Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

22.1. Blowin' The Dam (1) | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

22.1. Blowin' The Dam

Od początku etapu zwracaj uwagę na pływające po okolicy sumy, ponieważ ich zabicie odblokuje osiągnięcie Pescaphobe [Rozdział 6].

Płyń kanałem aż dotrzesz do pierwszego zaworu. Odkręć go i wypłyń przez wyłamaną kratkę powyżej. Polecam również włączenie Duke Vision.

Teraz pozostaje Ci już tylko podążać za żółtymi rurami, które będą prowadziły Cię od zaworu do zaworu - 22.1. Blowin The Dam (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Teraz pozostaje Ci już tylko podążać za żółtymi rurami, które będą prowadziły Cię od zaworu do zaworu. Rozglądaj się wokoło w poszukiwaniu włączonych latarek, gdyż zwykle oznaczają one że w okolicy jest jakaś znajdka w postaci ładunków wybuchowych, amunicji itp.

Po odkręceniu każdego zaworu wyłączą się bąbelki które minąłeś, a włączą się kolejne przed Tobą oraz zaatakują cię przeciwnicy - 22.1. Blowin The Dam (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Po odkręceniu każdego zaworu wyłączą się "bąbelki" które minąłeś, a włączą się kolejne przed Tobą oraz zaatakują cię przeciwnicy. Pierwszy ładunek wybuchowy podłóż na kracie pod dwoma łukami z rur i płyń dalej.

Podążaj dalej wyznaczoną trasą aż dotrzesz do zaworu z leżącą obok rakietnicą - 22.1. Blowin The Dam (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Podążaj dalej wyznaczoną trasą aż dotrzesz do zaworu z leżącą obok rakietnicą. Koniecznie ją zbierz, ponieważ czeka Cię teraz starcie z przedostatnim bossem. Otwórz zawór i podpłyń do widocznej w oddali kraty, gdzie powinieneś podłożyć drugi ładunek wybuchowy i wtedy zostaniesz zaatakowany przez "pijawkę energetyczną".

Po obu stronach tego podwodnego placu boju znajdują się zatopione wraki transportowców EDF z nieskończonymi zapasami amunicji - 22.1. Blowin The Dam (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Po obu stronach tego podwodnego "placu boju" znajdują się zatopione wraki transportowców EDF z nieskończonymi zapasami amunicji. Namierzaj łeb robala i ciągle przemieszczaj się od jednego transportowca do drugiego. Nie zatrzymuj się ani na chwilę, ponieważ robal będzie próbował Cię zmiażdżyć. Od czasu do czasu pijawka przechwyci twoją rakietę i wypluje ją w twoją stronę, ale jeżeli nie będziesz stał w miejscu nie powinna Ci bardzo zaszkodzić.

Po zakończonej walce otrzymasz ostatni punkt Ego, osiągając tym samym maksimum (pod warunkiem że zebrałeś wszystkie poprzednie). Teraz wpłyń do kanału z którego wypłynął robal i wypłyń przez znajdujący się na jego końcu właz.

1 - 22.1. Blowin The Dam (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry