Medal of Honor: Allied Assault - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Medal of Honor: Allied Assault - poradnik do gry

Medal od Honor: Allied Assault to gra uważana przez jednych za substytut Ghost Recon, przez innych za lekko rozbudowaną wersję Return to Castle: Wolfenstein - Medal of Honor: Allied Assault - poradnik do gry

Wprowadzenie

Medal od Honor: Allied Assault to gra uważana przez jednych za substytut Ghost Recon, przez innych za lekko rozbudowaną wersję Return to Castle: Wolfenstein. Prawda leży tak naprawdę gdzieś pośrodku - nie jest to realny symulator pola walki, a już w żadnym wypadku uproszczona strzelanka. Ten "złoty środek" został wyważony na tyle trafnie, iż gra jest łasym kąskiem nie tylko dla wielkich fanów FPP, ale i innych, nie mających praktycznie nic wspólnego z tą gałęzią gier komputerowych, graczy. Niesamowita otoczka drugiej wojny światowej, niezła grafika, oszałamiający dźwięk, szczątkowy - aczkolwiek dający się "poczuć" - realizm, to wszystko składa się na tą jakże miodną grę.

Postaram się jak najlepiej wskazać Tobie, Graczu, właściwą drogę od początku do końca rozgrywki, wyjaśnić skuteczność dostępnego arsenału oraz podać kilka cennych uwag pomocnych w eliminowaniu niebezpiecznych przeciwników. Jeśli Twoja przygoda z MoHAA dopiero się rozpoczyna, proponuję od razu wybrać poziom trudności HARD. Wtedy adrenalina skacze jak wykres użycia procesora w systemowym Menedżerze Zadań podczas rozgrywki ;). A więc nie nudzę dłużej, tylko zapraszam do czytania i oczywiście do samej gry.

1 - Medal of Honor: Allied Assault - poradnik do gry

Informacje o Medal of Honor: Allied Assault - poradnik do gry

Autor : Piotr Zodiac Szczerbowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 25, ilustracje: 132 .

Popularne strony w Medal of Honor: Allied Assault - poradnik do gry

Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182888Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182887Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182886Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182885Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182884Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182883Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182882Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182881Medal of Honor: Allied Assault - screen - 2010-03-23 - 182880

Komentarze Czytelników (31)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
03.03.2002 12:47
😒
odpowiedz
FAJEK
1
Generał

Ja duzo szybciej przeczytalem Wladce Pierscieni niż ten Tolkien ja napisal.

Mniej wiecej tak brzmi twoja wypowiedź... :(

03.03.2002 14:29
😡
odpowiedz
Gatar
32
Konsul

Jak tak szybko będziesz grał to Ci kasy na gry zabraknie.

03.03.2002 14:50
😱
odpowiedz
zanonimizowany1345
15
Pretorianin

zrobcie kurde poradnik do soul reavera 2
po cholere poradnik do medala przeciez to nie myst 3 czy atlantis

03.03.2002 15:06
😊
odpowiedz
zanonimizowany4168
3
Centurion

cwirek - BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!

i co , dales sobie rade bez poradnika ???

03.03.2002 15:09
odpowiedz
Annihilator
28

jezuuuuuuuuuuuuuuu :) chyba nigdy sie z kogos tak nie usmialem :)))

03.03.2002 16:26
😍
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle

Coz za blyskotliwa wypowiedz !
Brawa dla tego mlodego czlowieka hle hle

03.03.2002 16:53
👎
odpowiedz
Czacha
49
inquisitor incognito

tom: IMHO powinni rozszerzyc jeszcze bardziej ten poradnik do gry, bo coraz wiecej postow powstaje o MOH... szkoda gadac..

03.03.2002 17:04
😍
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

Poradnik do MoHAA zostanie już niedługo ukończony.
Obecnie mam awarięę monitora.
Na stronie jest to, co zdążyłem wcześniej przygotować.

Nie ma poradnika - jest źle. Jest poradnik - też nie pasuje. To może się co poniektórzy w końcu zdecydują?

03.03.2002 17:08
odpowiedz
Cainoor
201
Mów mi wuju

Zodiac ---> Poradnik jest ok. Tylko pewnie większość ludzi wolała by poradnik do mniej orginalnej wersji gry ;))) np. co zrobić by gra mi chodziła bez płyty itp. :)))

03.03.2002 17:11
😊
odpowiedz
LaSiu
34
Konsul

to ja tez poprosze :))

03.03.2002 17:17
😒
odpowiedz
Czacha
49
inquisitor incognito

Zodiac: ja poradnika nie czytalem, bo po co? Sam se dalem rade ;-)
Nie twierdze jednak, ze jest zly. Ale widzac ilosc postow o MOH typu "jak to przejsc" no to zaczyna mnie powoli szlag trafiac. Niech sie admini obudza i usuwaja te posty, bo ile mozna na nie patrzec?

03.03.2002 17:18
👍
odpowiedz
massca
0
Legend

Zodiac, poradnik jest bardzo dobry, podobnie jak wszystkie twoje teksty. nie przejmuj sie maruderami.

03.03.2002 17:20
odpowiedz
massca
0
Legend

Czaha - tejkit izi

po to jest forum zeby sie przede wszystkim pytac o pomoc.

03.03.2002 17:24
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

Czacha --> o forum się nie martw, nic nie trzeba usuwać.

massca --> thx, staram się jak mogę :)

03.03.2002 18:49
odpowiedz
Czacha
49
inquisitor incognito

if ju sej sou ;-)

12.03.2002 13:17
😜
odpowiedz
zanonimizowany3929
16
Legend

Poradnik jest OK, tylko czemu druga (i zarazem ostatnia) część kończy się na misji z tygrysem??? Misja 5, część 3... Gdzie reszta poradnika? Źle szukam czy jak???

12.03.2002 13:33
😊
odpowiedz
Solnica
122
Lord Vaako

GRYOnline.pl

>Mr_Baggings
za bardzo sie pospieszylem :))

12.03.2002 13:38
😜
odpowiedz
Voytas_WRC
49
Rajdowiec

Słuchajcie, nie będę zakładał osobnego wątku, ale nurtuje mnie jedno: Za co przyznawane są medale????? W pierszej misji, to wiem, że za uratowanie dodatkowego agenta, drugi jest za przeżycie na plaży Omaha. A co potem???Jest ich 8 a ja mam zaledwie 2 :P

12.03.2002 13:49
odpowiedz
trustno1
41
Born Again

nie daj sie zabic
nie wciskaj F5 po kazdym kroku
laz cicho
atakuj od tylu
trzymaj sie polecen
strzelaj w glowe

...a medale sie posypia
p

12.03.2002 14:10
odpowiedz
zanonimizowany3929
16
Legend

Voytas --> jeden jest za manifest z okrętu podwodnego... Są za "dodatkową" aktywność w misjach...

16.03.2002 19:22
odpowiedz
zanonimizowany2529
30
Senator

Ja mam medale za U-bota i a Ohamę

25.03.2002 20:01
😊
odpowiedz
cobra90
5
Pretorianin

Powiedzcie co naprawde myślicie o MOHAA.
Moim zdaniem gierka jest spox nawet bardziej a jak są tacy modrzy którzy piszą, że prześli grę w ieden dzień lub dwa to nich podadzą kody inni też skorzystają.
Zagrajcie sobie na najwyższym poziomie trudności w tedy jest super gra życze powodzenia.

Z powarzaniem Miśki

01.07.2002 14:41
😊
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

Dromader --> różni ludzie, różne potrzeby, różne zestawy... ech, ja wiem że Tobie może bardziej podobać się tekstowa solucja, że masz gdzieś mój skromny wkład w napisanie takiego poradnika i że ponad wszystko lubisz przeklinać.
Nie jesteś jedynym użytkownikiem i czytelnikiem, powiem Ci że niektórym się ten poradnik nawet podobał.

01.07.2002 14:45
😡
odpowiedz
Andrei
169
killah beez

Dromader,
co ty za głupoty gadasz, mi by się przydał na 100%, i ta gra jest dla mnie skomplikowana!! że potrzebuę poradnika więc mów za siebie!

14.04.2005 02:15
👍
odpowiedz
zanonimizowany246900
1
Junior

witam!usze wiedieć od razu jak sie przechodzi trening kto wie niech odpowie!

14.04.2005 08:03
odpowiedz
MAROLL
79
Keepin' It Real

FORYS >>> nie wiesz jak przejść trening ?? Jak go nie chcesz to wgraj sava :)

05.06.2013 17:00
odpowiedz
elo żelo
2
Junior

jak dla mnie gra jest spoko jestem na 3 etapie 5 misji i zapomniałem który klawisz wcisnąć żeby przyleciał samolot i zrzucił bombę. morze ktoś napisze który to klawisz

05.06.2013 17:32
odpowiedz
Dragon_666
63
Get Twiztid

@UP
Esc

05.06.2013 18:00
odpowiedz
elo żelo
2
Junior

mi ten poradnik się przydał nie znalazłem spolszczenia i misji z czołgiem bym nie przeszedł

08.11.2013 17:57
odpowiedz
Polak97
5
Junior

Pomoże mi ktoś? Mam problem z tymi Nebelwerfer'ami. Kiedy podłożę ładunki nic się nie dzieje. Nie ważne od której strony zacznę zawsze podkładam ładunki i nic. Niemców zawsze wybijam na całej mapie więc to nie może być to. Zna ktoś odp. na mój problem?