2008Najciekawsze recenzje gier akcji 2
Recenzje gier akcji opublikowane w 2008 roku.
Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2008
Miało być klimatycznie i oryginalnie. Wyszło wtórnie i wyrobniczo. Najwyraźniej tajemnice II WŚ, o których do dziś szepce się w obawie przed potencjalną zemstą hitlerowców, były zbyt nudne. Zastąpiły je pomysły a`la Evil Genius.
Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gryMercenaries 2: World in Flames - recenzja gry
recenzja gry15 września 2008
Gra wzorowana na serii Grand Theft Auto z najemnikiem w roli głównej. Brzmi interesująco, lecz – jak to bywa z naśladowcami – Mercenaries 2 nie uniknęło kilku irytujących błędów.
Mercenaries 2: World in Flames - recenzja gryConflict: Denied Ops - recenzja gry
recenzja gry10 marca 2008
Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.
Conflict: Denied Ops - recenzja grySyphon Filter: Logan's Shadow - recenzja gry
recenzja gry3 stycznia 2008
Murowany kandydat do tytułu handheldowej gry roku. Dla tej gry warto kupić PlayStation Portable.
Syphon Filter: Logan's Shadow - recenzja gryDeath to Spies - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2008
W grze wcielamy się w jednego z agentów Smerszu i uczestniczymy w dziesięciu misjach, które rozgrywają się na tle historycznym. Trafiamy między innymi do Krakowa, jednak nie ma co liczyć na jakiejś kontrowersyjne scenariusze.
Death to Spies - recenzja gryWALL-E - recenzja gry
recenzja gry30 lipca 2008
Gry na podstawie filmów zwykle spisywane są na straty jeszcze zanim zawitają na sklepowe półki. Obawy co do niskiego poziomu pojawiały się również w przypadku tej produkcji, jednak szczęśliwie były zupełnie nieuzasadnione.
WALL-E - recenzja gryCode of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - recenzja gry
recenzja gry19 sierpnia 2008
Rodzime City Interactive robi postępy. To widać i słychać w ich najnowszej produkcji. Niby niskobudżetowa gra, ale w tej kategorii plasuje się całkiem wysoko. Nie wierzysz? Przeczytaj naszą recenzję.
Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - recenzja gryTurning Point: Fall of Liberty - recenzja gry
recenzja gry2 kwietnia 2008
Sam pomysł na grę był w tym przypadku całkiem ciekawy, a pokaźnej wielkości budżet najwyraźniej też nie stanowił dużej przeszkody. Co więc nie wypaliło i czy warto w ogóle się tą strzelaniną zainteresować?
Turning Point: Fall of Liberty - recenzja gryMortyr: Operacja Sztorm - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2008
Akcja najnowszej części rozgrywa się ponownie podczas II wojny światowej. Trzecia Rzesza dominuje w Europie i przygotowuje się do ekspansji na wschód. Ich dalekosiężne plany ukrócić może tylko tajna operacja brytyjskiego wywiadu o kryptonimie „Sztorm”.
Mortyr: Operacja Sztorm - recenzja gryLEGO Indiana Jones: The Original Adventures - recenzja gry
recenzja gry10 czerwca 2008
Ekipa z firmy Traveller’s Tales – po dogłębnym spenetrowaniu świata Gwiezdnych wojen – postanowiła, że trzeba zmienić piaskownicę i przenieść swoje klocki w inne miejsce. Padło na sympatycznego archeologa Indianę Jonesa.
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - recenzja gryGod of War: Chains of Olympus - recenzja gry
recenzja gry17 kwietnia 2008
Chains of Olympus była najbardziej wyczekiwaną grą na PSP. Czy wytrzymuje presję, jaką wywierają na nią dwie poprzednie części tej serii?
God of War: Chains of Olympus - recenzja gryToo Human - recenzja gry
recenzja gry1 września 2008
Nordyccy cyberbogowie, krew, pot, łzy i tony złomu. Czy ponad dziesięć lat produkcji wyszło Too Human na dobre?
Too Human - recenzja gryRecenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność
recenzja gry26 czerwca 2008
Turok, tak samo jak na konsolach, w świecie pecetów jest typowym średniakiem. Nie można mu zbyt wiele zarzucić, ale też i nie wybija się niczym ponad poziom.
Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętnośćTurok - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2008
Badania naukowe pokazują, że dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają informacje, że je pamiętamy. Szkoci potwora z Loch Ness, a Polacy smoka wawelskiego.
Turok - recenzja gryRobert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry8 lipca 2008
Czy warto zagrać w Conspiracy dla samej możliwości sprania kilkuset łotrów w niezwykle efekciarski sposób?
Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - recenzja gry
Devil May Cry 4 - recenzja gry na PC
recenzja gry29 lipca 2008
Wielcy, groźni bossowie, demony z dna piekieł, rozmaici szaleńcy z żądzą władzy i nieskończone hordy pospolitych diabłów wszelkiej maści. Jest krwawo i epicko – tak w dwu słowach można streścić całą przyjemność zawartą w czwartej części Devil May Cry.
Devil May Cry 4 - recenzja gry na PC
Devil May Cry 4 - recenzja gry
recenzja gry8 lutego 2008
Nero to zdecydowanie godny spadkobierca Dantego. Grafika piękna. Reszta... po staremu.
Devil May Cry 4 - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - recenzja gry na PC
recenzja gry5 czerwca 2008
Druga część mini-serii Vegas ponownie przenosi nas do tytułowej stolicy światowego hazardu. Czy wprowadzone do gry innowacje, jak np. system zdobywania punktów doświadczenia, wystarczą, by uznać ten tytuł za godną kontynuację cyklu? Przekonajcie się sami.
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - recenzja gry na PC
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - recenzja gry
recenzja gry15 kwietnia 2008
Vegas 2 to kompromis pomiędzy realizmem, a dobrą zabawą. Patrząc na wyniki sprzedaży można stwierdzić jedno – Ubisoft trafił w dziesiątkę.
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - recenzja gry
Battlefield: Bad Company - recenzja gry
recenzja gry30 czerwca 2008
Cel twórców był ambitny - połączyć rewelacyjny multiplayer z singlem cechującym się ciekawą fabułą i niebanalnym humorem. Choć plan nie został wykonany w stu procentach poprawnie, jego wyniki są bardzo zadowalające.
Battlefield: Bad Company - recenzja gry
Crisis Core: Final Fantasy VII - recenzja gry
recenzja gry25 czerwca 2008
Jeśli Crisis Core jest zapowiedzią tego, w jakim kierunku zmierza seria Final Fantasy, jestem spokojny o jej los. Ten kierunek, to zdecydowanie dobry kierunek.
Crisis Core: Final Fantasy VII - recenzja gry
Tomb Raider: Underworld - recenzja gry
recenzja gry21 listopada 2008
Zawsze jest jakiś grobowiec do odkrycia i starożytne ruiny do spenetrowania. Tomb Raider: Underworld to udany powrót do korzeni serii.
Tomb Raider: Underworld - recenzja gry
Grand Theft Auto IV - Tryb multiplayer
recenzja gry9 maja 2008
Tym razem dżentelmeni z Rockstar podeszli do tematu z nieporównywalnie większą werwą. A to przełożyło się na niezłą porcję naprawdę udanej zabawy wieloosobowej.
Grand Theft Auto IV - Tryb multiplayer
Star Wars: The Force Unleashed - recenzja gry
recenzja gry19 września 2008
Fani Gwiezdnych Wojen musieli długo czekać na The Force Unleashed. Sprawdź, czy było warto.
Star Wars: The Force Unleashed - recenzja gry
Mirror's Edge - recenzja gry
recenzja gry11 listopada 2008
Dużo złego i dużo dobrego można napisać o Mirror’s Edge. Gra wymaga cierpliwości i wyrozumiałości, a jej główną zaletą pozostaje to, o czym i tak wiedzieliśmy już na samym początku: odmienność.
Mirror's Edge - recenzja gry
Viking: Battle for Asgard - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2008
Viking to niezły konsolowy hack & slash, skierowany do tych, którzy lubią przemierzać spore obszary i uczestniczyć w brutalnych jatkach.
Viking: Battle for Asgard - recenzja gry
Far Cry 2 - recenzja gry
recenzja gry21 października 2008
Druga część Far Cry to gra, którą powinien kupić każdy fan gatunku FPP. Nie obyło się bez kilku potknięć i denerwujących rozwiązań, ale Far Cry 2 – jako logiczna całość – prezentuje się świetnie.
Far Cry 2 - recenzja gry
Far Cry 2 - recenzja gry na PC
recenzja gry5 listopada 2008
Takiej Afryki jeszcze nie widzieliśmy na ekranach monitorów. Far Cry 2 zabiera nas w podróż do samego serca Czarnego Lądu i jednocześnie prowadzi wprost ku jądru ciemności.
Far Cry 2 - recenzja gry na PC
Call of Duty: World at War - recenzja gry
recenzja gry12 listopada 2008
Po krótkiej przerwie znowu trafiamy na fronty II wojny światowej, w tym - po raz pierwszy - na Pacyfik. Czy firmie Treyarch udało się przeskoczyć wysoko zawieszoną przez Modern Warfare poprzeczkę? Odpowiedzi szukaj w recenzji gry.
Call of Duty: World at War - recenzja gry