Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział I - Gubernator Kingston (1) | Opis przejścia poradnik Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział I -Gubernator Kingston

Kapitanowie Czarnobrodego

1 - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry
Zaczynamy od pościgu za łajbą George'a, który zwędził coś czarnobrodemu - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Zaczynamy od pościgu za łajbą George'a, który zwędził coś czarnobrodemu. Stosując się do zasad zawartych w poradach, powinieneś zatrzymać go raz-dwa. Potem podpływamy i dokonujemy abordażu. Na okręcie walczy ledwie sześciu ludzi - możesz im wedle uznania lub też od razu rzucić na kolana George'a.

Do Jamestown pod fałszywą flagą

2 - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry
Teraz trzeba zdobyć angielską banderę - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Teraz trzeba zdobyć angielską banderę. Okręt pojawia się jak na zawołanie, więc powtórka z rozrywki - pogoń, ostrzał - w tym miejscu możemy po raz pierwszy zebrać i użyć ekwipunek oraz uratować pierwszych marynarzy za burtą - abordaż. Kapitanem jest angielski oficer.

3 - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry
Po kolejnej animacji ruszamy naprawić okręt - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Po kolejnej animacji ruszamy naprawić okręt. Zbieramy ekwipunek i używamy go. Niestety, trafi się piratów, więc trzeba dać łupnia braciom w zbrodni. Tym razem nie będzie abordażu, a zatopienie salwami wrogiej jednostki. Potem kurs pod pełnymi żaglami do Kingston. Po drodze nie napotkamy żadnych przeciwników, choć jeśli ktoś chce, może pobłąkać się po bezkresnych wodach i szukać przeciwników.

W Kingston jako angielscy kupcy

4 - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry
Idziemy prościutko i widzimy trzech żołnierzy pod ścianą pałacu gubernatora - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Idziemy prościutko i widzimy trzech żołnierzy pod ścianą pałacu gubernatora. Scenka animowana, po czym schodzimy na dół, skręcamy w lewo i trafiamy na dwóch pijaczków w wojowniczym nastroju. Sangua pomoże w walce, więc nie powinna ona trwać długo.

5 - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry
Przejdź nieco dalej - do bramy głównej - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Przejdź nieco dalej - do bramy głównej. Za straganem po lewej jest jeden z dwóch przedmiotów do zabrania w tym rozdziale. Potem wejdź do tawerny.

6 - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry
Po dłuższych filmikach czas zrealizować prosty, aczkolwiek skuteczny plan - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Po dłuższych filmikach czas zrealizować prosty, aczkolwiek skuteczny plan. Najpierw jednak zabierzemy drugi przedmiot na tym etapie. Kierujemy się prosto, ku pomostowi po lewej stronie. Można zabić strażników, jednak da się też obejść bez walki. Potem powrót pod tawernę.

7 - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry
Teraz i skręcamy w prawo, między budynki - Rozdział I - Gubernator Kingston (1) - Opis przejścia - Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby - poradnik do gry

Teraz i skręcamy w prawo, między budynki. Po odczekaniu, aż przejdą żołnierze, dojdź do miejsca, które obserwowałeś za dnia i pokonaj angielskiego żołnierza. Zaraz potem kolejne animacje, strach i niepewność oraz śliczna Catherine. Po zakończeniu etapu przyda się zakupić kilka napojów leczniczych oraz proszek voodoo.