Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F1 2010 - poradnik do gry

F1 2010 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Melbourne | Tory w F1 2010 poradnik F1 2010

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

Melbourne

1 - Melbourne | Tory w F1 2010 - F1 2010 - poradnik do gry
Nazwa toru: Albert Park - Melbourne | Tory w F1 2010 - F1 2010 - poradnik do gry

Nazwa toru: Albert Park

Długość: 5303 m

Liczba okrążeń (100%): 58

Liczba zakrętów: 16

Zużycie opon: niskie

Docisk: duży

Zużycie hamulców: duże

Ciasny, uliczny, nie za szybki, nie za wolny tor, na którym jazda sprawia dużą frajdę. Szybkie proste kończą się tu szykanami lub wolnymi zakrętami. Jedna z niewielu aren, która faworyzuje agresywnych kierowców. Chcesz wygrać? Musisz korzystać z tarek w maksymalnym stopniu, jechać na limicie umiejętności i uważać na nadsterowność bolidu w niektórych miejscach. Wszystkie sektory są do siebie zbliżone, dlatego konfiguracja bolidu nie powinna być szczególnie trudna. Należy pamiętać jedynie o dużym docisku, nawet kosztem prędkości na prostych.

Pierwsze kłopoty nadchodzą wraz z zakrętem nr 3, który prowadzi przez małą sieć wolnych i nadsterownych zakrętów kończących 1 sektor. Pamięta o tym, iż szykany są tutaj poszerzone, co oznacza, że można pozwolić sobie na odrobinę ryzyka.

Kiedy dotrzesz do długiej prostej po zakręcie 10 przygotuj się na szybkie zakręty 11 i 12. Odpowiednie wejście jest tutaj niezmiernie ważne, gdyż można tu stracić nawet sekundę. Wbij niższy bieg i spokojnie manewruj bolidem od wirażu do wirażu. Skorzystaj z poszerzonego pobocza.