Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Drangheim | Might & Magic IX Writ of Fate poradnik Might & Magic IX: Writ of Fate

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

03 - DRANGHEIM

1 - Drangheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Ognisko +10 Odporności na obrażenia fizyczne (tymczasowo)

2.) WIĘZIENIE DRANGHEIM

3.) Przystań - łodzie kursują zgodnie z następującym planem:

Dzień tygodnia:

Transport do:

Poniedziałek

Guberland

Wtorek

Sturmford

Środa

Guberland

Czwartek

-

Piątek

Sturmford

Sobota

Guberland

Niedziela

-

4.) Brama MIASTA DRANGHEIM

5.) Kociołek +5 do Odporności na Magię Żywiołów dla całej drużyny

6.) OTCHŁAŃ ŚMIERCI

7.) Studnia a w niej przejście na poziom #C Więzienia Drangheim

8.) Troje wieśniaków , którym gang Yoboe zabrał: pług, torbę z ziołami oraz Lalkę

9.) Gang Yoboe - obok na ziemi leżą: Pług, Torba z ziołami akuszerki i Lalka

10.) Droga do STURMFORD

11.) Chata z zamkniętymi drzwiami - do środka dostaniemy się, gdy będziemy posiadać klucz do księgi, który otrzymamy podczas wykonywania promocji na Maga. W rogu pod podłogą (należy strzelić w podłogę) znajdziemy prawdziwą Księgę Verhoffina .

Miasto Drangheim

1 - Drangheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Brama miasta

2.) Nicolai Ironfist - bezrobotny książę, zagadany zleci nam zadanie do wykonania.

Zadanie: ZNAJDŹCIE PRACĘ DLA NICOLAI'A

Rozwiązanie: O wolnej posadzie w sam raz dla Nicolaia dowiemy się od Thorira Gęby, szefa cyrku przebywającego w Guberland (2). Należy wtedy wrócić do Nicolaia i poinformować go o wolnej posadzie a następnie ponownie udać się do Thorira i odebrać od niego nagrodę.

3.) Studnia +10 do Odporności na Obrażenia fizyczne (tymczasowo)

4.) Sklep - bronie

5.) Sklep - zbroje

6.) Karczma

Beagan A'Ghirie - NAJEMNIK - zabójca, którego można przyłączyć do drużyny. Koszt: 1000 sztuk złota miesięcznie + 5% znalezionego złota.

7.) Atli Szybki - aby oferowana przez niego promocja doszła do skutku musimy wykonać dla niego dwa zadania.

PROMOCJA: NAJEMNIK -> ZABÓJCA

Zadanie: UKRADNIJCIE NÓŻ

Rozwiązanie: Będący obiektem zadania sztylet znajduje się w Domu Klusa (12) w jednym z pokojów na parterze (5). Zadanie można wykonać na dwa sposoby, wybić znajdujących się w domu strażników i zabrać sztylet lub wykonać tzw. "blitz" czyli wbiec - zabrać i uciec unikając ciosów strażników :)

Zadanie: ZABIJCIE GUAIRE A'VELSI

Rozwiązanie: A'Velsi przechadza się gdzieś po Drangheim (najczęściej w okolicy karczmy - jego charakterystyczną cechą są dwa sztylety, które trzyma w dłoniach). Zabicie go nie powinno być zbyt trudnym zadaniem.

8.) Bank

9.) Edina A'Mor - NAJEMNIK - Koszt: 700 sztuk złota miesięcznie + 10% znalezionego złota, zwiększa ilość znajdowanego złota o 20%.

10.) Zygmunt Spięty - jarl (jest w pokoju na pierwszym piętrze) - przyłączy się do konfederacji pod warunkiem, iż wykonamy jego dwa zadania.

Zadanie: ZNISZCZCIE SYSTEM OBRONY TWIERDZY ANSKRAM

Rozwiązanie: W wykonaniu zadania pomoże nam klucz do skrytki , który otrzymamy od jarla a z którym musimy udać się do Sturmford. Przy jego pomocy można otworzyć znajdujące się w górnej części Twierdzy Anskram (obok górnego wejścia do środka) klapy. Wewnątrz należy przestrzelić dwa przebiegające pod sufitem łańcuchy (opadnie most zwodzony) i przełączyć znajdującą się tam również dźwignię (podniesie się krata w bramie). Następnie pozostaje już tylko wrócić do jarla Drangheim po nagrodę. Uwaga: dźwignia w Twiedzy Anskram jest słabo widoczna.

Zadanie: WYDOBĄDŹCIE CRONĘ KIGA Z OTCHŁANI ŚMIERCI

Rozwiązanie: Cronę Kiga znajdziemy w Otchłani Śmierci, do której wejście znajduje się w Drangheim (2). Ze względu na dość mocne potwory zamieszkujące ten labirynt wizytę w nim powinno się odłożyć do momentu aż członkowie drużyny osiągną poziom doświadczenia 25+.

Dodatkowo możemy otrzymać od jarla jeszcze jedno zadanie do wykonania, nie związane z głównym wątkiem gry:

Zadanie: DOWIEDZCIE SIĘ, KTO ROZPUSZCZA PLOTKI

Rozwiazanie: Najpierw musimy porozmawiać z rozsiewającą fałszywe informacje w Drangheim Greudach A'Dorad (25). Jako źródło plotek wskaże nam Marsaili A'Dorad ze Sturmford. Teraz wystarczy udać się do Sturmford, odszukać krążącą po mieście Marsali (19), posłuchać drugiej wersji plotki i wrócić do jarla Drangheim po nagrodę.

