Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

17.2. The Shrunk Machine: Part 2

Po zejściu schodami trafisz do pomieszczenia częściowo zablokowanego przez "narośla" obcych. Jedynym sposobem na ich zniszczenie jest rozpuszczenie ich gorącą parą. Aby to zrobić musisz odkręcić pobliski zawór, poczekać aż się rozpłyną i zakręcić do z powrotem.

Oczywiście to było tylko wprowadzenie do łamigłówki, ponieważ droga wciąż jest zablokowana przez kolejne narośla - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Oczywiście to było tylko wprowadzenie do łamigłówki, ponieważ droga wciąż jest zablokowana przez kolejne narośla. Tym razem aby skierować na nie parę musisz w odpowiedni sposób poustawiać czerwone rury, tak aby para mogła przepłynąć z jednego końca pomieszczenia na drugi.

Po krótkim spacerze znajdziesz się w maszynowni - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Po krótkim spacerze znajdziesz się w maszynowni. Wyeliminuj wszystkich przeciwników i rozbij kolbą deskę, które blokuje korbę opuszczającą drabinkę.

Wejdź na górę i idź prosto korytarzem, ale uważaj, na jego końcu czeka na Ciebie świnia z rakietnicą i jego kompan - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Wejdź na górę i idź prosto korytarzem, ale uważaj, na jego końcu czeka na Ciebie świnia z rakietnicą i jego kompan. Po drodze znajdziesz w szafce puszkę piwa. Za drzwiami których pilnowały świnie znajduje się pomieszczenie z "pomniejszaczem" - skorzystaj z niego i wejdź do kanału wentylacyjnego, z którego wyszły szczury. W środku znajdziesz małą skrzynkę z zapasami EDF.

Wróć do głównego pomieszczenia i odkręć śruby, aby wejść do kolejnego kanału wentylacyjnego, tym razem właściwego - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Wróć do głównego pomieszczenia i odkręć śruby, aby wejść do kolejnego kanału wentylacyjnego, tym razem właściwego.

Gdy wejdziesz głębiej, zapadnie się pod Tobą kratka i pęd powietrza zabierze aż do miejsca, w którym wiatrak wentylatora blokuje miotła - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Gdy wejdziesz głębiej, zapadnie się pod Tobą kratka i pęd powietrza zabierze aż do miejsca, w którym wiatrak wentylatora blokuje miotła. Zanim zniszczysz miotłę zestrzel purchawki, które blokują szyb i tyko czekają, żeby eksplodować Ci w twarz.

Teraz odblokuj wiatrak i unosząc się do góry cały czas trzymaj wciśnięty przycisk do przodu - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Teraz odblokuj wiatrak i unosząc się do góry cały czas trzymaj wciśnięty przycisk "do przodu". W ten sposób trafisz po drodze do ukrytego pomieszczenia.

Po zebraniu przedmiotów, które się w nim znajdują, wskocz z powrotem do szybu i będąc już na górze wejdź do następnego - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Po zebraniu przedmiotów, które się w nim znajdują, wskocz z powrotem do szybu i będąc już na górze wejdź do następnego. Odkręć śrubkę włazu i po przewodach wejdź na samą górę szybu, w którym znajdują się tryby. Na samej górze zeskocz do kanału i trafisz na wentylator oraz znajdujące się przy nim elektrody oraz bezpiecznik. Strzel w bezpiecznik i wyłącz wentylator by przejść dalej.

W rozgrzanym pomieszczeniu w którym znajduje się cały rząd trybów w ruchu będziesz musiał przejść otworami, które się w nich znajdują - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

W rozgrzanym pomieszczeniu w którym znajduje się cały rząd trybów w ruchu będziesz musiał przejść otworami, które się w nich znajdują. Na samym końcu uważaj by nie wpaść między łuki elektryczne.

Wyżej znajdziesz się obok tłoków machiny - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Wyżej znajdziesz się obok tłoków machiny. Zestrzel wszystkie bezpieczniki w kanałach wentylacyjnych wokół nich by ją zatrzymać. Będziesz musiał przejść między tłokami, aby dotrzeć do ostatniego bezpiecznika. Gdy skończysz zatrzyma się wielki wentylator blokujący Ci drogę i będziesz mógł wejść do kolejnego szybu wentylacyjnego.

Po wyjściu z niego, wespnij się na najwyższą półkę w pokoju w którym się znajdujesz - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Po wyjściu z niego, wespnij się na najwyższą półkę w pokoju w którym się znajdujesz. Na górze przejdź przez okienko do sąsiedniego pomieszczenia.

Podejdź do windy i wskocz i wciśnij przycisk - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Podejdź do windy i wskocz i wciśnij przycisk. Do pokoju dostanie się chmara Octababies. Po ich zabiciu na domiar złego z windy wyjdzie żołnierz obcych. Na szczęście zabicie go nie jest takie trudne, pod warunkiem, że będziesz celował w głowę i trzymał się na bezpieczny dystans.

W windzie dostań się do przycisku po oderwanej poręczy - 17.2. The Shrunk Machine (2) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

W windzie dostań się do przycisku po oderwanej poręczy.