2006Najciekawsze recenzje gier akcji
Recenzje gier akcji opublikowane w 2006 roku.
Vivisector: Dusza Bestii - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2006
Z jednej strony Vivisector sprawia wrażenie klimatycznej produkcji, przy której można mile spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, z drugiej jednak razi niedopracowanymi lub przestarzałymi elementami rozgrywki. Niełatwo ją jednoznacznie ocenić.
Vivisector: Dusza Bestii - recenzja gry
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2006
Chęć zysku czy wyjście naprzeciw oczekiwaniom fanów – co skłoniło Rockstar do pozbawienia PSP jednego z najmocniejszych exclusive’ów?
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry
recenzja gry16 listopada 2006
Miłośnicy skradanek powinni się dobrze bawić, aczkolwiek muszą pogodzić się z uproszczeniami interfejsu, powtarzającymi poziomami, czy szwankującą sztuczną inteligencją przeciwników.
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry
Call of Duty 3 - recenzja gry
recenzja gry22 listopada 2006
Call of Duty 3 na pewno nie zaskoczy nas tak dużym skokiem jakościowym jakim była część druga serii. Zawiera jednak sporo elementów, które mogą zainteresować fanów strzelanin o tematyce wojennej.
Call of Duty 3 - recenzja gry
Scarface: Człowiek z Blizną - recenzja gry
recenzja gry24 listopada 2006
Rozgrywka rozpoczyna się na kilkanaście sekund przed zakończeniem filmu, Tony broni swojej świątyni i zajadle walczy z najeźdźcami, gdy tym czasem Sosa, dotychczasowy dostawca narkotyków dla Montana Empire, zachodzi go od tyłu...
Scarface: Człowiek z Blizną - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell Essentials - recenzja gry
recenzja gry7 czerwca 2006
Jak przenosiny znakomitej składanki wpłynęły na Sama Fishera? Co nowego oferuje flagowy produkt Ubisoftu? Na te pytania znajdziecie odpowiedzi w recenzji Splinter Cell Essentials.
Tom Clancy's Splinter Cell Essentials - recenzja gryWarPath - recenzja gry
recenzja gry18 sierpnia 2006
WarPath absolutnie niczym nie był w stanie mnie zachwycić ani zaskoczyć. Tak na dobrą sprawę jedyną prawdziwą innowacją jest system upgrade’owania broni przed każdym pojedynkiem.
WarPath - recenzja gryF.E.A.R.: Extraction Point - recenzja gry
recenzja gry3 listopada 2006
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, jak większość gier tego typu, ma grono swoich fanatycznych zwolenników. Bez wątpienia Extraction Point to produkt, który skierowany jest właśnie do nich.
F.E.A.R.: Extraction Point - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2006
Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gryRed Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2006
Front wschodni w FPS-ach jest traktowany dosyć pobieżnie. Taka seria Medal of Honor wyeksploatowała praktycznie każdy temat wojenny. Jednak i tam ominięto historię walk na wschód od Wisły...
Red Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gryX-Men: The Official Game - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2006
Mamy do czynienia z chaotyczną pozycją, która może przypadnie do gustu miłośnikom mniej skomplikowanych gier akcji, ale z całą pewnością odstraszy od siebie tych graczy, którzy od takich produkcji oczekują więcej.
X-Men: The Official Game - recenzja grySOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo - recenzja gry
recenzja gry11 maja 2006
Kolejny hit z PlayStation 2 doczekał się implementacji na małą konsolkę Sony. Komandosi z U.S. Navy Seals czyszczą świat z terrorystów. Zawędrowali nawet do Polski!
SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo - recenzja gry
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC
recenzja gry24 marca 2006
Oczekiwania związane z tym tytułem, skutecznie podgrzewane przez kampanię informacyjną były ogromne. Czy fabuła to wystarczający argument, aby zrównoważyć słabe strony komputerowego Ojca chrzestnego?
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC
Call of Duty 2 - recenzja gry
recenzja gry16 marca 2006
Wszelkie porty niemal zawsze wzbudzają kontrowersje, wywołują dyskusję i porównania – często zażarte, w których każda ze stron uważa się powiernika Prawdy Ostatecznej...
Call of Duty 2 - recenzja gry
Tomb Raider: Legenda - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2006
Mamy do czynienia z jedną z najciekawiej zrealizowanych gier TPP – po latach „przerwy” Lara doczekała się udanej kontynuacji swych przygód, nie można się przy niej nudzić.
Tomb Raider: Legenda - recenzja gry
True Crime: New York City - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2006
W True Crime: New York City wcielamy się w czarnoskórego glinę Marcusa Reeda. Jego przeszłość jest równie ciemnawa jak odcień skóry...
True Crime: New York City - recenzja gryCrime Life: Gang Wars - recenzja gry
recenzja gry12 stycznia 2006
Na pierwszy rzut oka mogłoby wydawać się, iż Crime Life oferuje wyjątkowo otwartą rozgrywkę. Mamy duże miasto podzielone na kilka dzielnic, pomiędzy którymi możemy się dowolnie przemieszczać. Szybko się jednak okazuje, iż zabawa jest bardzo ograniczona.
Crime Life: Gang Wars - recenzja gry
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP
recenzja gry31 stycznia 2006
Wcielamy się w postać Toniego Cipriani. Koleś ledwo co dotarł do miasta, a już chce zrobić zamieszanie i stać się kolejnym kłopotem dla gliniarzy. Przy czym, Toni jest lojalny wobec swoich przełożonych i z miłą chęcią wykona każde zlecone zadanie.
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSPDead to Rights II: Hell to Pay - recenzja gry
recenzja gry2 lutego 2006
Dead to Rights II tak na dobrą sprawę zadowoli jedynie graczy spragnionych strzelanin, w których trzeba trzymać palec na spuście i niczym innym się nie interesować. Gra bywa frustrująca.
Dead to Rights II: Hell to Pay - recenzja gryShadow of the Colossus - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2006
Wcielamy się w postać młodzieńca, który podejmuje się niemożliwego. Aby ocalić swą ukochaną od śmierci, zmuszony będzie stawić czoła szesnastu kolosom. Tylko tylu i aż tylu...
Shadow of the Colossus - recenzja gryDevil Kings - recenzja gry
recenzja gry21 lutego 2006
Akcja gry przenosi nas do Starożytności, na bliżej nieokreślone ziemie, które architekturą przypominają kraje Dalekiego Wschodu. Wcielamy się kolejno w skórę 12 orientalnych wojowników, których głównym celem jest zawładnięcie całym światem.
Devil Kings - recenzja gryConflict: Global Storm - recenzja gry
recenzja gry9 marca 2006
Global Storm to pierwszy od niepamiętnych czasów grywalny reprezentant serii Conflict. Gra doczekała się wielu upragnionych modyfikacji, dzięki czemu można nareszcie stwierdzić, iż zabawa potrafi sprawiać dużą przyjemność.
Conflict: Global Storm - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry
recenzja gry1 marca 2006
„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry
Black - recenzja gry
recenzja gry24 lutego 2006
Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co 360-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodszy brat dostaje takie gry?
Black - recenzja gry
Black - recenzja gry
recenzja gry24 lutego 2006
Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co PS3-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodsza siostra dostaje takie gry?
Black - recenzja gryBattlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2006
Przerzucenie nacisku na walkę piechoty dało więcej finezyjnych akcji i szturmów wykonywanych przez duże grupy żołnierzy. Nowe gadżety pozwalają się wybawić i dotrzeć od miejsc inaczej niedostępnych. To dobry dodatek.
Battlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gryKameleon - recenzja gry
recenzja gry20 stycznia 2006
Lata osiemdziesiąte XX wieku. Bohaterem jest były agent CIA, wyrzucony z roboty z powodu samowolnej próby wyjaśnienia przyczyn zabójstwa swoich rodziców. Tak oto zaczyna się interesująca skradanka, o której istnieniu mało kto wie.
Kameleon - recenzja gryStubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2006
Bohaterem gry jest Edward Stubblefield, nieudolny komiwojażer, który w 1933 roku zostaje zastrzelony przez potencjalnego klienta i zakopany sześć stóp pod ziemią. Wskutek nieprzewidzianych okoliczności, w roku 1959 Edward ponownie budzi się do życia...
Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry25 to Life - recenzja gry
recenzja gry27 stycznia 2006
„25 to Life z całą pewnością nie zachwyci ani sympatyków Counter-strike’a, ani Enemy Territory, ani tym bardziej osób spragnionych dynamicznych strzelanek dla pojedynczego gracza. Nie ukrywam, iż potyczki w Sieci sprawiały mi pewną przyjemność...”
25 to Life - recenzja gryShadowgrounds - recenzja gry
recenzja gry11 maja 2006
Wydawałoby się, że ten gatunek gier zmarł śmiercią naturalną lata temu. Są jeszcze jednak firmy, które nie boją się tworzyć strzelanin z widokiem z góry. I całe szczęście, bo Shadowgrounds to zadziwiająco dobry produkt.
Shadowgrounds - recenzja gry