Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sturmford | Might & Magic IX Writ of Fate poradnik Might & Magic IX: Writ of Fate

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

02 - STURMFORD

1 - Sturmford | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Przystań - łodzie kursują zgodnie z następującym rozkładem

Dzień tygodnia:

Transport do:

Poniedziałek

-

Wtorek

Drangheim

Środa

-

Czwartek

Drangheim

Piątek

Drangheim

Sobota

Drangheim

Niedziela

Drangheim

2.) Północna brama MIASTA STURMFORD

3.) Zachodnia brama MIASTA STURMFORD

4.) Kapliczka +10 Celności (tymczasowo)

5.) TWIERDZA ANSKRAM - główna brama jest zamknięta a most zwodzony podniesiony, z tyłu budowli znajduje się jednak tajne przejście (na jednej z wież), po jego rozbiciu kilkoma celnymi strzałami będziemy mogli wejść do środka. Po wejściu na podwórze musimy odszukać wejście do wnętrza budowli. Jedno znajduje się na szczycie na środku, drugie umiejscowione zostało obok głównej bramy.

Na szycie budowli (w okolicy górnego wejścia do środka) znajdują się też dwie klapy, jednak można je otworzyć dopiero wtedy, gdy otrzymamy odpowiedni klucz od jarla Drangheim.

6.) Droga do Drangheim

Miasto Sturmford

1 - Sturmford | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Północna brama miasta

2.) Klapy i przejścia do BURACZANEGO RAJU (korzystając z otworu w podłodze na zapleczu domu Ludwiga można jedynie wejść do Buraczanego Raju, wrócić trzeba już inną drogą)

3.) Karczma

Kenneth Walecznozębny - karczmarz - zagadnięty zleci nam zadanie do wykonania

Zadanie: ZABIJCIE SMOKA

Rozwiązanie: Pierwszym krokiem jest odnalezienie starego wojownika spędzającego większość czasu przy butelce - Snorri Pięści, który nauczy nas jak pokonać smoka. Znajdziemy go w karczmie w Thjorgard (6). Aby udowodnić mu, iż jesteśmy gotowi na pokonanie smoka będziemy musieli wykonać kolejne zadanie ("Wytrzymajcie szkolenie w sali ćwiczeń"), a następnie jeszcze jedno dla opata Klasztoru w Lindisfarne ("Odzyskajcie zaginioną relikwię"). Teraz wystarczy już tylko zabić smoka, którego znajdziemy w Leży Smoka w Lindisfarne (15). Z tym radzę jednak poczekać do momentu aż będziecie odpowiednio silni, czyli najlepiej na samym końcu gry :)

Bjarni Herjolfssen - po zaproponowaniu mu drinka zgodzi się opowiedzieć o swoim problemie i w ten sposób dostaniemy kolejne zadanie do wykonania.

Zadanie: ZNAJDŹCIE SABOTAŻYSTĘ

Rozwiązanie: Stosunkowo proste zadanie - sabotażystą jest Randver Burza, którego znajdziemy w jednym z budynków w Sturmford (5). Wystarcz zapytać go o Bjani Thorvaldssena a zdradzi się, zacznie uciekać a po chwili teleportuje się i zniknie. Wystarczy wtedy wrócić do karczmy i opowiedzieć Bjarni Herjolfssenowi o tym zdarzeniu.

4.) Ludwig Van - pisarz - poprosi nas o wykonanie dla niego pewnej przysługi.

Zadanie: ODZYSKAJCIE RĘKOPIS LUDWIGA

Rozwiązanie: Poszukiwany manuskrypt znajdziemy na dolnym poziomie Buraczanego Raju (5)

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie