje się bardzo trudne w planach Oscara, więc trzeba się dobrze przygotować. Bibliotekarz wyda ci zakazany tom, jeśli pozbędziesz się nieznanej siły czającej się pod biblioteką.

Na początku wybuduj sobie ładny loch. Kiedy będziesz gotowy przenieś się na teren działań pod biblioteką gdzie poznasz Warlocka, który zdecydował się ci pomóc w ubiciu bestii. Musisz go chronić w tej podróży co nie jest trudne, bo gość nie pcha się pod ostrza.

Po przebyciu kilku korytarzy zastaniesz zamknięte drzwi które trzeba otworzyć - Runnin with the She-Mage | Rozdział III - The Sovereignkiller | Impire - Impire - poradnik do gry

Po przebyciu kilku korytarzy zastaniesz zamknięte drzwi które trzeba otworzyć. Idź dalej aż natkniesz się na dźwignię. Jest w miejscu gdzie stoi Baal na obrazku powyżej. Za drzwiami jest kolekcja różnych potworów, które trzeba będzie eliminować. Abomination, Occulus, Dark Dwarf, Succubus, Hellhound i Trolledon są pospolite. Warto zagłębiać się w okoliczne pomieszczenia i niszczyć portale by maszkary nie wychodziły z nich ciągle.

Kiedy dotrzesz do kurtyny z ognia poczekaj chwilę aż opadnie i zabij Wielkiego Hellhounda. Właściwie to mamusia i ma na podorędziu kilka małych, lecz one nie stanowią zagrożenia. Duży potwór potrafi nieźle ziać ogniem i może się zdarzyć że zabije słabsze jednostki, lecz nie ma to już znaczenia - zabicie go kończy misję.

Zadanie dodatkowe: Scirazzia's Book

W trakcie misji nawiedzi na piękna kapłanka śmierci i poprosi byś znalazł dla niej książkę. Leży ona w skrzyni w zamkniętym pomieszczeniu w twoim lochu.

Nie masz sposobu by się tam dostać, ale... pamiętasz Freilę? Tę staruszkę, która chciała w trzeciej misji byś zabił jej szczury? Okazuje się, że pomieszczeni chronione potężną magią jest jej! A ona jest jakąś potężną wiedźmą przy okazji...

W zamian za to, że pomogliśmy jej wcześniej otworzy nam bramę i ostrzeże, że są tam potwory - Runnin with the She-Mage | Rozdział III - The Sovereignkiller | Impire - Impire - poradnik do gry

W zamian za to, że pomogliśmy jej wcześniej otworzy nam bramę i ostrzeże, że są tam potwory. Dwa Hellhoundy nie powinny sprawić nam problemu.

Zadanie dodatkowe: Chosen Ones

Scirazzia mówiła też coś o miejscu gdzie czarodzieje szkolą swoich następców - elitę młodych, światłych umysłów w całej Ardanii. Czy nie warto zaprzestać tego światłego procederu?

Wyślij Rajd do miejsca oznaczonego na mapie świata. Poślij bardzo silny oddział - zastaną kilku silnych Wizardów.

Zadanie dodatkowe: Shaman Dig Site

Zadanie ma dwa możliwe rozwiązania: pomagamy albo nie pomagamy.

Gdy pomagamy to musimy zrobić rajd do miejsca gdzie można znaleźć kobiety (do jakiejś wioski na przykład), trzeba w Workshopie zrobić beczkę materiałów wybuchowych oraz znaleźć trzech chętnych bohaterów do niewolniczej pracy. Bohaterów należy wysłać po prostu do Więzienia, nie muszą być tam wszyscy trzej na raz. W zamian dostaniemy szczegółowy opis wykopalisk i dwóch Shamanów na trzecim poziomie z najlepszym pancerzem i bronią.

Jeśli nie pomagamy to wysyłamy na miejsce wykopalisk silny oddział i pokonujemy szamanów na miejscu. W zamian dostaniemy jakiś atramentowy artefakt.