Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2006Najciekawsze recenzje gier akcji

Recenzje gier akcji opublikowane w 2006 roku.

Vivisector: Dusza Bestii - recenzja gry

recenzja gry25 stycznia 2006

Z jednej strony Vivisector sprawia wrażenie klimatycznej produkcji, przy której można mile spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, z drugiej jednak razi niedopracowanymi lub przestarzałymi elementami rozgrywki. Niełatwo ją jednoznacznie ocenić.

Vivisector: Dusza Bestii - recenzja gry
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry

recenzja gry19 lipca 2006

Chęć zysku czy wyjście naprzeciw oczekiwaniom fanów – co skłoniło Rockstar do pozbawienia PSP jednego z najmocniejszych exclusive’ów?

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry

recenzja gry16 listopada 2006

Miłośnicy skradanek powinni się dobrze bawić, aczkolwiek muszą pogodzić się z uproszczeniami interfejsu, powtarzającymi poziomami, czy szwankującą sztuczną inteligencją przeciwników.

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry
Call of Duty 3 - recenzja gry

Call of Duty 3 - recenzja gry

recenzja gry22 listopada 2006

Call of Duty 3 na pewno nie zaskoczy nas tak dużym skokiem jakościowym jakim była część druga serii. Zawiera jednak sporo elementów, które mogą zainteresować fanów strzelanin o tematyce wojennej.

Call of Duty 3 - recenzja gry
Scarface: Człowiek z Blizną - recenzja gry

Scarface: Człowiek z Blizną - recenzja gry

recenzja gry24 listopada 2006

Rozgrywka rozpoczyna się na kilkanaście sekund przed zakończeniem filmu, Tony broni swojej świątyni i zajadle walczy z najeźdźcami, gdy tym czasem Sosa, dotychczasowy dostawca narkotyków dla Montana Empire, zachodzi go od tyłu...

Scarface: Człowiek z Blizną - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell Essentials - recenzja gry

recenzja gry7 czerwca 2006

Jak przenosiny znakomitej składanki wpłynęły na Sama Fishera? Co nowego oferuje flagowy produkt Ubisoftu? Na te pytania znajdziecie odpowiedzi w recenzji Splinter Cell Essentials.

Tom Clancy's Splinter Cell Essentials - recenzja gry

WarPath - recenzja gry

recenzja gry18 sierpnia 2006

WarPath absolutnie niczym nie był w stanie mnie zachwycić ani zaskoczyć. Tak na dobrą sprawę jedyną prawdziwą innowacją jest system upgrade’owania broni przed każdym pojedynkiem.

WarPath - recenzja gry

F.E.A.R.: Extraction Point - recenzja gry

recenzja gry3 listopada 2006

F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, jak większość gier tego typu, ma grono swoich fanatycznych zwolenników. Bez wątpienia Extraction Point to produkt, który skierowany jest właśnie do nich.

F.E.A.R.: Extraction Point - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2006

Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

Red Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2006

Front wschodni w FPS-ach jest traktowany dosyć pobieżnie. Taka seria Medal of Honor wyeksploatowała praktycznie każdy temat wojenny. Jednak i tam ominięto historię walk na wschód od Wisły...

Red Orchestra: Ostfront 41-45 - recenzja gry

X-Men: The Official Game - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2006

Mamy do czynienia z chaotyczną pozycją, która może przypadnie do gustu miłośnikom mniej skomplikowanych gier akcji, ale z całą pewnością odstraszy od siebie tych graczy, którzy od takich produkcji oczekują więcej.

X-Men: The Official Game - recenzja gry

SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo - recenzja gry

recenzja gry11 maja 2006

Kolejny hit z PlayStation 2 doczekał się implementacji na małą konsolkę Sony. Komandosi z U.S. Navy Seals czyszczą świat z terrorystów. Zawędrowali nawet do Polski!

SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo - recenzja gry
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC

Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC

recenzja gry24 marca 2006

Oczekiwania związane z tym tytułem, skutecznie podgrzewane przez kampanię informacyjną były ogromne. Czy fabuła to wystarczający argument, aby zrównoważyć słabe strony komputerowego Ojca chrzestnego?

Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC
Call of Duty 2 - recenzja gry

Call of Duty 2 - recenzja gry

recenzja gry16 marca 2006

Wszelkie porty niemal zawsze wzbudzają kontrowersje, wywołują dyskusję i porównania – często zażarte, w których każda ze stron uważa się powiernika Prawdy Ostatecznej...

Call of Duty 2 - recenzja gry
Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2006

Mamy do czynienia z jedną z najciekawiej zrealizowanych gier TPP – po latach „przerwy” Lara doczekała się udanej kontynuacji swych przygód, nie można się przy niej nudzić.

