Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2008Najciekawsze recenzje gier akcji 2

Recenzje gier akcji opublikowane w 2008 roku.

Devil May Cry 4 - recenzja gry

recenzja gry8 lutego 2008

Nero to zdecydowanie godny spadkobierca Dantego. Grafika piękna. Reszta... po staremu.

Devil May Cry 4 - recenzja gry

Death to Spies - recenzja gry

recenzja gry16 kwietnia 2008

W grze wcielamy się w jednego z agentów Smerszu i uczestniczymy w dziesięciu misjach, które rozgrywają się na tle historycznym. Trafiamy między innymi do Krakowa, jednak nie ma co liczyć na jakiejś kontrowersyjne scenariusze.

Death to Spies - recenzja gry

Frontlines: Fuel of War - recenzja gry

recenzja gry19 maja 2008

Wątpliwe jest, by Frontlines: Fuel of War wygryzły z zajmowanych pozycji takie tuzy gatunku, jak Battlefield 2 czy CoD 4. Z pewnością jednak mogą stanowić godną alternatywę dla co bardziej znudzonych wspomnianymi tytułami graczy.

Frontlines: Fuel of War - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - recenzja gry na PC

recenzja gry5 czerwca 2008

Druga część mini-serii Vegas ponownie przenosi nas do tytułowej stolicy światowego hazardu. Czy wprowadzone do gry innowacje, jak np. system zdobywania punktów doświadczenia, wystarczą, by uznać ten tytuł za godną kontynuację cyklu? Przekonajcie się sami.

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - recenzja gry na PC

UberSoldier 2 - recenzja gry

recenzja gry10 stycznia 2008

Akcja drugiej części gry rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach zaprezentowanych w poprzedniku. W 1945 roku alianci niszczą niemiecką machinę zagłady, zbliżając się do jej najważniejszego punktu – Berlina.

UberSoldier 2 - recenzja gry

LEGO Batman: The Videogame - recenzja gry

recenzja gry2 października 2008

Gwiezdne Wojny i Indiana Jones – te dwie marki doczekały się już „klockowych” gier. Teraz kolej na Batmana!

LEGO Batman: The Videogame - recenzja gry

Fracture - recenzja gry

recenzja gry27 października 2008

Idealny przykład na to, jak nowatorski pomysł potrafi rozłożyć całą grę.

Fracture - recenzja gry

Naruto: Uzumaki Chronicles 2 - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2008

Naruto: Uzumaki Chronicles 2 to standardowa pozycja stworzona na bazie potężnej licencji. Niestety, gra jest po prostu nudna.

Naruto: Uzumaki Chronicles 2 - recenzja gry

Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2008

Miało być klimatycznie i oryginalnie. Wyszło wtórnie i wyrobniczo. Najwyraźniej tajemnice II WŚ, o których do dziś szepce się w obawie przed potencjalną zemstą hitlerowców, były zbyt nudne. Zastąpiły je pomysły a`la Evil Genius.

Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry

Lost Planet: Colonies - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2008

Lost Planet: Colonies jest rozszerzoną wersją poprzedniej edycji gry, znanej pod nazwą Lost Planet: Extreme Condition. Wielkich zmian tu nie uświadczymy, ale wciąż jest to fajna strzelanka.

Lost Planet: Colonies - recenzja gry

Dark Sector - recenzja gry

recenzja gry7 maja 2008

Zaprezentowany kilka lat temu zwiastun, pokazujący przemykającą mrocznymi korytarzami statku kosmicznego postać w futurystycznym skafandrze, pobudził wyobraźnię i sprawił, że u wielu graczy program znalazł się na liście najbardziej oczekiwanych tytułów.

Dark Sector - recenzja gry

Iron Man - recenzja gry

recenzja gry3 lipca 2008

Iron Man jest produkcją głęboko poniżej oczekiwań. Żeby sięgnąć po ten produkt, trzeba być bardzo, ale to bardzo zagorzałym zwolennikiem wszystkiego, co związane z tą postacią.

Iron Man - recenzja gry

Army of Two - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2008

Koncepcja jednoosobowej armii została zastąpiona parą wspierających się najemników, rozwiązującą konflikty na całym globie. Pomysł wydaje się być pierwszorzędny, ale jego realizacja to trudne zadanie...

Army of Two - recenzja gry

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2008

Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

Crysis: Warhead - recenzja gry

recenzja gry22 września 2008

Jedna z najlepszych pecetowych strzelanin powraca. Warhead kusi nowymi misjami, ciekawszą fabułą, dopracowanym modelem rozgrywki oraz nieznanymi dotąd elementami wyposażenia.

Crysis: Warhead - recenzja gry

Devil May Cry 4 - recenzja gry na PC

recenzja gry29 lipca 2008

Wielcy, groźni bossowie, demony z dna piekieł, rozmaici szaleńcy z żądzą władzy i nieskończone hordy pospolitych diabłów wszelkiej maści. Jest krwawo i epicko – tak w dwu słowach można streścić całą przyjemność zawartą w czwartej części Devil May Cry.

