2008Najciekawsze recenzje gier akcji
Recenzje gier akcji opublikowane w 2008 roku.
Tomb Raider: Underworld - recenzja gry
recenzja gry21 listopada 2008
Zawsze jest jakiś grobowiec do odkrycia i starożytne ruiny do spenetrowania. Tomb Raider: Underworld to udany powrót do korzeni serii.
Tomb Raider: Underworld - recenzja gryGrand Theft Auto IV - recenzja gry
recenzja gry30 kwietnia 2008
Świat gier video wygląda dziś trochę inaczej.
Grand Theft Auto IV - recenzja gryGrand Theft Auto IV - recenzja gry na PC
recenzja gry4 grudnia 2008
Tej gry po prostu nie trzeba przedstawiać. Konsolowy hit nareszcie trafia na komputery stacjonarne, niosąc ze sobą zarówno mnóstwo frajdy, jak i sporo uchybień.
Grand Theft Auto IV - recenzja gry na PCMirror's Edge - recenzja gry
recenzja gry11 listopada 2008
Dużo złego i dużo dobrego można napisać o Mirror’s Edge. Gra wymaga cierpliwości i wyrozumiałości, a jej główną zaletą pozostaje to, o czym i tak wiedzieliśmy już na samym początku: odmienność.
Mirror's Edge - recenzja gryBully: Scholarship Edition - recenzja gry
recenzja gry13 listopada 2008
Posiadacze komputerów najdłużej musieli czekać na swoją wersję Bully. Na szczęście tym tytułem Rockstar po raz kolejny udowadnia, że jest wielki.
Bully: Scholarship Edition - recenzja gryMortyr: Operacja Sztorm - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2008
Akcja najnowszej części rozgrywa się ponownie podczas II wojny światowej. Trzecia Rzesza dominuje w Europie i przygotowuje się do ekspansji na wschód. Ich dalekosiężne plany ukrócić może tylko tajna operacja brytyjskiego wywiadu o kryptonimie „Sztorm”.
Mortyr: Operacja Sztorm - recenzja gryNinja Gaiden II - recenzja gry
recenzja gry2 czerwca 2008
Przepis na Ninja Gaiden 2 okazał się bardzo prosty: ma być więcej i lepiej. Żadnych ryzykownych posunięć pokroju wymyślania czegoś na nowo. Pierwowzór został rozłożony na czynniki pierwsze, które potem trafiły w imadło, gdzie poddane zostały...
Ninja Gaiden II - recenzja gryDark Sector - recenzja gry
recenzja gry7 maja 2008
Zaprezentowany kilka lat temu zwiastun, pokazujący przemykającą mrocznymi korytarzami statku kosmicznego postać w futurystycznym skafandrze, pobudził wyobraźnię i sprawił, że u wielu graczy program znalazł się na liście najbardziej oczekiwanych tytułów.
Dark Sector - recenzja gryCode of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - recenzja gry
recenzja gry19 sierpnia 2008
Rodzime City Interactive robi postępy. To widać i słychać w ich najnowszej produkcji. Niby niskobudżetowa gra, ale w tej kategorii plasuje się całkiem wysoko. Nie wierzysz? Przeczytaj naszą recenzję.
Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - recenzja gryTurning Point: Fall of Liberty - recenzja gry
recenzja gry2 kwietnia 2008
Sam pomysł na grę był w tym przypadku całkiem ciekawy, a pokaźnej wielkości budżet najwyraźniej też nie stanowił dużej przeszkody. Co więc nie wypaliło i czy warto w ogóle się tą strzelaniną zainteresować?
Turning Point: Fall of Liberty - recenzja gryLEGO Indiana Jones: The Original Adventures - recenzja gry
recenzja gry10 czerwca 2008
Ekipa z firmy Traveller’s Tales – po dogłębnym spenetrowaniu świata Gwiezdnych wojen – postanowiła, że trzeba zmienić piaskownicę i przenieść swoje klocki w inne miejsce. Padło na sympatycznego archeologa Indianę Jonesa.
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - recenzja gryTerrorist Takedown 2 - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2008
Wartości poniżej magicznej granicy „połówki” zawsze przychodzą z pewnym bólem, ale musi być sprawiedliwość na tym świecie. Niska cena nie podnosi jakości produktu. Ona powoduje, że łatwiej się pogodzić z jego wadami.
Terrorist Takedown 2 - recenzja gryHaze - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2008
Jako żołnierz prywatnej korporacji Mantel walczymy w imię dobrej sprawy i strzelamy do biednych rebeliantów. Ale Mantel jest zły, a potem dociera do nas, że nasi koledzy są źli, no i Nektar też jest zły.
