Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2006Najciekawsze recenzje gier akcji

Recenzje gier akcji opublikowane w 2006 roku.

Dead to Rights II: Hell to Pay - recenzja gry

recenzja gry2 lutego 2006

Dead to Rights II tak na dobrą sprawę zadowoli jedynie graczy spragnionych strzelanin, w których trzeba trzymać palec na spuście i niczym innym się nie interesować. Gra bywa frustrująca.

Dead to Rights II: Hell to Pay - recenzja gry
Scarface: Człowiek z Blizną - recenzja gry

Scarface: Człowiek z Blizną - recenzja gry

recenzja gry24 listopada 2006

Rozgrywka rozpoczyna się na kilkanaście sekund przed zakończeniem filmu, Tony broni swojej świątyni i zajadle walczy z najeźdźcami, gdy tym czasem Sosa, dotychczasowy dostawca narkotyków dla Montana Empire, zachodzi go od tyłu...

Scarface: Człowiek z Blizną - recenzja gry
Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry

Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2006

Kolejna odsłona najpopularniejszego gangsterskiego cyklu po raz drugi gości na ekranikach PSP. Tradycyjnie czeka graczy mnóstwo strzelania, jeżdżenia, odkrywania bonusów i kompletowania „zbierajek” itd. Oryginalności niewiele, zabawy – co niemiara.

Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry
Hitman: Krwawa Forsa - recenzja gry

Hitman: Krwawa Forsa - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2006

Warto wydać trochę krwawej forsy na Krwawą Forsę, bo Agent 47 prezentuje się tu z najlepszej możliwej strony.

Hitman: Krwawa Forsa - recenzja gry

Onimusha 3: Demon Siege - recenzja gry

recenzja gry13 lipca 2006

Onimusha 3: Demon Siege dotarła do użytkowników pecetów. Niestety nie jest to szczyt osiągnięć w dziedzinie konwersji pomiędzy platformami. Wciąż jednak ta gra wciąga.

Onimusha 3: Demon Siege - recenzja gry
Hitman: Blood Money - recenzja gry

Hitman: Blood Money - recenzja gry

recenzja gry4 lipca 2006

Hitman wraca i ku naszemu zaskoczeniu ma się lepiej niż kiedykolwiek. Chcesz zarobić trochę krwawej forsy?

Hitman: Blood Money - recenzja gry

Onimusha: Dawn of Dreams - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2006

Jeśli lubisz fikuśne fryzury, wielkie miecze i przydługawe monologi czarnych charakterów, Onimusha to gra dla ciebie.

Onimusha: Dawn of Dreams - recenzja gry

Shadow of the Colossus - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2006

Wcielamy się w postać młodzieńca, który podejmuje się niemożliwego. Aby ocalić swą ukochaną od śmierci, zmuszony będzie stawić czoła szesnastu kolosom. Tylko tylu i aż tylu...

Shadow of the Colossus - recenzja gry

UberSoldier - recenzja gry

recenzja gry18 kwietnia 2006

Wątek fabularny gry w bezpośredni sposób odwołuje się do ekspedycji Ernsta Sheffera, która miała miejsce w 1938 roku. Nazistom udało się wtedy dotrzeć do tybetańskiego miasteczka o nazwie Lhasa...

UberSoldier - recenzja gry
Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2006

Mamy do czynienia z jedną z najciekawiej zrealizowanych gier TPP – po latach „przerwy” Lara doczekała się udanej kontynuacji swych przygód, nie można się przy niej nudzić.

Tomb Raider: Legenda - recenzja gry
Prey - recenzja gry

Prey - recenzja gry

recenzja gry27 lipca 2006

Jedenaście lat. Tyle czasu minęło od rozpoczęcia projektu o nazwie Prey, który dzięki wielu przeciwnościom losu, przez długi czas nie mógł doczekać się realizacji. Mimo swojej bogatej historii, gra nigdy nie dorównała legendzie Duke Nukem Forever.

Prey - recenzja gry

Shinobido: Way of the Ninja - recenzja gry

recenzja gry21 sierpnia 2006

Twórcy serii Tenchu powracają, oferując nam realistyczny symulator bycia Ninja.

Shinobido: Way of the Ninja - recenzja gry

The Mark - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2006

Autorzy The Mark wyraźnie postawili na jedną kartę, wkładając cały swój wysiłek w efektowną grafikę. Nie można go jednak postawić na równi z najpopularniejszymi strzelankami ostatnich miesięcy.

The Mark - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry

recenzja gry16 listopada 2006

Miłośnicy skradanek powinni się dobrze bawić, aczkolwiek muszą pogodzić się z uproszczeniami interfejsu, powtarzającymi poziomami, czy szwankującą sztuczną inteligencją przeciwników.

