Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 15 marca 2012, 12:45

autor: Sarge

Niemiecki animator napisał grę, aby trafić na staż do studia Double Fine

Marius Fietzek to niemiecki animator przerywników filmowych, pragnący uzyskać staż w studiu Double Fine. W tym celu stworzył grę, w której przedstawił najważniejsze punkty swojego CV.

Oryginalność i pomysłowość to klucz do zdobycia uznania u potencjalnego pracodawcy. Wiedział o tym Marius Fietzek, który chcąc uzyskać staż w studiu Double Fine… napisał grę prezentującą jego rozmowę kwalifikacyjną.

Produkcja jest dostępna na stronie internetowej i może ją sprawdzić każdy chętny. Niemiecki animator stworzył ją na wzór dawnych przygodówek LucasArts – zarówno jeśli chodzi o archaiczną w dzisiejszych czasach oprawę graficzną, jak i specyficzny humor. W tej nietypowej produkcji możemy zobaczyć, jak Fitzek trafia do siedziby Double Fine i przekonuje o swojej przydatności oraz umiejętnościach.

Niemiecki animator napisał grę, aby trafić na staż do studia Double Fine - ilustracja #1

Gra została wykonana bardzo profesjonalnie i choć składa się na nią tylko jeden dłuższy dialog, to całość może zrobić wrażenie na szefostwie studia Double Fine. Marius Fietzek wcześniej pracował jako cinematic artist w zespole Telltale Games (Back to the Future, seria Sam & Max), więc może pochwalić się pewnym doświadczeniem.

Obecnie studio Double Fine rozpoczyna prace nad nową przygodówką, której budżet w wysokości 3,3 milionów dolarów został zebrany za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Inicjatywa na początku wydawała się nietypowa, ale szybko okazało się, że jest wielu graczy skłonnych wydać pieniądze jeszcze przed premierą nowej produkcji Tima Schafera i Rona Gilberta, mających na swoim koncie m.in. kultową serię Monkey Island.