Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2004Najciekawsze recenzje gier

Recenzje gier opublikowane w 2004 roku.

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

recenzja gry29 kwietnia 2004

Gra stworzona została przez doświadczony zespół BioWare Studios, twórców m.in. najpopularniejszego cyklu cRPG Baldur’s Gate. Fabuła przenosi nas 4000 lat wstecz przed wydarzeniami poznanymi w filmach z serii Gwiezdne Wojny, w realia Starej Republiki.

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL
Far Cry - recenzja gry

Far Cry - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2004

Far Cry jest na pierwszy rzut oka zwyczajną grą z gatunku FPS, propagującą widok z perspektywy pierwszej osoby. Jednak porzucając pozory, stajemy przed niesamowitą grą akcji, wykorzystującą do granic możliwości rozległe środowisko.

Far Cry - recenzja gry
Thief: Deadly Shadows - recenzja gry

Thief: Deadly Shadows - recenzja gry

recenzja gry30 lipca 2004

Seria „Thief” jest jedną z najbardziej kultowych gier. Pierwsza część, „Thief: The Dark Project”, ujrzała światło dzienne w 1998 roku, zdobywając wielką popularność. „The Metal Age” osiągnęła podobny sukces. „Thief III” również jest grą ponadprzeciętną.

Thief: Deadly Shadows - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

recenzja gry26 listopada 2004

GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry
Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry

Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry

recenzja gry25 listopada 2004

NFS:U2 to naturalna ewolucja serii – można ją określić kolokwializmem: „więcej mięcha”. Twórcy mocno podrasowali cześć pierwszą, usunęli pewne niedoróbki, dodali to, czego najbardziej graczom brakowało, ulepszyli grafikę oraz dźwięk.

Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

recenzja gry3 grudnia 2004

Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

recenzja gry10 grudnia 2004

“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.

Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

Silent Hill 4: The Room - recenzja gry na PC

recenzja gry8 października 2004

Silent Hill 4: The Room to bardzo porządnie wykonana gra – z ciekawym scenariuszem i kapitalną oprawą audiowizualną. Dla fanów Silent Hill’a to pozycja obowiązkowa. Jednak ci, którzy chcą się przekonać o kunszcie autorów zagrać powinni w część drugą.

Silent Hill 4: The Room - recenzja gry na PC
Half-Life 2 - recenzja gry

Half-Life 2 - recenzja gry

recenzja gry17 listopada 2004

Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.

Half-Life 2 - recenzja gry

Mortyr 2: For Ever - recenzja gry

recenzja gry7 grudnia 2004

Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.

Mortyr 2: For Ever - recenzja gry
Beyond Divinity - recenzja gry

Beyond Divinity - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2004

Beyond Divinity to kolejne dzieło belgijsko-niemieckiego studia developerskiergo - Larian Studios. Jest to gra z gatunku cRPG osadzona w tych samych realiach fantasy, co Divine Divinity i stanowiąca swego rodzaju łącznik pomiędzy pierwszą, a drugą częścią

Beyond Divinity - recenzja gry
Warlords: Battlecry III - recenzja gry

Warlords: Battlecry III - recenzja gry

recenzja gry1 października 2004

„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.

Warlords: Battlecry III - recenzja gry
Sacred - recenzja gry

Sacred - recenzja gry

recenzja gry27 maja 2004

Gra z gatunku action/cRPG, za powstanie której odpowiada niemiecka firma Ascaron Entertainment, znana m.in. z takich tytułów jak: Port Royale i Patrician II: Quest for Power. Oferuje graczom, miłośnikom tego typu rozrywki, obszerny i różnorodny świat.

Sacred - recenzja gry

Sąsiedzi z Piekła Rodem 2 - recenzja gry

recenzja gry27 kwietnia 2004

Druga część przezabawnej gry strategicznej, której premiera miała miejsce w czerwcu 2003 roku. Pełna wersja Neighbours From Hell 2, podobnie jak oryginalny tytuł, skupia się na zdrowych i niezdrowych relacjach, jakie panują pomiędzy sąsiadami.

Sąsiedzi z Piekła Rodem 2 - recenzja gry

Bad Boys II - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2004

Bad Boys II to wirtualna adaptacja kinowego obrazu pod tym samym tytułem, z Willem Smithem i Martinem Lawrencem w rolach głównych. Podczas faktycznej rozgrywki, prowadzimy tutaj jednego z dwóch głównych bohaterów-policjantów z oddziału narkotykowego.

