Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: Flames of Vengeance - poradnik do gry

Divinity II: Flames of Vengeance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (2) | Zadania poboczne (1), (2) poradnik Divinity II: Flames of Vengeance

Ostatnia aktualizacja: 1 września 2016

ZP12 Medycyna ziołowa

Zleceniodawca: Heleon M1.6(1)

Uzdrowiciel prosi Cię odnalezienie jego pięciu mikstur leczniczych. Odnajdziesz je wykopaliskach archeologicznych Sir Guli M1.23(A, B, C, D, E).

Nagrody: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Alternatywa: Mikstury możesz oddać Bernardowi M1.3(2) i wykonać ZP23. Dzień bez oszustwa.

ZP13 Biżuteria teściowej

Zleceniodawca: Ronsid 1.6(2)

Zostajesz poproszony o odnalezienie biżuterii teściowej, która znajduje się gdzieś w opętanym przez duchy teatrze M1.16. Po wykonaniu zadania ZP16. Cały świat sceną, otworzy się przejście M1.16(D2). W ostatnim pomieszczeniu spotkasz Marę 1.16(2) od której owy naszyjnik możesz dostać.

Nagroda: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Alternatywa: Zamiast Ronsidowi, możesz oddać naszyjnik jego teściowej Astridaxowi M1.6(4) i tym samym pomóc mu wykonać zadanie ZP14. Złowrogie motywy.

ZP14 Złowrogie motywy

Zleceniodawca: Astridax M1.6(4)

Zostajesz poproszony o dostarczenie trzech rzeczy należących do niedawno zmarłych osób:

Pierścień dla Astridaxa

Pierścień żony Decymusa. Znajdziesz go w skrzyni M1.30(S1).

Nagroda: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, 1 księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje

Alternatywa: Zamiast Astridaxowi, możesz oddać pierścień jego prawowitemu właścicielowi Decymusowi M1.3(1) i wykonać ZP6. Wieczne oddanie.

Kolczyki dla Astridaxa

Biżuteria teściowej Ronsida. Po wykonaniu zadania ZP16. Cały świat sceną, otworzy się przejście M1.16(D2). W ostatnim pomieszczeniu spotkasz Marę M1.16(2) od której owy naszyjnik możesz dostać.

Nagroda: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, 1 księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje

Alternatywa: Zamiast Astridaxowi, możesz oddać pierścień jego prawowitemu właścicielowi Ronsidowi M1.6(2) i wykonać ZP13. Biżuteria teściowej.

Amulet dla Astridaxa

Amulet matki Rickiego. Znajdziesz go w posiadłości jego rodziców - Domu Henry'ego i Elenor M1.27(S1).

Nagroda: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, 1 księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje

Alternatywa: Zamiast Astridaxowi, możesz oddać pierścień jego prawowitemu właścicielowi Rickiemu M1.4(1) i wykonać ZP8. Reminiscencje.

Jeśli dostarczysz wszystkie trzy przedmioty możesz spodziewać się dodatkowej nagrody:

Nagroda: 7920 doświadczenia, 1600 sztuk złota,2 księgi umiejętności, 2 dodatkowe opcje

ZP15 Towarzysze broni

Zleceniodawca: Eareb i Nathirap M1.6(6)

Gobliny zwierzą Ci się, że chcieliby bronić miasta razem z championami, ale sprzeciwia się temu Akwila M1.6(5). Proszą więc o Twoje wstawiennictwo w ich sprawie. Akwila zgadza się, ale pod warunkiem, że zdobędą oręż. Po krótkiej rozmowie z goblinami okazuje się, że to właśnie championi zabrali im broń i proszą o pomoc. Musisz następnie udać się do Kaana M1.6(3). Oferuje gobliński oręż za 11000 sztuk złota. Jeśli Cie na to stać kup broń i oddaj ją goblinom. Aby zakończyć zadanie udaj się Earebem i Nathirapem do Akwili i ostatecznie go przekonaj.

Nagrody: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk, 1 dodatkowa opcja

ZP16 Cały świat sceną

Zleceniodawca: Alfred M1.16(1)

Duch-reżyser chce wraz z Tobą przedstawić sztukę "Krwawe Komnaty". Wystarczy, że zejdziesz do podziemi M1.14, odszukasz tekst sztuki A i zapoznasz się z nim. Przygotuj się jednak, że w podziemiach czeka na Ciebie kilka niebezpiecznych szkieletów. Aby zakończyć zadanie wróć do Alfreda i w czasie sztuki wybieraj fragmenty dialogu przeczytane w znalezionej księdze dla postaci Camilla.

