Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 16 lutego 2001, 17:02

autor: Piotr Pietruszka

Motor City Online - zapowiedź - Strona 2

Electronic Arts robi wszystko w tym kierunku, aby popełnić „zbrodnie” przeciwko ludzkości - jest już prawie gotowa gra, która spowoduje, że kolejni internauci przestaną odróżniać rzeczywistość od sfery wirtualnej.

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

Do tego dochodzi możliwość stworzenia naszego własnego designu maszyny marzeń – możemy ją pokolorować zgodnie z naszym życzeniem, a następnie wysłać koledze mailem, żeby mógł podziwiać efekty naszej twórczej pracy.

Każdy pojazd ma być animowany 6500 poligonów a kokpit każdej maszyny ma ich mieć 1500. Do tego ma dojść dźwięk charakterystyczny dla każdego typu samochodu. Nasz samochód ma być obserwowany przez kamerę, którą sami możemy umieścić w miejscu, które nam najlepiej odpowiada. Będziemy mieli możliwość nagrywania przebiegu zdarzeń, żeby pochwalić się kolegom, albo jeszcze lepiej przeciwnikom....

Po przystąpieniu do gry i kupieniu samochodu, na jaki nas będzie stać w danej chwili zostajemy wrzuceni w wir zdarzeń, który jest kształtowany wyłącznie przez nas. Możemy ścigać się w mieście stworzonym specjalnie do naszych wyścigów – w trakcie jazdy będzie nam przygrywało prawdziwe radio z 20 kanałami. Oprócz tego mamy dostęp do wirtualnego garażu, gdzie przeprowadzamy wszelkie przeróbki naszych maszyn, możemy wstąpić do elitarnych klubów samochodowych, a także posiedzieć i porozmawiać w różnego rodzaju barach lub pubach, kryjącymi chat-roomy. Tu właśnie możemy ścigać się o pieniądze, części do samochodów a także o samochody innych graczy. System ma pamiętać wszelkie nasze osiągnięcia, jakie zdobyliśmy w trakcie naszej „kariery” oraz informować nas zawsze o tym, co możemy jeszcze osiągnąć w trakcie naszej rozgrywki.

Aby jednak każdy użytkownik, bez względu na jakość posiadanego łącza mógł skorzystać z tej możliwości EA informuje o stworzeniu 3 generacji technologii do przesyłania danych przez Internet (ciekawe jak będzie ona się sprawować na naszych łączach).

To wszystko i wiele więcej będzie możliwe do zobaczenia na własne oczy już 16 lipca 2001 – na dzień ten jest zapowiedziana premiera. Miejmy jednak nadzieję, że uda się dotrzymać EA daty premiery. Dla niecierpliwych jest już możliwość zamówienia już w tej chwili działającej wersji gry. Mam wrażenie, że kupno tej pozycji nie będzie pieniędzmi wyrzuconymi w błoto – opieram swe sądy na dotychczasowych produkcjach, które stanowią jakość samą w sobie. Tak więc na razie ćwiczymy i oczekujemy premiery.......

Alchemik

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.