Najnowsze recenzje gier akcji 6
Zestawienie recenzji gier komputerowych, konsolowych i mobilnych, jakie do tej pory opublikowaliśmy, które możesz posortować po dacie publikacji. Jeżeli szukasz innych możliwości personalizacji oraz wyszukiwarki, przejdź do głównej strony recenzji.
Recenzja gry Dishonored: Death of the Outsider – godne pożegnanie serii
recenzja gry18 września 2017
„Śmierć Odmieńca” – już sam tytuł samodzielnego dodatku do Dishonored 2 intryguje. Arkane spełniło pokładane w nim nadzieje: to najlepsza opowieść w serii. W połączeniu z wciąż świetną mechaniką rozgrywki dostaliśmy więc skradankę prawie idealną. Prawie.
Recenzja gry Dishonored: Death of the Outsider – godne pożegnanie seriiRecenzja gry Destiny 2 – diablo dobra strzelanka
recenzja gry7 września 2017
Destiny 2 to w pewnym sensie restart gry, by przyciągnąć nowych graczy i zarazem eksperymentalna ewolucja rozwijanej od trzech lat produkcji. W tej chwili nacisk położono na to pierwsze. Co jest halo, a co jest nie halo w nowej grze twórców Halo?
Recenzja gry Destiny 2 – diablo dobra strzelankaRecenzja gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – mocny kandydat na grę roku
recenzja gry17 sierpnia 2017
Jeśli mieliście jeszcze wątpliwości przy premierze Hellblade, Uncharted: Zaginione Dziedzictwo rozwieje je ostatecznie – sezon hitów rozpoczął się na dobre. I to od razu z przytupem – Naughty Dog zaserwowało Uncharted w mistrzowskim stylu.
Recenzja gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – mocny kandydat na grę rokuRecenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox
recenzja gry15 sierpnia 2017
Nowa gra twórców Saints Row stara się połączyć najlepsze cechy poprzednich dzieł studia z rozwiązaniami typowymi dla gier MMORPG. Niestety, okazało się to chybionym pomysłem.
Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandboxRecenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice – piekielnie dobra opowieść
recenzja gry8 sierpnia 2017
Gdy niezależne studio własnym sumptem zamierza przygotować złożoną grę, celując w segment rynku AAA, to wiedz, że coś się dzieje. Ninja Theory stawia odważny krok nie tylko na tym polu; Hellblade dojrzale dotyka tematu tabu, jakim są choroby psychiczne.
Recenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice – piekielnie dobra opowieśćRecenzja gry Redeemer – Rosjanie mają swoje Hatred
recenzja gry31 lipca 2017
Mało jest gier, które łączą walkę wręcz ze strzelaniem z taką gracją jak Redeemer rosyjskiego Sobaka Studio – a już zupełnie rzadkie są tytuły robiące to w rzucie izometrycznym. Czujecie się zachęceni? Powinniście. Ale uwaga: to tytuł tylko dla orłów.
Recenzja gry Redeemer – Rosjanie mają swoje HatredCzołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of Tanks
gramy dalej30 lipca 2017
Przez ponad sześć lat swojego istnienia World of Tanks przeżywało wzloty i upadki, jednakże w ostatnio czołgi coraz częściej zamiast bawić irytują. Staramy się przybliżyć największe problemy trapiące grę.
Czołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of TanksNiesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna inna
gramy dalej22 lipca 2017
Hit od studia Rockstar North to nie tylko świetnie nakreślone postacie, pełna czarnego humoru i wciągająca fabuła czy olbrzymie, wypełnione atrakcjami miasto. To także tytuł charakteryzujący się wprost niewiarygodnym przywiązaniem do detali.
Niesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna innaRecenzja gry Splatoon 2 – pomaluj swój świat
recenzja gry18 lipca 2017
Nintendo niedawno w końcu zrozumiało, że sieciowe rozgrywki mogą być fajne nawet w jego własnych grach. Splatoon 2 jest najlepszym przykładem tego, jak w milusi sposób rozsmarowywać przeciwników po ścianach obryzganych wszystkimi kolorami tęczy.
Recenzja gry Splatoon 2 – pomaluj swój światRecenzja gry Master X Master – mistrz wszystkiego x mistrz niczego
recenzja gry14 lipca 2017
Kolejna MOBA na rynku. Czy naprawdę tego potrzebujemy? Okazuje się, że tak, bowiem nowy tytuł od NCsoftu wprowadza spore zamieszanie w gatunku. Tak duże, że w pewnym momencie ciężko określić, czym to całe MXM jest!
Recenzja gry Master X Master – mistrz wszystkiego x mistrz niczegoRecenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłok
recenzja gry11 lipca 2017
Serial Cleaner świata nie zawojuje, ale bez większych problemów zapewnia kilka godzin całkiem przyjemnej zabawy. Wartość dodaną stanowią oryginalna tematyka i unikatowy styl wizualny.
Recenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłokRecenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetek
recenzja gry21 czerwca 2017
Mieszanka stylów, w której psychologiczny thriller idzie w parze ze strzelanką oraz opowieścią o szpiegostwie gospodarczym, małżeńskiej zdradzie i elektronicznych gadżetach. Oto Get Even polskiego studia The Farm 51.
Recenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetekRecenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych
recenzja gry30 maja 2017
Eksploracja kosmosu to ostatnio bardzo popularny motyw w grach wideo. Jaki pomysł na ugryzienie tego tematu ma The Long Journey Home od firmy Daedalic? Tę grę wyróżnia różnorodność, kreatywność… i hardkorowość.
Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałychRecenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjał
recenzja gry24 maja 2017
Gdy Inner Chains zaistniało w świadomości graczy, autorzy najsilniej promowali wyjątkowy styl wizualny swojego debiutanckiego dzieła. Czy pełna, ukończona wersja tego ciekawie zapowiadającego się FPS-a ma do zaoferowania coś więcej niż ładne obrazki?
Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjałPrey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki
gramy dalej10 maja 2017
Arkane Studios miewało w przeszłości problemy ze stroną technologiczną swoich produkcji. Zwiedziliśmy stację Talos I trzy razy – na mocnym PC, Xboksie One oraz PlayStation 4 Pro – i sprawdziliśmy, czy Prey daje sobie pod tym względem radę.
Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerkiRecenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany
recenzja gry9 maja 2017
Pierwszy Prey powstawał jedenaście lat. Drugi Prey, który teraz jest pierwszym, ukazał się na rynku jedenaście lat po debiucie owego pierwszego pierwszego. Trochę to zagmatwane, niemniej niczego nie ujmuje bardzo dobremu dziełu twórców serii Dishonored.
Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udanyRecenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domu
recenzja gry5 maja 2017
Mało jest tak „rzemieślniczych” studiów jak Omega Force. Ale zespół produkujący taśmowo slashery z serii Musou też czasem próbuje czegoś nowego. Dowodem na to Dragon Quest Heroes II, który zaśniedziałą formułę rozgrywki przyprawia świeżymi elementami RPG.
Recenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domuRecenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudło
recenzja gry25 kwietnia 2017
Trzecia część Sniper: Ghost Warrior miała w końcu wnieść do tego cyklu nieco jakości na miarę segmentu AAA. Niestety, gdzieś obok przemycono również elementy rodem z programu wczesnego dostępu.
Recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudłoRecenzja gry Outlast 2 – naprawdę straszna historia
recenzja gry24 kwietnia 2017
Dobry horror musi straszyć. Outlast 2 stosuje wszystkie chwyty, by sprostać temu wymaganiu – jest obszerniejszy, ładniejszy i ciekawszy od pierwszej części. 2017 to dobry rok dla survivalowych horrorów.
Recenzja gry Outlast 2 – naprawdę straszna historiaRecenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieci
recenzja gry13 kwietnia 2017
Gra LEGO City: Tajny agent była tak tajna, że przez cztery lata zagrać w nią mogli tylko posiadacze Wii U. Ale nasza cierpliwość została nagrodzona – warto było czekać na wizytę klockowego agenta na innych platformach.
Recenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieciRecenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelanki
recenzja gry7 kwietnia 2017
Długo prosiliśmy o zrobienie czegoś z grą Bulletstorm – o sequel albo chociaż o usunięcie z „jedynki” Games for Windows LIVE. Zamiast tego People Can Fly dostarcza remaster. Czy jest się z czego cieszyć? I tak, i nie...
Recenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelankiRecenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gry
gramy dalej5 kwietnia 2017
Zamiast rozwiązać problemy techniczne trapiące trzecią Mafię, jej twórcy przygotowali dodatek. Dodatek, który kończy się, zanim na dobre się rozpocznie i niczym nie usprawiedliwia swojej wysokiej ceny.
Recenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gryRecenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera
recenzja gry21 marca 2017
Choć zaczęła jako klon Monster Huntera na konsole z rodziny PlayStation, w drugiej odsłonie seria Toukiden skręca w swoją własną, quasi-sandboksową stronę. Ale w głębi duszy to wciąż soczysta gra RPG akcji o eksterminowaniu wielkich potworów.
Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster HunteraRecenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
recenzja gry16 marca 2017
Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy MinecraftRecenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowo
recenzja gry14 marca 2017
Zmiana konwencji przy jednoczesnym pozostawieniu elementów tradycyjnie kojarzonych z serią – oto nowa Zelda. Najlepszy tytuł startowy w historii branży, którego odkrywanie to jedna z największych przygód w życiu gracza.
Recenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowoRecenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
recenzja gry14 marca 2017
Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczekNo Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
gramy dalej13 marca 2017
Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszyRecenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko
recenzja gry6 marca 2017
Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands stara się pogodzić zwolenników strzelanin zręcznościowych i taktycznych. Jednak to, co mu chyba najlepiej wyszło, to… symulator wycieczki krajoznawczej do egzotycznego kraju.
Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystkoTom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki
gramy dalej3 marca 2017
The Division przeszło wyjątkowo ciężką chorobę wieku dziecięcego; kilka miesięcy po premierze gra był wręcz w stanie agonii. Na szczęście sztab doktorów z Ubisoftu i studia Massive wykazał determinację, by uratować pacjenta – i udało im się tego dokonać.
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelankiRecenzja gry Berserk and the Band of the Hawk – tylko dla fanów
recenzja gry21 lutego 2017
Berserk and the Band of the Hawk to przyzwoita gra, ale sięgnąć po nią powinni raczej fani gier spod znaku Dynasty Warriors lub miłośnicy anime Berserk. Reszta nie ma czego tutaj szukać.
Recenzja gry Berserk and the Band of the Hawk – tylko dla fanów