Haze - recenzja gryShadowgrounds Survivor - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2008
Shadowgrounds Survivor ponownie przenosi nas do bazy kosmicznej na jednym z księżyców Jowisza, która w drugiej połowie XXI wieku została zaatakowana przez hordę obcych potworów. Tym razem do walki staje jednak nie jeden, ale aż trzech śmiałków.
Shadowgrounds Survivor - recenzja gryGod of War: Chains of Olympus - recenzja gry
recenzja gry17 kwietnia 2008
Chains of Olympus była najbardziej wyczekiwaną grą na PSP. Czy wytrzymuje presję, jaką wywierają na nią dwie poprzednie części tej serii?
God of War: Chains of Olympus - recenzja gryQuantum of Solace - recenzja gry
recenzja gry7 listopada 2008
Quantum of Solace to gra z potencjałem, niestety z potencjałem, który nie został w pełni wykorzystany.
Quantum of Solace - recenzja gryBattlefield: Bad Company - recenzja gry
recenzja gry30 czerwca 2008
Cel twórców był ambitny - połączyć rewelacyjny multiplayer z singlem cechującym się ciekawą fabułą i niebanalnym humorem. Choć plan nie został wykonany w stu procentach poprawnie, jego wyniki są bardzo zadowalające.
Battlefield: Bad Company - recenzja gryToo Human - recenzja gry
recenzja gry1 września 2008
Nordyccy cyberbogowie, krew, pot, łzy i tony złomu. Czy ponad dziesięć lat produkcji wyszło Too Human na dobre?
Too Human - recenzja gryRecenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność
recenzja gry26 czerwca 2008
Turok, tak samo jak na konsolach, w świecie pecetów jest typowym średniakiem. Nie można mu zbyt wiele zarzucić, ale też i nie wybija się niczym ponad poziom.
Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętnośćTurok - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2008
Badania naukowe pokazują, że dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają informacje, że je pamiętamy. Szkoci potwora z Loch Ness, a Polacy smoka wawelskiego.
Turok - recenzja gryThe Club - recenzja gry
recenzja gry14 lutego 2008
Zadaniem gracza jest wcielić się w jednego z ośmiu wynajętych zabójców, którzy mierzą się ze sobą w śmiertelnie niebezpiecznych konkurencjach, na starannie ukrytych i w pełni monitorowanych torach i arenach.
The Club - recenzja gryRobert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry8 lipca 2008
Czy warto zagrać w Conspiracy dla samej możliwości sprania kilkuset łotrów w niezwykle efekciarski sposób?
Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - recenzja gryS.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - recenzja gry
recenzja gry4 września 2008
Wcielamy się w postać najemnika Szramy i wyruszamy na poszukiwania Strieloka. Czy powtórną wizytę w niebezpiecznej Zonie możemy zaliczyć do przyjemnych doznań?
S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - recenzja gryGears of War 2 - recenzja gry
recenzja gry3 listopada 2008
Gears of War 2 to produkcja, która pokazuje, jak w dzisiejszych czasach powinny wyglądać gry akcji.
Gears of War 2 - recenzja gryDead Space - recenzja gry
recenzja gry21 października 2008
Sztampowa fabuła, bezpłciowy bohater i kalka pomysłów z innych gier. Przed Wami Dead Space, najlepszy horror ostatnich lat i największe pozytywne zaskoczenie wśród tegorocznych gier!
Dead Space - recenzja gryMetal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - recenzja gry
recenzja gry13 czerwca 2008
Najlepszy exclusive na PlayStation 3? Przecież nie mogło być inaczej.
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - recenzja gryViking: Battle for Asgard - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2008
Viking to niezły konsolowy hack & slash, skierowany do tych, którzy lubią przemierzać spore obszary i uczestniczyć w brutalnych jatkach.
Viking: Battle for Asgard - recenzja gryFar Cry 2 - recenzja gry
recenzja gry21 października 2008
Druga część Far Cry to gra, którą powinien kupić każdy fan gatunku FPP. Nie obyło się bez kilku potknięć i denerwujących rozwiązań, ale Far Cry 2 – jako logiczna całość – prezentuje się świetnie.
Far Cry 2 - recenzja gryFar Cry 2 - recenzja gry na PC
recenzja gry5 listopada 2008
Takiej Afryki jeszcze nie widzieliśmy na ekranach monitorów. Far Cry 2 zabiera nas w podróż do samego serca Czarnego Lądu i jednocześnie prowadzi wprost ku jądru ciemności.
Far Cry 2 - recenzja gry na PCCall of Duty: World at War - recenzja gry
recenzja gry12 listopada 2008
Po krótkiej przerwie znowu trafiamy na fronty II wojny światowej, w tym - po raz pierwszy - na Pacyfik. Czy firmie Treyarch udało się przeskoczyć wysoko zawieszoną przez Modern Warfare poprzeczkę? Odpowiedzi szukaj w recenzji gry.
Call of Duty: World at War - recenzja gry