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry
Dead Rising - recenzja gry

Dead Rising - recenzja gry

recenzja gry19 września 2006

O takich zakupach marzyłby chyba każdy, można wejść do pustego sklepu i wziąć tyle, ile da się unieść. Wystarczy tylko przedrzeć się przez falujące tłumy zombie, których nieprzebrane ilości zalegają w niemal wszystkich kątach świątyni handlu.

Dead Rising - recenzja gry
Call of Duty 3 - recenzja gry

Call of Duty 3 - recenzja gry

recenzja gry22 listopada 2006

Call of Duty 3 na pewno nie zaskoczy nas tak dużym skokiem jakościowym jakim była część druga serii. Zawiera jednak sporo elementów, które mogą zainteresować fanów strzelanin o tematyce wojennej.

Call of Duty 3 - recenzja gry
ArmA: Armed Assault - recenzja gry

ArmA: Armed Assault - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2006

Armed Assault podąża tą samą ścieżką co jego prekursor. „Symulator pola walki” – na to określenie pracowało wiele gier, ale żadna nie dorównała Flashpointowi. Dopiero 5 lat po premierze ukazuje się godny naśladowca.

ArmA: Armed Assault - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2006

Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
Call of Juarez - recenzja gry na PC

Call of Juarez - recenzja gry na PC

recenzja gry8 września 2006

Call of Juarez to tak naprawdę historia dwóch różnych ludzi, których połączyła tragedia. W pierwszej kolejności mamy okazję poznać Billy’ego. To typowy awanturnik, który po kilku latach postanawia powrócić w rodzinne strony...

Call of Juarez - recenzja gry na PC

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - recenzja gry

recenzja gry20 października 2006

Tak powinien wyglądać, proszę państwa, sequel – większy, lepszy, dłuższy, fajniejszy. To zdecydowanie SĄ roboty, których szukacie.

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - recenzja gry

Kod Da Vinci - recenzja gry

recenzja gry16 czerwca 2006

Być może Da Vinci ukrył w swoich obrazach wskazówki na temat zrobienia dobrej gry przygodowej. Nawet jeśli, to 2K Games i tak nie złamało jego kodu.

Kod Da Vinci - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell Essentials - recenzja gry

recenzja gry7 czerwca 2006

Jak przenosiny znakomitej składanki wpłynęły na Sama Fishera? Co nowego oferuje flagowy produkt Ubisoftu? Na te pytania znajdziecie odpowiedzi w recenzji Splinter Cell Essentials.

Tom Clancy's Splinter Cell Essentials - recenzja gry
Recenzja gry Ojciec chrzestny - przyzwoity klon Mafii?

Recenzja gry Ojciec chrzestny - przyzwoity klon Mafii?

recenzja gry21 marca 2006

Wirtualny Ojciec chrzestny nie okazał się dziełem, ustanawiającym nową jakość w dziedzinie trójwymiarowych gier akcji. Developerzy przygotowali produkt, który jest po prostu przyzwoity.

Recenzja gry Ojciec chrzestny - przyzwoity klon Mafii?

25 to Life - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2006

„25 to Life z całą pewnością nie zachwyci ani sympatyków Counter-strike’a, ani Enemy Territory, ani tym bardziej osób spragnionych dynamicznych strzelanek dla pojedynczego gracza. Nie ukrywam, iż potyczki w Sieci sprawiały mi pewną przyjemność...”

25 to Life - recenzja gry

Conflict: Global Storm - recenzja gry

recenzja gry9 marca 2006

Global Storm to pierwszy od niepamiętnych czasów grywalny reprezentant serii Conflict. Gra doczekała się wielu upragnionych modyfikacji, dzięki czemu można nareszcie stwierdzić, iż zabawa potrafi sprawiać dużą przyjemność.

Conflict: Global Storm - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2006

„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

Black - recenzja gry

recenzja gry24 lutego 2006

Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co 360-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodszy brat dostaje takie gry?

Black - recenzja gry

Black - recenzja gry

recenzja gry24 lutego 2006

Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co PS3-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodsza siostra dostaje takie gry?

Black - recenzja gry

Vivisector: Dusza Bestii - recenzja gry

recenzja gry25 stycznia 2006

Z jednej strony Vivisector sprawia wrażenie klimatycznej produkcji, przy której można mile spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, z drugiej jednak razi niedopracowanymi lub przestarzałymi elementami rozgrywki. Niełatwo ją jednoznacznie ocenić.

Vivisector: Dusza Bestii - recenzja gry
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP

recenzja gry31 stycznia 2006

Wcielamy się w postać Toniego Cipriani. Koleś ledwo co dotarł do miasta, a już chce zrobić zamieszanie i stać się kolejnym kłopotem dla gliniarzy. Przy czym, Toni jest lojalny wobec swoich przełożonych i z miłą chęcią wykona każde zlecone zadanie.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP
 
1 2 3