Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2006Najciekawsze recenzje gier akcji 2

Recenzje gier akcji opublikowane w 2006 roku.

Reservoir Dogs: Wściekłe Psy - recenzja gry

recenzja gry21 września 2006

Fani twórczości Tarantino mogą zapoznać się z opisywaną produkcją. Wątpię jednak, by wydała im się interesującym i wartym wydanych na niego pieniędzy zakupem. Niektórzy nawet mogą uznać grę Reservoir Dogs za profanację.

Reservoir Dogs: Wściekłe Psy - recenzja gry

WarPath - recenzja gry

recenzja gry18 sierpnia 2006

WarPath absolutnie niczym nie był w stanie mnie zachwycić ani zaskoczyć. Tak na dobrą sprawę jedyną prawdziwą innowacją jest system upgrade’owania broni przed każdym pojedynkiem.

WarPath - recenzja gry

Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow - recenzja gry

recenzja gry25 września 2006

Legend of Jack Sparrow to zręcznościówka z gatunku tych prostszych. System walki opiera się tu na dwóch klawiszach (uzupełnianych o kolejne dwa podczas strzelania), z których złożyć możemy (aż) trzyciosowe komba...

Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow - recenzja gry

Red Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2006

Front wschodni w FPS-ach jest traktowany dosyć pobieżnie. Taka seria Medal of Honor wyeksploatowała praktycznie każdy temat wojenny. Jednak i tam ominięto historię walk na wschód od Wisły...

Red Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gry

SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo - recenzja gry

recenzja gry11 maja 2006

Kolejny hit z PlayStation 2 doczekał się implementacji na małą konsolkę Sony. Komandosi z U.S. Navy Seals czyszczą świat z terrorystów. Zawędrowali nawet do Polski!

SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo - recenzja gry

Battlefield 2: Pancerny Atak - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2006

Trzeci dodatek ze stajni EA do Battlefield’a 2 na pewno rozczaruje tych, którzy oczekują wielu nowości. Na tym polu Pancerny Atak jest gorszy niż niejeden mod stworzony przez grupę amatorów. Jednak to, co otrzymaliśmy, wciąż jest ładne i grywalne.

Battlefield 2: Pancerny Atak - recenzja gry

F.E.A.R.: Extraction Point - recenzja gry

recenzja gry3 listopada 2006

F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, jak większość gier tego typu, ma grono swoich fanatycznych zwolenników. Bez wątpienia Extraction Point to produkt, który skierowany jest właśnie do nich.

F.E.A.R.: Extraction Point - recenzja gry

Syphon Filter: Dark Mirror - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2006

Gabe Logan wraca do akcji, tym razem w kieszonkowej odsłonie serii Syphon Filter. Tajemniczy projekt Dark Mirror nie może wpaść w łapy terrorystów, więc do dzieła, agencie!

Syphon Filter: Dark Mirror - recenzja gry

Battlefield 2: Modern Combat - recenzja gry

recenzja gry25 maja 2006

Pierwszy Battlefield 1942 sprzed czterech lat, wśród posiadaczy PeCetów zyskał status gry niemal kultowej, a druga część także cieszyła się nie mniejszym powodzeniem. Czy konwersja w świat konsol przebiegła na tyle bezboleśnie, by powtórzyć ten sukces?

Battlefield 2: Modern Combat - recenzja gry

Battlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2006

Przerzucenie nacisku na walkę piechoty dało więcej finezyjnych akcji i szturmów wykonywanych przez duże grupy żołnierzy. Nowe gadżety pozwalają się wybawić i dotrzeć od miejsc inaczej niedostępnych. To dobry dodatek.

Battlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gry

X-Men: The Official Game - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2006

Mamy do czynienia z chaotyczną pozycją, która może przypadnie do gustu miłośnikom mniej skomplikowanych gier akcji, ale z całą pewnością odstraszy od siebie tych graczy, którzy od takich produkcji oczekują więcej.

X-Men: The Official Game - recenzja gry

Gangs of London - recenzja gry

recenzja gry26 września 2006

Próba przeniesienia klimatu Getaway z PS2 na handheldowy ekranik PSP wygląda raczej średnio. Główny, fabularny tryb gry kuleje, na szczęście jest kilka rzeczy, którymi Gangi Londynu mogą się pochwalić.

Gangs of London - recenzja gry

Bad Day L.A. - recenzja gry

recenzja gry14 sierpnia 2006

Najnowszy projekt pana McGee zdaje się nie mieć żadnych solidnych odpowiedników. Tak na dobrą sprawę dałoby się go jedynie przyrównać do drugiej części Postala, choć wiele osób takie posunięcie może nieco oburzyć...

Bad Day L.A. - recenzja gry

SiN Episodes: Emergence - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2006

SiN, jako znak handlowy, nie wywołuje wielu emocji wśród graczy. Sam tytuł nie powoduje gęsiej skórki na ciele miłośników wirtualnej rozgrywki, jak choćby Quake, Unreal czy HL. Co gorsza, jego kampania promocyjna jeszcze bardziej pogłębiła to wrażenie.

