2006Najciekawsze recenzje gier akcji
Recenzje gier akcji opublikowane w 2006 roku.

Gears of War - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2006
Jeśli ktoś grał w Resident Evil 4 lub Kill Switch, natychmiast poczuje się jak w domu. Cliff Bleszinski, jeden z głównych twórców Gears of War, otwarcie przyznał, że inspiracją do stworzenia nowej gry była właśnie czwarta część japońskiej sagi.
Gears of War - recenzja gry
Battlefield 2142 - recenzja gry
recenzja gry31 października 2006
Mnóstwo kontrowersji, komentarzy i opinii. Spisać nowego Battlefielda na straty, czy też może wręcz przeciwnie, wychwalać?
Battlefield 2142 - recenzja gryShadow of the Colossus - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2006
Wcielamy się w postać młodzieńca, który podejmuje się niemożliwego. Aby ocalić swą ukochaną od śmierci, zmuszony będzie stawić czoła szesnastu kolosom. Tylko tylu i aż tylu...
Shadow of the Colossus - recenzja gryJust Cause - recenzja gry
recenzja gry22 września 2006
Bez wstępu, bo i ta gra nie daje nam szansy na wzięcie oddechu. W ciągu pierwszych pięciu minut gry dostajemy prosto w czoło taką dawkę dynamicznej akcji, że można by nią obdzielić kilka innych tytułów.
Just Cause - recenzja gry
Call of Juarez - recenzja gry na PC
recenzja gry8 września 2006
Call of Juarez to tak naprawdę historia dwóch różnych ludzi, których połączyła tragedia. W pierwszej kolejności mamy okazję poznać Billy’ego. To typowy awanturnik, który po kilku latach postanawia powrócić w rodzinne strony...
Call of Juarez - recenzja gry na PCLEGO Star Wars II: The Original Trilogy - recenzja gry
recenzja gry20 października 2006
Tak powinien wyglądać, proszę państwa, sequel – większy, lepszy, dłuższy, fajniejszy. To zdecydowanie SĄ roboty, których szukacie.
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - recenzja gry
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC
recenzja gry24 marca 2006
Oczekiwania związane z tym tytułem, skutecznie podgrzewane przez kampanię informacyjną były ogromne. Czy fabuła to wystarczający argument, aby zrównoważyć słabe strony komputerowego Ojca chrzestnego?
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC
Tomb Raider: Legenda - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2006
Mamy do czynienia z jedną z najciekawiej zrealizowanych gier TPP – po latach „przerwy” Lara doczekała się udanej kontynuacji swych przygód, nie można się przy niej nudzić.
Tomb Raider: Legenda - recenzja gry
Prey - recenzja gry
recenzja gry27 lipca 2006
Jedenaście lat. Tyle czasu minęło od rozpoczęcia projektu o nazwie Prey, który dzięki wielu przeciwnościom losu, przez długi czas nie mógł doczekać się realizacji. Mimo swojej bogatej historii, gra nigdy nie dorównała legendzie Duke Nukem Forever.
Prey - recenzja gryTerrorist Takedown: Wojna w Kolumbii - recenzja gry
recenzja gry24 maja 2006
Bohaterem historii jest Jeff – członek sił specjalnych Stanów Zjednoczonych. Jeff niczym Chuck Norris zostaje zrzucony w głąb kolumbijskiej dżungli. Jego zadaniem jest walka z lokalnym kartelem narkotykowym Benedictions.
Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii - recenzja gry
El Matador - recenzja gry
recenzja gry16 października 2006
El Matador nie jest tytułem przełomowym. Nie jest to też gra, którą określiłoby się mianem hitu. Nie ukrywam jednak, iż obcowanie z tym tytułem sprawiało mi dużą przyjemność, głównie za sprawą ładnie zrealizowanych i przyjemnych dla oka pojedynków.
El Matador - recenzja gry
Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry
recenzja gry27 grudnia 2006
Kolejna odsłona najpopularniejszego gangsterskiego cyklu po raz drugi gości na ekranikach PSP. Tradycyjnie czeka graczy mnóstwo strzelania, jeżdżenia, odkrywania bonusów i kompletowania „zbierajek” itd. Oryginalności niewiele, zabawy – co niemiara.
Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP
recenzja gry31 stycznia 2006
Wcielamy się w postać Toniego Cipriani. Koleś ledwo co dotarł do miasta, a już chce zrobić zamieszanie i stać się kolejnym kłopotem dla gliniarzy. Przy czym, Toni jest lojalny wobec swoich przełożonych i z miłą chęcią wykona każde zlecone zadanie.
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry na PSP
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2006
Chęć zysku czy wyjście naprzeciw oczekiwaniom fanów – co skłoniło Rockstar do pozbawienia PSP jednego z najmocniejszych exclusive’ów?
Grand Theft Auto: Liberty City Stories - recenzja gry
Call of Duty 3 - recenzja gry
recenzja gry22 listopada 2006
Call of Duty 3 na pewno nie zaskoczy nas tak dużym skokiem jakościowym jakim była część druga serii. Zawiera jednak sporo elementów, które mogą zainteresować fanów strzelanin o tematyce wojennej.