Nagrody: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, 1 księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje

ZP17. Morderstwa przy Rue Lanilor

Zleceniodawca: madame Ewa M1 - Zadania poboczne (2) | Zadania poboczne (1), (2) - Divinity II: Flames of Vengeance - poradnik do gry

Zleceniodawca: madame Ewa M1.17(1)

Twoim zadaniem jest wyjaśnienie tajemniczych morderstw, które wydarzyły się w przybytku madame Ewy M1.17. Od zleceniodawczyni otrzymasz klucze do 2 z 3 pokoi, w których zdarzyły się zabójstwa M1.17(D1 i D2). Po otwarciu drzwi D1 w pomieszczeniu znajdziesz świnkę o imieniu Kevin M1.17(2). Jeśli przeczytasz jej umysł, objawi Ci się fragment tajemniczego ostrza A ukrytego pod łóżkiem, weź go. W kolejnym pokoju (drzwi D2) obok zamordowanej pary znajdziesz dziwny kawałek mięsa B, również go zabierz. Wejścia do trzeciego pokoju D3 strzegą strażnicy, którzy nie mają zamiaru Cię wpuścić. Z zebranymi dowodami wróć więc do madame Ewy. Ta odeśle Cię do kowala Gofannona M1.1(4) i Doktora Westa M1.22(5) w celu weryfikacji dowodów.

Ostrze pod łóżkiem

Po rozmowie z Gofannonem dowiesz się tylko, że ostrze jest bardzo stare i nietypowe.

Nagrody: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Niecna narkoliza

Doktor West natomiast powie Ci, że fragment mięsa należy do szczególnego rodzaju nieumartego.

Nagrody: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Mając informacje na temat tych dowodów możesz wrócić do przybytku M1.17 i przekonać strażników drzwi M1.17(D3) aby Cie wpuścili. Znajdziesz tam magiczny proszek M1.17(C). Wróć do madame Ewy i powiedz jej o znalezisku, a ta skieruje Cię do Chanelle M1.11(1).

W proszek się obrócisz

Udaj się tam i po krótkiej rozmowie odbierz proszek antymagiczny. Wróć z powrotem do przybytku. Okaże się, że w między czasie nieumarły morderca pojawił się i zabił strażników. W pokoju gdzie znalazłeś magiczny proszek, użyj proszku od Chanelle.

Nagrody: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Następnie skieruj się po śladach krwi do przycisku M1.17(D) i naciśnij go. Pod łóżkiem ukaże Ci się tajemne przejście do niesamowitej piwniczki M1.17.1. Zanim tam jednak wejdziesz przygotuj się dobrze i zaopatrz w mikstury gdyż na dole czeka na Ciebie armia nieumarłych. Kiedy znajdziesz się już na dole musisz otworzyć drzwi D1. W tym celu będziesz potrzebował 2 kryształy. Oba możesz znaleźć na terenie piwniczki. Kiedy już zdobędziesz kamienie, umieść je na piedestałach A i B, a drzwi staną przed Tobą otworem. Okaże się, że za morderstwa odpowiada nieumarły Jake (1). Jeśli przeczytasz mu umysł podczas dialogu dowiesz się, że nie jesteś w stanie go skrzywdzić. Będziesz musiał najpierw zabić czterech zombich spoczywających w grobach. Aby to zrobić udaj się po kolej do trzech nagrobków M1.17.1(C, D, E) i aktywując je zabijaj poszczególnych zombich. Kiedy pokonasz już wszystkich czterech będziesz mógł zabić Jake'a. Wróć do madame Ewy i zamelduj wykonanie zadania.

Nagrody: 7920 doświadczenia, 1600 sztuk złota, 2 księgi umiejętności, 2 dodatkowe opcje

ZP18. Pierwsza pomoc

Zleceniodawca: Peter M1.20(1)

Uzdrowiciel potrzebuje kuli leczącej aby pomóc jednemu z championów. W tym celu musisz udać się do Domu Uzdrowicieli M1.3. Przy drzwiach D1 podaj hasło, które otrzymałeś od Petera i weź kule leczącą A. Wróć do uzdrowiciela i oddaj mu ją.

Nagrody: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

ZP19. Na łowy po raz kolejny

Zleceniodawca: Balbus M1.22(1)

Balbus obiecał Ci nagrodę za zabicie każdego poszukiwanego bandyty. Listę poszukiwanych znajdziesz na tablicy M1.22(A).

Jango M1.28(3)

Przynieś Balbusowi bransoletkę, którą będzie przy sobie miał.

Nagrody: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Karmina M1.30(1)

Przynieś Balbusowi naszyjnik, który zdobędziesz po jej zabiciu.

Nagrody: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Mysus M1.18(1)

Przynieś Balbusowi Notatnik z kontaktami Mysusa, który znajduje się w skrzyni M1.18(S1).

Nagrody: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Jeśli uda Ci się zabić wszystkich to dostaniesz dodatkowe nagrody:

Nagrody: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, 1 księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje, młot bojowy Karakalli.

ZP20. Stare czy nowe przyzwyczajenia

Zleceniodawca: Messalina M1.22(4)

Kobieta prosi Cię o sprawdzenie co stało się z Miniusem i Aulusem, którzy wykonywali dla niej zadanie. Znajdziesz ich koło wejścia do Rozbrykanego Konika M1.7. Okazuje się, że ich zwłoka wynikała z kłótni który z nich ma wejść do Świątyni Nimir. Ty musisz wyznaczyć jednego z nich. Czytając umysł Aulusa dowiesz się, że ma ranę którą ukrywa. Rozsądniejszą decyzją wydaję się w tym wypadku wytypowanie do misji Miniusa. Ale decyzja należy do Ciebie. Po zakończeniu rozmowy z żołnierzami wróć do Messaliny i donieś o wszystkim.

Nagrody: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja