Recenzje gier opublikowane w 2006 roku
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry
Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.
Recenzja gry
Anna Nowopolska
29 grudnia 2006
Eragon - recenzja gry
Jeśli myślisz, że czasy beznadziejnie słabych adaptacji filmowych już minęły, zagraj w Eragona. Albo nie, lepiej nie graj – takich przeżyć nie życzymy nikomu.
Recenzja gry
Krzysztof Gonciarz
28 grudnia 2006
Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry
Kolejna odsłona najpopularniejszego gangsterskiego cyklu po raz drugi gości na ekranikach PSP. Tradycyjnie czeka graczy mnóstwo strzelania, jeżdżenia, odkrywania bonusów i kompletowania „zbierajek” itd. Oryginalności niewiele, zabawy – co niemiara.
Recenzja gry
Marek Czajor
27 grudnia 2006
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!
Recenzja gry
Jacek Hałas
22 grudnia 2006
X3 Reunion - recenzja gry
Trzeci X trzyma wysoki poziom, po raz wtóry przebijając poprzedniczkę zarówno pod względem wykonania technicznego, jak i grywalności.
Recenzja gry
Krzysztof Mielnik
21 grudnia 2006
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry
Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.
Recenzja gry
Korneliusz Tabaka
20 grudnia 2006
The Fast and the Furious: Tokyo Drift - recenzja gry
Grę można bez wątpienia polecić osobom, które na dniach zdecydowały się na zakup konsoli. Będą zadowolone z szybkiej akcji, ciekawych trybów gry oraz dużej liczby maszyn.
Recenzja gry
Łukasz Szewczyk
20 grudnia 2006
Cezar IV - recenzja gry
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Recenzja gry
Łukasz Gajewski
19 grudnia 2006
ArmA: Armed Assault - recenzja gry
Armed Assault podąża tą samą ścieżką co jego prekursor. „Symulator pola walki” – na to określenie pracowało wiele gier, ale żadna nie dorównała Flashpointowi. Dopiero 5 lat po premierze ukazuje się godny naśladowca.
Recenzja gry
Adam Kaczmarek
18 grudnia 2006
Neverwinter Nights 2 - recenzja gry
Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.
Recenzja gry
Krzysztof Gonciarz
15 grudnia 2006
Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gry
Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.
Recenzja gry
Mariusz Janas
14 grudnia 2006
Anno 1701 - recenzja gry
Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.
Recenzja gry
Marcin Terelak
14 grudnia 2006
U-Boat: Morze Śródziemne - recenzja gry
U-Boat to szansa na popływanie po wodach Basenu Śródziemnego, a także u wybrzeży Afryki. To znacznie ożywiony świat gry, kilka nowych baz, jedna eksperymentalna łódź podwodna, wiele nowych portów i zero koncepcyjnych zmian względem Silent Huntera.
Recenzja gry
Marcin Terelak
11 grudnia 2006
Need for Speed Carbon - recenzja gry
Po buńczucznych zapowiedziach twórców mogliśmy się spodziewać zupełnie nowej jakości w dziedzinie wyścigów arcade. Kiedy jednak doszło do premiery, okazało się, że nie do końca tak jest.
Recenzja gry
Artur Falkowski
8 grudnia 2006
Heroes of Annihilated Empires - recenzja gry
Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?
Recenzja gry
Rafał Madajczak
8 grudnia 2006
Viva Pinata - recenzja gry
Kolejny hit na X360, tym razem dla wszystkich kategorii wiekowych. Chyba mamy zwycięzcę w kategorii najgorętszej platformy Gwiazdki 2006.
Recenzja gry
Krzysztof Gonciarz
7 grudnia 2006
FIFA 07 - recenzja gry
Z jednej strony wiele rzeczy poprawiono i powróciła dobrze znana radość z gry, z drugiej jednak mecze w których w ciągu 5 minut zdobywamy 10 goli i 5 czerwonych kartek nie przypominają rzeczywistych rozgrywek piłkarskich.
Recenzja gry
Piotr Szablata
7 grudnia 2006
The Mark - recenzja gry
Autorzy The Mark wyraźnie postawili na jedną kartę, wkładając cały swój wysiłek w efektowną grafikę. Nie można go jednak postawić na równi z najpopularniejszymi strzelankami ostatnich miesięcy.
Recenzja gry
Jacek Hałas
6 grudnia 2006
EyeToy: Kinetic Combat - recenzja gry
Czego potrzebujesz, by nauczyć się Kung Fu? Czyżby tylko konsoli, kamerki i płytki z Kinetic Combat? Oto jest pytanie.
Recenzja gry
Krzysztof Gonciarz
5 grudnia 2006
Tajne Akta: Tunguska - recenzja gry
Tajne Akta: Tunguska to kawał dobrej roboty, kawał porządnej przygodówki point’n’click z kilkoma zaskakującymi zwrotami akcji i trzymającymi w napięciu cut-scenkami.
Recenzja gry
Karolina Talaga
5 grudnia 2006