Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Under the Mountain | Rozdział III - The Sovereignkiller | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Under the Mountain

Zadanie główne: Recover Key Parts

Twoim zadaniem jest znalezienie czterech ołtarzy, w których ukryte są cztery kawałki klucza użytego do uwięzienia demona, którego Oscar chce spętać. Oczywiście swoją "mocą".

Nie jest to trudne. Pokonasz na drodze swojej kilkadziesiąt wrogich krasnoludów i nieumarłych ale dopniesz swego. Jedyną trudnością jest to, że Baal podczas przenoszenia klucza nie może się teleportować - fragment upadnie tam, skąd Baal się teleportował. Przez taką konstrukcję zadania musisz przejść cały loch i ochraniać się innymi jednostkami.

Gdy przeniesiesz trzeci klucz zaraz przy wejściu do podziemi z kluczami pojawi się D - Under the Mountain | Rozdział III - The Sovereignkiller | Impire - Impire - poradnik do gry

Gdy przeniesiesz trzeci klucz zaraz przy wejściu do podziemi z kluczami pojawi się D.W.A.T. Leader, którego trzeba utłuc. Zasadniczo nie jest to trudne, lecz czasochłonne - ma on niespotykany pancerz i jednostki zadają mu niewielkie obrażenia.

Przeniesienie czwartego klucza nie będzie już problematyczne. Kończy to misję.

Zadanie dodatkowe: Rennfield's Book

Znowu nawiedzi cię ów pokręcony krasnolud, który wykiwał cię ze świeczkami. Tym razem potrzebuje jakiejś dawno zapomnianej książki. W zamian dostaniesz garść surowców.

Dostęp do dwóch części książki jest prosty - leżą gdzieś w lochu na stojakach. Do trzeciej książki droga blokowana jest przez zagadkę.

Rozwiązanie jej jest proste: spójrz na kolejność pięciu płytek na obrazku powyżej (może być inna), patrząc od prawej strony - Under the Mountain | Rozdział III - The Sovereignkiller | Impire - Impire - poradnik do gry

Rozwiązanie jej jest proste: spójrz na kolejność pięciu płytek na obrazku powyżej (może być inna), patrząc od prawej strony. Twoja ścieżka w kwadracie 5x5 musi być prowadzona po polach w takiej samej kolejności jak na tych pięciu pierwszych, jeśli nie jest - zagadka nie otworzy nam drzwi do kolejnego pomieszczenia. Książka leży na stojaku w miejscu gdzie jest Baal.

Zadanie dodatkowe: Free Wights

Musisz zniszczyć trzy laski, które wiążą Wighty - Under the Mountain | Rozdział III - The Sovereignkiller | Impire - Impire - poradnik do gry

Musisz zniszczyć trzy laski, które wiążą Wighty. Zadanie nie jest ciężkie - i tak zapewne spenetrujesz wszystkie zakamarki i tunele i zabijesz to co się tam czai...

Nie dopatrzyłem się nagrody.