11.) Ołtarz

12.) Wejście do DOMU KLUSA

13.) Wejście do DOMU KLUSA (przez okno z tyłu domu)

14.) Sklep - magiczne przedmioty

15.) Keith Krwawy Topór - kolejny promotor i jego zadanie.

PROMOCJA: WOJOWNIK -> KRZYŻOWIEC

Zadanie: POKONAJCIE YOBBOE'ÓW

Rozwiązanie: Należy zabić wszystkich członków gangu Yobboe w Drangheim (9), zebrać leżące na ziemi pług, lalkę i torbę z ziołami i zanieść chodzącym nieopodal wieśniakom (8) a następnie wrócić do Keitha.

16.) Świątynia

17.) Plac Ćwiczeń

18.) Greudach A'Dorad - opowie nam plotkę i wskaże jako jej źródło Marsaili A'Dorad w Sturmford (ale dopiero wtedy, gdy otrzymamy odpowiednie zadanie od jarla Drangheim).

Trenerzy (nie stoją w miejscu, krążą po okolicy)

A.) Cassidy A'Dorad - Ekspert/Mistrz Uników

B.) Fasolt Hreidmassen - Ekspert/Mistrz Posługiwania się Zbroją

C.) Galvin A'Mor - Ekspert/Mistrz Walki bez broni

D.) Rannveig Hafgrimdotir - Ekspert/Mistrz Tarczy

E.) Comhghan A'Dorad - Ekspert/Mistrz Włóczni

F.) Thorhalla Krótka - Ekspert/Mistrz Broni Miotanych

G.) Krej Matlal - Ekspert/Mistrz Władania Bronią

H.) Hagar Straszliwy - Ekspert/Mistrz Broni Siecznej

I.) Cermak Atlor - Ekspert/Mistrz Walki Maczugą

J.) Aefentid A'Feslo - Ekspert/Mistrz Łuku

Więzienie Drangheim

Poziom #A

Do Więzienia Drangheim będziemy musieli przyjść wykonując jedno z zadań jarla Sturmford, a dokładniej to, którego celem jest uwolnienie generała Ivsara Widłozębego - Drangheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Do Więzienia Drangheim będziemy musieli przyjść wykonując jedno z zadań jarla Sturmford, a dokładniej to, którego celem jest uwolnienie generała Ivsara Widłozębego.

1.) Wejście/wyjście - należy porozmawiać ze strażnikiem stojącym za kratą. Gdy odpowiemy "nie" na trzy zadane przez niego pytania dostaniemy przepustkę dla gości uprawniającą do przejścia dalej. Wystarczy wtedy porozmawiać z jednym z dwóch strażników blokujących przejścia a przepuszczą nas dalej.

2.) Wyjście na wyższy poziom więzienia (#B)

3.) Zejście na niższy poziom (#C)

4.) Aymril Banito - jeżeli przyznamy mu się, iż przyszliśmy uwolnić więźnia zaoferuje nam swoją pomoc, poprosi o uwolnienie brata i otworzy ukryte przejście w klatce z krową (5)

5.) Ukryte przejście na wyższy poziom (#B)

Poziom #B

1 - Drangheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Tutaj wyjdziemy korzystając z tajnego przejścia , które wskazał nam kucharz z pierwszego poziomu.

2.) Dźwignie otwierające cele

3.) Antonio Banito - brat kucharza

4.) Ivsar Widłozęby - musimy wyprowadzić go na zewnątrz wiezienia. Po wyjściu na zewnątrz odłączy się od nas i będzie czekał w tawernie w Sturmford. Po jego uwolnieniu znajdujący się w wiezieniu strażnicy staną się wobec nas agresywni.

5.) Zejście na niższy poziom wiezienia (#A)

Poziom #C

1 - Drangheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

 

1.) Wyjście na wyższy poziom (#A)

2.) Tajne wejście przez studnię w Drangheim (7) - wchodząc do wiezienia głównym wejściem nie będziemy mogli tędy wyjść.

Dom Klusa

1 - Drangheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

1.) Wejście od przodu

2.) Wejście przez okno z tyłu domu

3.) Schody pomiędzy oboma piętrami rezydencji

4.) Hrabia Kluso

5.) Sztylet Elitarny

Otchłań Śmierci

Pierwsza część tej lokacji jest stosunkowo prosta i możemy ją zwiedzić w stosunkowo wczesnym stadium gry (nie znajdziemy tu jednak nic ciekawego) - Drangheim | Might & Magic IX Writ of Fate - Might & Magic IX: Writ of Fate - poradnik do gry

Pierwsza część tej lokacji jest stosunkowo prosta i możemy ją zwiedzić w stosunkowo wczesnym stadium gry (nie znajdziemy tu jednak nic ciekawego). Przedmioty potrzebne do wykonania zadań wymagających odwiedzenia Otchłani Śmierci znajdują się o wiele głębiej gdzie czekać będzie na nas sporo mocnych potworów. Dopiero drużyna na 25+ poziomie doświadczenia nie powinna mieć z nimi kłopotów.

1.) Wejście/wyjście

2.) Crona Kiga

3.) Druga część O Liszach