Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege - poradnik do gry

Dungeon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

15. Bagno | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

15. Bagno

Największym zagrożeniem dla przybysza są na bagnie wiedźmy. Zwykle spotkać je można na poszczególnych wysepkach, w gromadach po pięć wiedźm. Taktykę walki mają nieprzyjemną, gdyż przywołują Swamp Slingers (280) oraz Swamp Creatures (1040), po czym uciekają. Zabijać je możliwie szybko, nie przyjmując się przywoływanymi przez nie potworami. O ile to możliwe wyłuskiwać je z grupy po jednej - wzrok mają kiepski, gdy któraś dostanie z łuku, to sama jedna pójdzie sprawdzić, kto strzelał. Gdy uda się dostrzec widźmy zawczasu, warto wybić wokoło inne potwory, by podczas walki z wiedźmami nie pakować się w niepotrzebne przepychanki. Z większych potworów nie należy zapominać o Hydrackach (800), czyli duuużych wężach wodnych - zważywszy, że zieją na znaczną odległość, najlepiej je tłuc z bliska i możliwie szybko.

(0) Droga wiodąca z Ciemnego Lasu - 15. Bagno | Dungeon Siege - Dungeon Siege - poradnik do gry

(0) Droga wiodąca z Ciemnego Lasu.

(1) W ogrodzie za murami przebywa pojedyncza, zagubiona wiedźma. Dzięki niej można się nieco nauczyć techniki walki z wiedźmami. Jest trzykrotnie wytrzymalsza (650) od swoich sióstr z bagien, by trening nie zakończył się zbyt szybko.

(2) Umierający Azunita przekazuje relikwię i prosi o umieszczenie jej na ołtarzu w pobliskiej kaplicy (misja 15), by wykrzewić zło z okolicy.

(3) Kaplica, w której nalezy złożyć relikwię (koniec misji 15) otoczona jest cmentarzem. Między grobami zaś natknąć się można na grupy Zombie oraz Bronze Gargoyle (170) - te najprościej wystrzelać zza muru cmentarza, gdyż ani przezeń nie przelatują, ani ich porażający wzrok daleko nie sięga. Najwytrzymalszym potworem jest :-) Dungeon Crawler (2120), lecz on nie jest w stanie wielkiej krzywdy uczynić. Samej kaplicy broni zaś Wretched Zombie (1152).

(4) W małej chatce przebywa Andiemus (0-0-24-0) dający się wynająć za 98880 sztuk złota.

(5) W chacie na końcu kładki Verma prowadzi sklep ze wszystkim.

(6) Ołtarz zdrowia. Jeśli chcieć się do niego dostać drogą lądową, wówczas ziemia pod stopami drużyny załamie się i ci co wpadną, wpadną do lochów poniżej. Tam czeka sporo Swamp Slingers oraz nieco złota.

(7) Wyjście z powyższych lochów - jeśli się już musi do nich zaglądać, to lepiej tędy...

(8) Zejście do podziemi Goblinów.