Bad Boys II - recenzja gry
Kangurek Kao Runda 2 - recenzja gry

Kangurek Kao Runda 2 - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2004

Druga część, wydanej jeszcze w 2000 roku, gry platformowo-zręcznościowej, pt. Kangurek Kao. Rozgrywka polega na prowadzeniu tytułowego kangura, który musi pokonać na swej drodze szereg zróżnicowanych przeciwników.

Kangurek Kao Runda 2 - recenzja gry
Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2004

Prince of Persia: The Sands of Time jest czwartą edycją popularnej serii gier zręcznościowych, zapoczątkowanej w 1989 roku za sprawą Jordana Mechnera i firmy wydawniczej Broderbund.

Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

Cartoon Maker 2: Zróbmy Film - recenzja gry

recenzja gry7 stycznia 2004

Cartoon Maker to program edukacyjny, dzięki któremu dzieci mogą samodzielne tworzyć filmy animowane. Bogate biblioteki gotowych animowanych postaci, teł, podkładów muzycznych oraz efektów dźwiękowych pozwalają w prosty i atrakcyjny sposób stworzyć film...

Cartoon Maker 2: Zróbmy Film - recenzja gry

Homeworld 2 - recenzja gry

recenzja gry9 stycznia 2004

Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji...

Homeworld 2 - recenzja gry

Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2004

Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth...

Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gry
Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry

Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry

recenzja gry26 lutego 2004

Świątynia Pierwotnego Zła to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”.

Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry
Deus Ex: Invisible War - recenzja gry

Deus Ex: Invisible War - recenzja gry

recenzja gry25 marca 2004

Sequel znakomitej gry akcji wydanej w roku 2000, która umiejętnie łączyła elementy cRPG z wciągającą cyberpunkową fabułą. Druga część rozgrywa się w roku 2072, w 20 lat po wielkiej ekonomicznej katastrofie i wydarzeniach, które miały miejsce w Deus Ex...

Deus Ex: Invisible War - recenzja gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - recenzja gry

recenzja gry26 marca 2004

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark to drugi oficjalny dodatek do gry z gatunku cRPG Neverwinter Nights osadzonej w realiach dobrze znanego miłośnikom fantasy świata Forgotten Realms.

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - recenzja gry

Space Colony - recenzja gry

recenzja gry26 stycznia 2004

Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold)...

Space Colony - recenzja gry

Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry

recenzja gry3 lutego 2004

Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.

Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry

Delta Force: Black Hawk Down - Team Sabre - recenzja gry

recenzja gry17 marca 2004

Pierwsze oficjalne rozszerzenie gry akcji/FPS o tytule „Delta Force: Black Hawk Down” (pol. „Delta Force: Helikopter w Ogniu”). Dodatek oferuje nam dwie nowe kampanie dedykowane rozgrywce singleplayer...

Delta Force: Black Hawk Down - Team Sabre - recenzja gry

Chicago 1930 - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2004

Chicago 1930 to gra strategiczno-taktyczna, w sporym stopniu przypominająca popularną serię Commandos. Za opracowanie pełnej wersji odpowiedzialny jest zespół developerski Spellbound (twórcy Desperados czy Robin Hood: The Legend of Sherwood)...

Chicago 1930 - recenzja gry

WarioWare Inc.: Mega Party Game$ - recenzja gry

recenzja gry22 września 2004

Wario Ware Mega Party Game$ stanowi kontynuację i rozwinięcie idei gry Wario Ware Inc, która pojawiła się w zeszłym roku na kieszonsolkę GBA i wciąż jest jednym z najbardziej innowacyjnych tytułów, jakie zostały na nią wydane.

WarioWare Inc.: Mega Party Game$ - recenzja gry

Menedżer Piłkarski 2004/2005 - recenzja gry

recenzja gry14 października 2004

Cel zbudowania „świata wielkiego sportu” w Managerze Piłkarskim 2004-2005 bynajmniej nie został osiągnięty. Powiem więcej: instalację tej gry porównać można do otwarcia puszki Pandory – jedno wielkie pasmo niepowodzeń i nieszczęść. Klęska totalna.

Menedżer Piłkarski 2004/2005 - recenzja gry

Asterix & Obelix XXL - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2004

Mej radości nie było końca, gdy dowiedziałem się, że ATARI planuje wydać kolejną grę opartą o silnik graficzny V-Rally 3.

Asterix & Obelix XXL - recenzja gry