Tomb Raider: Legenda - recenzja gry
True Crime: New York City - recenzja gry

True Crime: New York City - recenzja gry

recenzja gry21 kwietnia 2006

W True Crime: New York City wcielamy się w czarnoskórego glinę Marcusa Reeda. Jego przeszłość jest równie ciemnawa jak odcień skóry...

True Crime: New York City - recenzja gry

Crime Life: Gang Wars - recenzja gry

recenzja gry12 stycznia 2006

Na pierwszy rzut oka mogłoby wydawać się, iż Crime Life oferuje wyjątkowo otwartą rozgrywkę. Mamy duże miasto podzielone na kilka dzielnic, pomiędzy którymi możemy się dowolnie przemieszczać. Szybko się jednak okazuje, iż zabawa jest bardzo ograniczona.

Crime Life: Gang Wars - recenzja gry
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP

recenzja gry31 stycznia 2006

Wcielamy się w postać Toniego Cipriani. Koleś ledwo co dotarł do miasta, a już chce zrobić zamieszanie i stać się kolejnym kłopotem dla gliniarzy. Przy czym, Toni jest lojalny wobec swoich przełożonych i z miłą chęcią wykona każde zlecone zadanie.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP

Dead to Rights II: Hell to Pay - recenzja gry

recenzja gry2 lutego 2006

Dead to Rights II tak na dobrą sprawę zadowoli jedynie graczy spragnionych strzelanin, w których trzeba trzymać palec na spuście i niczym innym się nie interesować. Gra bywa frustrująca.

Dead to Rights II: Hell to Pay - recenzja gry

Shadow of the Colossus - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2006

Wcielamy się w postać młodzieńca, który podejmuje się niemożliwego. Aby ocalić swą ukochaną od śmierci, zmuszony będzie stawić czoła szesnastu kolosom. Tylko tylu i aż tylu...

Shadow of the Colossus - recenzja gry

Devil Kings - recenzja gry

recenzja gry21 lutego 2006

Akcja gry przenosi nas do Starożytności, na bliżej nieokreślone ziemie, które architekturą przypominają kraje Dalekiego Wschodu. Wcielamy się kolejno w skórę 12 orientalnych wojowników, których głównym celem jest zawładnięcie całym światem.

Devil Kings - recenzja gry

Conflict: Global Storm - recenzja gry

recenzja gry9 marca 2006

Global Storm to pierwszy od niepamiętnych czasów grywalny reprezentant serii Conflict. Gra doczekała się wielu upragnionych modyfikacji, dzięki czemu można nareszcie stwierdzić, iż zabawa potrafi sprawiać dużą przyjemność.

Conflict: Global Storm - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2006

„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry
Black - recenzja gry

Black - recenzja gry

recenzja gry24 lutego 2006

Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co 360-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodszy brat dostaje takie gry?

Black - recenzja gry
Black - recenzja gry

Black - recenzja gry

recenzja gry24 lutego 2006

Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co PS3-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodsza siostra dostaje takie gry?

Black - recenzja gry

Battlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2006

Przerzucenie nacisku na walkę piechoty dało więcej finezyjnych akcji i szturmów wykonywanych przez duże grupy żołnierzy. Nowe gadżety pozwalają się wybawić i dotrzeć od miejsc inaczej niedostępnych. To dobry dodatek.

Battlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gry

Kameleon - recenzja gry

recenzja gry20 stycznia 2006

Lata osiemdziesiąte XX wieku. Bohaterem jest były agent CIA, wyrzucony z roboty z powodu samowolnej próby wyjaśnienia przyczyn zabójstwa swoich rodziców. Tak oto zaczyna się interesująca skradanka, o której istnieniu mało kto wie.

Kameleon - recenzja gry

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2006

Bohaterem gry jest Edward Stubblefield, nieudolny komiwojażer, który w 1933 roku zostaje zastrzelony przez potencjalnego klienta i zakopany sześć stóp pod ziemią. Wskutek nieprzewidzianych okoliczności, w roku 1959 Edward ponownie budzi się do życia...

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry

25 to Life - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2006

„25 to Life z całą pewnością nie zachwyci ani sympatyków Counter-strike’a, ani Enemy Territory, ani tym bardziej osób spragnionych dynamicznych strzelanek dla pojedynczego gracza. Nie ukrywam, iż potyczki w Sieci sprawiały mi pewną przyjemność...”

25 to Life - recenzja gry

Shadowgrounds - recenzja gry

recenzja gry11 maja 2006

Wydawałoby się, że ten gatunek gier zmarł śmiercią naturalną lata temu. Są jeszcze jednak firmy, które nie boją się tworzyć strzelanin z widokiem z góry. I całe szczęście, bo Shadowgrounds to zadziwiająco dobry produkt.

Shadowgrounds - recenzja gry
 
1 2 3