SiN Episodes: Emergence - recenzja gry

Black - recenzja gry

recenzja gry24 lutego 2006

Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co PS3-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodsza siostra dostaje takie gry?

Black - recenzja gry

Black - recenzja gry

recenzja gry24 lutego 2006

Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co 360-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodszy brat dostaje takie gry?

Black - recenzja gry

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - recenzja gry

recenzja gry14 lipca 2006

PeCetowy Devil May Cry 3 w dalszym ciągu jest ŚWIETNĄ grą, z którą wszyscy miłośnicy efektownych i zarazem dość złożonych zręcznościówek zdecydowanie powinni się bliżej zapoznać. Nie ma co jednak ukrywać – to jedna z trudniejszych gier...

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - recenzja gry

Shadowgrounds - recenzja gry

recenzja gry11 maja 2006

Wydawałoby się, że ten gatunek gier zmarł śmiercią naturalną lata temu. Są jeszcze jednak firmy, które nie boją się tworzyć strzelanin z widokiem z góry. I całe szczęście, bo Shadowgrounds to zadziwiająco dobry produkt.

Shadowgrounds - recenzja gry

Urban Reign - recenzja gry

recenzja gry23 marca 2006

Brad Hawk mówi o sobie: profesjonalista. Mimo, iż nikt nie wie, skąd pochodzi i mało kto mu ufa, zapotrzebowanie w okolicy na jego usługi jest ogromne, ponieważ potrafi zdrowo przyłożyć.

Urban Reign - recenzja gry
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

recenzja gry29 grudnia 2006

Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC

Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC

recenzja gry24 marca 2006

Oczekiwania związane z tym tytułem, skutecznie podgrzewane przez kampanię informacyjną były ogromne. Czy fabuła to wystarczający argument, aby zrównoważyć słabe strony komputerowego Ojca chrzestnego?

Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC
Ojciec chrzestny - recenzja gry

Ojciec chrzestny - recenzja gry

recenzja gry28 listopada 2006

Przeniesienie akcji kultowego filmu Francisa Forda Coppoli na małe ekraniki PSP stało się faktem. Możliwość pracy dla rodziny Corleone to prawdziwy zaszczyt, ale czy to wystarczy, by sięgnąć po Ojca Chrzestnego?

Ojciec chrzestny - recenzja gry
Call of Duty 2 - recenzja gry

Call of Duty 2 - recenzja gry

recenzja gry16 marca 2006

Wszelkie porty niemal zawsze wzbudzają kontrowersje, wywołują dyskusję i porównania – często zażarte, w których każda ze stron uważa się powiernika Prawdy Ostatecznej...

Call of Duty 2 - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2006

„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - recenzja gry

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - recenzja gry

recenzja gry22 maja 2006

Ghost Recon: Advanced Warfighter jest tytułem, któremu daleko jest jeszcze do ideału. O ile jednak czwarta odsłona serii Rainbow Six zawiodła oczekiwania fanów, o tyle recenzowana gra miłośnikom pierwszej części powinna przypaść do gustu.

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - recenzja gry
True Crime: New York City - recenzja gry

True Crime: New York City - recenzja gry

recenzja gry21 kwietnia 2006

W True Crime: New York City wcielamy się w czarnoskórego glinę Marcusa Reeda. Jego przeszłość jest równie ciemnawa jak odcień skóry...

True Crime: New York City - recenzja gry
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP

recenzja gry31 stycznia 2006

Wcielamy się w postać Toniego Cipriani. Koleś ledwo co dotarł do miasta, a już chce zrobić zamieszanie i stać się kolejnym kłopotem dla gliniarzy. Przy czym, Toni jest lojalny wobec swoich przełożonych i z miłą chęcią wykona każde zlecone zadanie.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry

recenzja gry19 lipca 2006

Chęć zysku czy wyjście naprzeciw oczekiwaniom fanów – co skłoniło Rockstar do pozbawienia PSP jednego z najmocniejszych exclusive’ów?

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry
Recenzja gry Driver: Parallel Lines - co oferuje nowy kierowca?

Recenzja gry Driver: Parallel Lines - co oferuje nowy kierowca?

recenzja gry6 kwietnia 2006

Driver jest z rodziną PlayStation od samego początku swojego istnienia i stanowi bez wątpienia jedną z wiodących marek gier, powiązanych z tą konsolą. Oto najnowsza odsłona serii.

Recenzja gry Driver: Parallel Lines - co oferuje nowy kierowca?
Gears of War - recenzja gry

Gears of War - recenzja gry

recenzja gry17 listopada 2006

Jeśli ktoś grał w Resident Evil 4 lub Kill Switch, natychmiast poczuje się jak w domu. Cliff Bleszinski, jeden z głównych twórców Gears of War, otwarcie przyznał, że inspiracją do stworzenia nowej gry była właśnie czwarta część japońskiej sagi.

Gears of War - recenzja gry