Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege - poradnik do gry

Dungeon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - 2. Spis możliwych do otrzymania i wykonania misji poradnik Dungeon Siege

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

2. Spis możliwych do otrzymania i wykonania misji.

Rozdział pierwszy.

1. Znaleźć Gyorna w Stonebridge. Polecenie to daje umierający Norick zaraz na początku gry.

2. Oczyścić piwnicę Edgaara. Dom Edgaara znajduje się przy wyjściu z terenów rolniczych.

Rozdział drugi.

3. Przekazać raport Gyorna. Przebywający za bramą Stonebridge Gyorn prosi o przekazanie wieści nazdorcy Glacern.

4. Siostrzana wiadomość. Ella Riverstarn czekająca w gospodzie w Stonebridge prosi o przekazanie wiadomości swojej siostrze Adzie z Glacern.

5. Topór Ordusa. Ordus Jarell ze Stonebrodge prosi o odzyskanie jego topora znajdującego się w północnej wieży.

6. Oczyścić przejście do Glitterdelve. Stojący przy północnej bramie Stonebridge strażnik prosi o odblokowanie przejścia do Glitterdelve.

7. Uratować Torga. Gloern z Glitterdelve prosi o odnalezienie jego brata Torga, który jest uwięziony w kopalni.

8. Przekazać raport Torga. Torg prosi o przekazanie wieści od niego nadzorcy Glacern.

 

Rozdział trzeci.

9. Odnaleźć Merika. Ibsen Yamas przebywający w gospodzie w Glacern poleca odnaleźć Merika.

10. Wzmocnić Fort Kroth. Również Yamas poleca wspomóc legionistów broniących fortu.

11. Bezdomny kowal. Terminujący u kowala w Glacern Orlov prosi o oczyszczenie jego domu z wilków.

12. Odnaleźć książki. Ardun, uczeń Onoca, nie pamięta, komu pożyczył dwa tomy książki.

Rozdział czwarty.

13. Laska Merika. Merik poleca odzyskać jego Warding Staff.

14. Pokonać herszta bandytów. Razvan z obozu podróżników prosi o uwolnienie ich od groźby napadu.

15. Oczyścić świątynię. Umierający na bagnach Azunita prosi o umieszczenie relikwi w pobliskiej świątyni.

Rozdział piąty.

c.d. 10. Wzmocnić Fort Kroth. Gwardzista przebywający przy wyjściu z siedziby Goblinów mówi o dramatycznej sytuacji fortu.

16. Zaginieni poszukiwacze skarbów. Gregor mieszkający opodal stanicy Thayne'a niepokoi się o los grupy poszukiwaczy skarbów zaginionych w pobliskich lochach.

Rozdział szósty.

17. Ujarzmić Droogów. Kapitan Fortu Kroth, Tarsh, poleca udać się do wioski Droogów.

Rozdział siódmy.

18. Dotrzeć do Zamku Ehb. Nonataya z wioski Droogów sugeruje dotrzeć jak najszybciej do zamku.

19. Zabić smoka. Goquua broni wioski Droogów przed potomstwem starej smoczycy. Prosi o zabicie matki.

20. Odnaleźć króla. Lord Bolingar znajdujący się przed wejściem do zamku martwi się niepewnym losem króla.

Rozdział ósmy.

21. Komnata Gwiazd. Król Konreid poleca udać się do Komnaty Gwiazd i zdobyć znajdujące się tam bronie.

22. Wytępić Secków. Podobnież król sugeruje wytrzebić pozostałych przy życiu Secków.

Rozdział dziewiąty.

c.d. 22. Wytępić Secków. Oraz pokonać ich pana - Goma.