Transformers: Wojna o Cybertron - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Transformers: Wojna o Cybertron - poradnik do gry

Poniższy poradnik zawiera wszystko, co jest niezbędne do pełnego ukończenia kampanii dla jednego gracza - Transformers: Wojna o Cybertron - poradnik do gry

Poniższy poradnik zawiera wszystko, co jest niezbędne do pełnego ukończenia kampanii dla jednego gracza. W "Poradach ogólnych" są przydatne wskazówki, odnoszące się do tego, w jaki sposób zachować się na polu bitwy. W dziale "Przeciwnicy" znalazł się opis wszystkich nietypowych rywali, przy pokonaniu których trzeba się namęczyć bardziej niż przy zwykłych wrogach. "Opis przejścia" to kompletna i bogato ilustrowana solucja, tłumacząca krok po kroku jak przebrnąć przez wszystkie 10 misji składających się na kampanie Deceptikonów oraz Autobotów. Są w niej również zawarte szczegółowe opisy walk ze wszystkimi bossami. Ostatni dział, czyli "Emblematy" zawiera opisy oraz zdjęcia 50 emblematów, które można znaleźć w trakcie przygody z Wojną o Cybertron.

Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)

Informacje o Transformers: Wojna o Cybertron - poradnik do gry

Autor : Michał Wolfen Basta

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 41, ilustracje: 646 .

Popularne strony w Transformers: Wojna o Cybertron - poradnik do gry

Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189302Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189288Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189273Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189264Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189304Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189303Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189301Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189300Transformers: Wojna o Cybertron - screen - 2010-07-06 - 189299

20.07.2010 09:37
Ezio18
40
Centurion

po jakiego grzyba poradnik do tak łatwej gry, ale poradnik sam w sobie dobry.

21.07.2010 20:54
odpowiedz
przemo89p
80
Pretorianin

chujowa gra

24.07.2010 08:21
odpowiedz
WlodarW
83
Generał

Podobaja mi sie niektore komentarze, poprawiaja humor od razu po przeczytaniu.

06.03.2012 15:28
😉
odpowiedz
matireal
1
Junior

ej kto wie jak grac online z innymi?

15.05.2014 18:05
odpowiedz
optimusstach
3
Junior

Do czego służą emblematy ?
Zniszczyłem sporo znaków autobotów i deceptikonów , ale co mi to da ?