Devil May Cry 4 - recenzja gry na PC

Crisis Core: Final Fantasy VII - recenzja gry

recenzja gry25 czerwca 2008

Jeśli Crisis Core jest zapowiedzią tego, w jakim kierunku zmierza seria Final Fantasy, jestem spokojny o jej los. Ten kierunek, to zdecydowanie dobry kierunek.

Crisis Core: Final Fantasy VII - recenzja gry

Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - recenzja gry

recenzja gry19 sierpnia 2008

Rodzime City Interactive robi postępy. To widać i słychać w ich najnowszej produkcji. Niby niskobudżetowa gra, ale w tej kategorii plasuje się całkiem wysoko. Nie wierzysz? Przeczytaj naszą recenzję.

Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - recenzja gry

Turning Point: Fall of Liberty - recenzja gry

recenzja gry2 kwietnia 2008

Sam pomysł na grę był w tym przypadku całkiem ciekawy, a pokaźnej wielkości budżet najwyraźniej też nie stanowił dużej przeszkody. Co więc nie wypaliło i czy warto w ogóle się tą strzelaniną zainteresować?

Turning Point: Fall of Liberty - recenzja gry

LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - recenzja gry

recenzja gry10 czerwca 2008

Ekipa z firmy Traveller’s Tales – po dogłębnym spenetrowaniu świata Gwiezdnych wojen – postanowiła, że trzeba zmienić piaskownicę i przenieść swoje klocki w inne miejsce. Padło na sympatycznego archeologa Indianę Jonesa.

LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - recenzja gry

Terrorist Takedown 2 - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2008

Wartości poniżej magicznej granicy „połówki” zawsze przychodzą z pewnym bólem, ale musi być sprawiedliwość na tym świecie. Niska cena nie podnosi jakości produktu. Ona powoduje, że łatwiej się pogodzić z jego wadami.

Terrorist Takedown 2 - recenzja gry

Haze - recenzja gry

recenzja gry3 czerwca 2008

Jako żołnierz prywatnej korporacji Mantel walczymy w imię dobrej sprawy i strzelamy do biednych rebeliantów. Ale Mantel jest zły, a potem dociera do nas, że nasi koledzy są źli, no i Nektar też jest zły.

Haze - recenzja gry

Shadowgrounds Survivor - recenzja gry

recenzja gry23 stycznia 2008

Shadowgrounds Survivor ponownie przenosi nas do bazy kosmicznej na jednym z księżyców Jowisza, która w drugiej połowie XXI wieku została zaatakowana przez hordę obcych potworów. Tym razem do walki staje jednak nie jeden, ale aż trzech śmiałków.

Shadowgrounds Survivor - recenzja gry

Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność

recenzja gry26 czerwca 2008

Turok, tak samo jak na konsolach, w świecie pecetów jest typowym średniakiem. Nie można mu zbyt wiele zarzucić, ale też i nie wybija się niczym ponad poziom.

Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność

The Club - recenzja gry

recenzja gry14 lutego 2008

Zadaniem gracza jest wcielić się w jednego z ośmiu wynajętych zabójców, którzy mierzą się ze sobą w śmiertelnie niebezpiecznych konkurencjach, na starannie ukrytych i w pełni monitorowanych torach i arenach.

The Club - recenzja gry

Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - recenzja gry

recenzja gry8 lipca 2008

Czy warto zagrać w Conspiracy dla samej możliwości sprania kilkuset łotrów w niezwykle efekciarski sposób?

Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - recenzja gry
Mirror's Edge - recenzja gry

Mirror's Edge - recenzja gry

recenzja gry11 listopada 2008

Dużo złego i dużo dobrego można napisać o Mirror’s Edge. Gra wymaga cierpliwości i wyrozumiałości, a jej główną zaletą pozostaje to, o czym i tak wiedzieliśmy już na samym początku: odmienność.

Mirror's Edge - recenzja gry
Grand Theft Auto IV - recenzja gry na PC

Grand Theft Auto IV - recenzja gry na PC

recenzja gry4 grudnia 2008

Tej gry po prostu nie trzeba przedstawiać. Konsolowy hit nareszcie trafia na komputery stacjonarne, niosąc ze sobą zarówno mnóstwo frajdy, jak i sporo uchybień.

Grand Theft Auto IV - recenzja gry na PC
Grand Theft Auto IV - Tryb multiplayer

Grand Theft Auto IV - Tryb multiplayer

recenzja gry9 maja 2008

Tym razem dżentelmeni z Rockstar podeszli do tematu z nieporównywalnie większą werwą. A to przełożyło się na niezłą porcję naprawdę udanej zabawy wieloosobowej.

Grand Theft Auto IV - Tryb multiplayer