Call of Duty 3 - recenzja gryBad Day L.A. - recenzja gry
recenzja gry14 sierpnia 2006
Najnowszy projekt pana McGee zdaje się nie mieć żadnych solidnych odpowiedników. Tak na dobrą sprawę dałoby się go jedynie przyrównać do drugiej części Postala, choć wiele osób takie posunięcie może nieco oburzyć...
Bad Day L.A. - recenzja gryGangs of London - recenzja gry
recenzja gry26 września 2006
Próba przeniesienia klimatu Getaway z PS2 na handheldowy ekranik PSP wygląda raczej średnio. Główny, fabularny tryb gry kuleje, na szczęście jest kilka rzeczy, którymi Gangi Londynu mogą się pochwalić.
Gangs of London - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry
recenzja gry16 listopada 2006
Miłośnicy skradanek powinni się dobrze bawić, aczkolwiek muszą pogodzić się z uproszczeniami interfejsu, powtarzającymi poziomami, czy szwankującą sztuczną inteligencją przeciwników.
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gryWarPath - recenzja gry
recenzja gry18 sierpnia 2006
WarPath absolutnie niczym nie był w stanie mnie zachwycić ani zaskoczyć. Tak na dobrą sprawę jedyną prawdziwą innowacją jest system upgrade’owania broni przed każdym pojedynkiem.
WarPath - recenzja gryCommandos: Strike Force - recenzja gry
recenzja gry4 kwietnia 2006
Na nic zdały się błagania fanów starego Commandosa. Informacja o metamorfozie ze strategii do zwykłego FPS-a stała się dla wielu końcem serii, jeszcze na długo, zanim gra trafiła na półki sklepowe. Przekonajmy się, czy ich podstawy były uzasadnione.
Commandos: Strike Force - recenzja grySWAT 4: Syndykat - recenzja gry
recenzja gry14 kwietnia 2006
W Syndykacie, w przeciwieństwie do podstawowej wersji, producenci postanowili połączyć misje wspólnym wątkiem. Już z pudełka dowiadujemy się, że cały handel bronią w mieście opanował syndykat rodziny Steczkowów...
SWAT 4: Syndykat - recenzja gryOnimusha: Dawn of Dreams - recenzja gry
recenzja gry29 marca 2006
Jeśli lubisz fikuśne fryzury, wielkie miecze i przydługawe monologi czarnych charakterów, Onimusha to gra dla ciebie.
Onimusha: Dawn of Dreams - recenzja gryOnimusha 3: Demon Siege - recenzja gry
recenzja gry13 lipca 2006
Onimusha 3: Demon Siege dotarła do użytkowników pecetów. Niestety nie jest to szczyt osiągnięć w dziedzinie konwersji pomiędzy platformami. Wciąż jednak ta gra wciąga.
Onimusha 3: Demon Siege - recenzja gryKameleon - recenzja gry
recenzja gry20 stycznia 2006
Lata osiemdziesiąte XX wieku. Bohaterem jest były agent CIA, wyrzucony z roboty z powodu samowolnej próby wyjaśnienia przyczyn zabójstwa swoich rodziców. Tak oto zaczyna się interesująca skradanka, o której istnieniu mało kto wie.
Kameleon - recenzja gryBattlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2006
Przerzucenie nacisku na walkę piechoty dało więcej finezyjnych akcji i szturmów wykonywanych przez duże grupy żołnierzy. Nowe gadżety pozwalają się wybawić i dotrzeć od miejsc inaczej niedostępnych. To dobry dodatek.
Battlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gryUrban Reign - recenzja gry
recenzja gry23 marca 2006
Brad Hawk mówi o sobie: profesjonalista. Mimo, iż nikt nie wie, skąd pochodzi i mało kto mu ufa, zapotrzebowanie w okolicy na jego usługi jest ogromne, ponieważ potrafi zdrowo przyłożyć.
Urban Reign - recenzja gry
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2006
PeCetowy Devil May Cry 3 w dalszym ciągu jest ŚWIETNĄ grą, z którą wszyscy miłośnicy efektownych i zarazem dość złożonych zręcznościówek zdecydowanie powinni się bliżej zapoznać. Nie ma co jednak ukrywać – to jedna z trudniejszych gier...
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Edycja Specjalna - recenzja gry
Black - recenzja gry
recenzja gry24 lutego 2006
Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co PS3-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodsza siostra dostaje takie gry?
Black - recenzja gry
Black - recenzja gry
recenzja gry24 lutego 2006
Czyżby najodważniejszy projekt Electronic Arts tego sezonu? Woda na młyn dla tych, którzy twierdzą, że jeszcze jest zbyt wcześnie na nową generację konsol. Na co 360-ce wszystkie te teraflopy, kiedy to jej młodszy brat dostaje takie gry?
Black - recenzja gry
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry
recenzja gry29 grudnia 2006
Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry