Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

18.1. The Forkstop (1) | Kampania w Duke Nukem Forever poradnik Duke Nukem Forever

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

18.1. The Forkstop

Po wyjściu z windy na dobry początek zniszcz skrzynkę blokującą dostęp do "powiększacza" i wróć do normalnych rozmiarów.

Dalej, wejdź do pomieszczenia nad zepsutym wózkiem widłowym - 18.1. The Forkstop (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Dalej, wejdź do pomieszczenia nad zepsutym wózkiem widłowym. Po prawej, tuż przy drzwiach znajdziesz świerszczyka "69MM", który podniesie twoje Ego. Jeżeli postępowałeś zgodnie z moimi wskazówkami, w tym momencie powinieneś odblokować osiągnięcie I Am All That Is Man, polegające na odnalezieniu wszystkich przedmiotów podnoszących Ego. Od tej pory jedyne punkty Ego jakie możesz dostać pochodzą od pokonanych bossów, a więc koniec rozglądania się po kątach.

Teraz użyj przełącznika obok okna i zejdź do głównej bramy - 18.1. The Forkstop (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Teraz użyj przełącznika obok okna i zejdź do głównej bramy. Tam użyj sterowania bramą by wydostać się na zewnątrz.

Wejdź po drabinie na pomost - 18.1. The Forkstop (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Wejdź po drabinie na pomost. Aby bezpiecznie przejść między łukami elektrycznymi, które blokują Ci drogę obserwuj ich zachowanie i ruszaj do przodu w momencie gdy łuk zmienia kierunek.

Po drugiej stronie zejdź na dół i zniszcz skrzynię, by przejść przez dziurę w ogrodzeniu - 18.1. The Forkstop (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Po drugiej stronie zejdź na dół i zniszcz skrzynię, by przejść przez dziurę w ogrodzeniu. Po krótkiej walce z Octabrains dotrzesz do zakrętu, gdzie o ścianę oparty jest Railgun. Sugeruję z niego skorzystać, ponieważ po drugiej stronie alejki znajdującej się przed Tobą pojawią się świnie, w dodatku chętnie korzystające ze znajdującego się tam gniazda KM-u.

Po zabiciu Świn nad okolicą pojawią się kolejne Ośmiornice i to w niemałej ilości - 18.1. The Forkstop (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Po zabiciu Świn nad okolicą pojawią się kolejne Ośmiornice i to w niemałej ilości. Rozpraw się z nimi jak najszybciej i pobiegnij do gniazda karabinu maszynowego, ponieważ na ich miejsce zjawi się Octaking - boss z którym teraz przyjdzie Ci się zmierzyć po raz pierwszy (ale nie ostatni). Używając karabinu powinieneś poradzić sobie z nim w miarę bezproblemowo.

Na koniec przejdź przez bramę obok gniazda karabinu - 18.1. The Forkstop (1) | Kampania w Duke Nukem Forever - Duke Nukem Forever - poradnik do gry

Na koniec przejdź przez bramę obok gniazda karabinu.