Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Thronheim | Might & Magic IX Writ of Fate poradnik Might & Magic IX: Writ of Fate

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

05 - THRONHEIM

1 - Thronheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Przystań

Moenach A'Tryht - przewoźnik

Dzień tygodnia:

Transport do:

Poniedziałek

Isle of Ashes

Wtorek

Thjorgard

Środa

Drangheim

Czwartek

Sturmford

Piątek

Guberland

Sobota

Lindisfarne

Niedziela

Frosgard (po wykonaniu zadania Skruszcie lód)

2.) Brama miasta

3.) Brama miasta

4.) Kapliczka +20 do Szybkości (tymczasowo)

5.) Kociołek +10 do Odporności na Magię Ciemności (tymczasowo)

6.) IVENTA STORCA

7.) Droga do FROSGARD

8.) TUNEL

9.) PRZEŁĘCZ

10.) Bikki Yrsadotir - po tym jak damy jej nagrodę wygraną w Thjorgard dostaniemy zadanie

Zadanie: POWRÓĆCIE NA NARADĘ WOJENNĄ

Rozwiązanie: Gdy wrócimy do sali tronowej w Thronheim okaże się że jest ona pusta, wystarczy zapytać stojącego przy wejściu strażnika (Dain Wielki Miecz ) a poinformuje on nas że wszyscy udali się do Yorwick.

11.) Kociołek +10 do Odporności na Magię Światła dla całej drużyny

Miasto Thronheim

1 - Thronheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Brama miasta

2.) Studnia +5 do Mocy dla całej drużyny

3.) Sklep - księgi (czary)

4.) Sklep - broń

5.) Sklep - księgi (umiejętności)

6.) Sklep - magiczne przedmioty

7.) Bank

Brynhildr Przedsiębiorcza - bankierka, zleci nam dodatkowe zadanie do wykonania

Zadanie: ZDOBĄDŹCIE KULE WIĘZI

Rozwiązanie: Sześć kuli więzi znajdziemy w znajdującym się w Thronheim Iventa Storca (6). Później wystarczy już tylko zanieść po jednej do sześciu banków w miastach: Sturmford, Drangheim, Guberland, Thronhein, Frosgard i Thjorgard.

8.) Karczma

9.) Dagfari Zrzęda - możemy przyjąć od niego zadanie dostarczenia Zwoju Złych Wieści do świątyni Ratatosk.

Zadanie: ZANIEŚCIE WIADOMOŚĆ DO ŚWIĄTYNI RATATOSK

Rozwiązanie: Otrzymany zwój złych wieści należy zanieść Erlenowi Odmówcy, którego znajdziemy w znajdującej się na drugim końcu miasta świątyni (16) a następnie wrócić po nagrodę.

10.) Thorfinn Czaszkołupacz

PROMOCJA: WOJOWNIK -> NAJEMNIK

Zadanie: POROZMAWIAJCIE Z ATLIM SIGMUDSSENEM

Rozwiązanie: Atliego znajdziemy w okolicy wejścia do cyrku w Guberland (7), po rozmowie musimy przypilnować go między 3am a 6am, przejdzie on wtedy na przystań i gdy z nim porozmawiamy zostaniemy mianowani na najemnika.

11.) Brama miasta

12.) Cleirach A'Lyrae - NAJEMNIK - Koszt: 1000 sztuk złota miesięcznie + 20% znalezionego złota (identyfikacja przedmiotów + 10% dośw.)

13.) Ealusaid A'Norta a'thrakan

Zadanie: ZNAJDŹCIE CZARNĄ KULĘ WIEDZY

Rozwiązanie: Czarną kulę wiedzy możemy kupić za 200 sztuk złota od Robinssena, którego znajdziemy w Pracowni Czarodzieja w Yorwick.

14.) Plac Ćwiczeń

15.) Sklep - zbroje

16.) Świątynia Ratatosk

Erlen Odmówca - to jemu musimy dostarczyć wiadomość od Dagfari Zrzędy z karczmy w Thronheim.

17.) Ołtarz

18.) Świątynia

19.) Zimna Kira - jarl

Zadanie: UWOLNIJCIE THRONHEIM OD WYZNAWCÓW GĘGA

Rozwiązanie: Najpierw musimy porozmawiać z Moenach A'Tryht, przewoźnikiem, którego znajdziemy na przystani w Thronheim (1) i poprosić go o przysługę. Teraz wystarczy już przekonać trzech szwędających się po mieście kapłanów Gęga (H), aby udali się na przystań i wrócić po nagrodę do Kiry.

Zadanie: ZNAJDŹCIE PRZEŁĘCZ

Rozwiązanie: Na Przełęcz prowadzą dwie drogi - jedna z Thronheim (9), druga z Thjorgard (5). Aby wykonać zadanie musimy przejść od jednego do drugiego końca Przełęczy i zabić wałęsające się tam stwory.

20.) Tarcza Kiry (oparta o ścianę) - możemy ją zabrać dopiero po otrzymaniu odpowiedniego zadania.

21.) Yoltzin Tor , Muiredach A Lanth , Comgghan A'Feslo - kapłani Gęga, to ich musimy pozbyć się z miasta podczas wykonywania jednego z zadań dla Kiry.

Trenerzy (nie stoją w miejscu, krążą po okolicy

A.) Andvari Egilssen - Ekspert/Mistrz Medytacji

B.) Fjall Bodilssen - Ekspert/Mistrz Magii Ducha

C.) Bryan Hrutssen - Ekspert/Mistrz Magii Żywiołów

D.) Dagny Borkdotir - Ekspert/Mistrz Magii Światła

E.) Ran Tryygvadotir - Ekspert/Mistrz Magii Ciemności

Tunel

1 - Thronheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Przejście do Thronheim

2.) Przejście do Yorwick

3.) Przejście do wioski w Yorwick

4.) Ukryte przejście - aby z niego skorzystać trzeba wejść do Tunelu wejściem z wioski w Yorwick (3) i zniszczyć znajdującą się tu ścianę (strzelając w nią).

Iventa Storca

1 - Thronheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Wejście/wyjście

2.) Książka - jej naciśnięcie spowoduje otwarcie małej skrytki obok

3.) Ukryte przejście w suficie/podłodze

K.) Kule Więzi

W.) Przejścia/wyrwy w ścianie - po ich rozbiciu kilkoma celnymi strzałami można przejść na druga stronę.

Przełęcz

1 - Thronheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Przejście do Thjorgard

2.) Przejście do Thronheim