
Dodatek do gry Might & Magic: Heroes VI
Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness, Might & Magic: Heroes VI - Dungeon, Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness
Data wydania: 2 maja 2013
Samodzielny dodatek do przebojowej gry strategicznej Might & Magic: Heroes VI. Rozszerzenie wyprodukowane zostało przez studio Virtuos, znane przede wszystkim z dokonań w zakresie grafiki komputerowej (współpracowało m.in. przy tworzeniu NBA 2K13, MLB 2K13 oraz Generator Rex: Agent of Providence). Głównym atutem Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku jest nowa frakcja – Lochy.
GRYOnline
Gracze
Steam
Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darknes to dodatek do wydanej w 2011 roku udanej strategii fantasy rozgrywanej w systemie turowym. Jest to rozszerzenie samodzielne, więc do działania nie wymaga posiadania podstawowej wersji gry.
Produkcja wzbogaca Might & Magic: Heroes VI o dodatkową frakcję - Lochy, którą dowodzą mroczne elfy. Istoty te opuściły las Irollan i aby uniknąć zagłady, zawarły bluźnierczy pakt z demonami bez twarzy. W rezultacie stały się mieszkającymi w podziemiach wyrzutkami i cała rasa znana jest obecnie głównie jako podstępni zabójcy.
Dodatek pozwala na przejście dwóch kampanii, każda składająca się z czterech misji. W pierwszej z nich możemy objąć kontrolę nad nową frakcją, w drugiej pod naszą komendę trafiają siły Nekropolii, na czele nowym bohaterem - lordem Veinem. W obu przygodach zwiedzimy niezbadane dotąd rejony krainy Ashan. Podczas przygód dowiemy się też wiele nowego na temat pochodzenia zamieszkujących ten świat ludów.
Głównym bohaterem całego dodatku jest znany z Heroes of Might & Magic V Raelag, czyli zdolny manipulator z demoniczną przeszłością. W trakcie kolejnych misji poznajemy historię z jego młodości, gdy zakładał ukryte miasto mrocznych elfów.
Wprowadzenie frakcji Lochów daje nam dostęp do kilkunastu dodatkowych oddziałów oraz ponad dziesięciu nowych bohaterów. Dodatkowo zostaliśmy obdarowani czterema kolejnymi typami broni rodowej, ośmioma nowymi budynkami na mapie przygody oraz dwoma zestawami artefaktów.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
PC WindowsPolskie napisy i dialogi



26GIER
Seria strategii turowych, powiązana z inną marką – Might and Magic. Cykl został wykreowany przez studio New World Computing, a jego wydawcą w latach 1996-2003 była firma 3DO Company. W 2003 roku prawa do marki przejęła firma Ubisoft, po czym seria była kontynuowana między innymi przez takie studia deweloperskie, jak Nival Interactive, Black Hole Entertainment, Limbic Entertainment oraz Unfrozen.

Podstawka dla Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Recenzja GRYOnline
Najnowszy dodatek do Might & Magic: Heroes VI Cienie mroku zasłu8guje na waszą uwagę, ale daleko mu do ideału. Warto zapoznać się z odnowionym obliczem mrocznych elfów, wyposażonych w zdolność maskowania własnych zastępów podczas walki. Niestety - brak balansu między mocą a magią wywołuje uzasadniony niesmak, a prowadząc do boju armię Raelaga nie czułem odpowiedniej potęgi. Jestem jednak pewien, że fani będą zadowoleni, bo sedno „hirołsowej” rozgrywki w Cieniach mroku zostało jak najbardziej zachowane.
30 kwietnia 2013
Po niezbyt obfitym w premiery kwietniu wreszcie coś zaczęło się dziać. Maj nie jest miesiącem wielkich hitów z górnej półki, ale kilka tytułów niewątpliwie zasługuje na uwagę. Jakie? Tego dowiecie się z niniejszego artykułu.
Battlefield 4 powrócił na pozycję lidera sprzedaży Nie oznacza to jednak, że seria The Sims straciła na znaczeniu. Zobacz jak prezentuje się lista najchętniej kupowanych gier w 196 salonach Empik w całej Polsce.
gry
Przemysław Zamęcki
25 lutego 2014 14:51
Dzisiaj odbyła się premiera samodzielnego dodatku do gry Might & Magic: Heroes VI, zatytułowanego Cienie Mroku. Produkcja ukazała się w pełnej polskiej wersji językowej (dubbing) tylko na pecetach.
gry
Bartosz Woldański
2 maja 2013 12:59
W Cieniach Mroku, dodatku do Might & Magic: Heroes VI, pojawi się nowa frakcja: Lochy. Twórcy gry opowiadają o niej w nowym filmie o kulisach produkcji. Przygotowaliśmy tłumaczenie do tego materiału.
pozostałe
Szymon Liebert
22 lutego 2013 10:53
Od dwóch miesięcy wiemy, że posiadacze gry Might & Magic: Heroes VI doczekają się w przyszłym roku samodzielnego dodatku. Teraz firma Ubisoft ujawniła oficjalny tytuł rozszerzenia oraz jego dokładną datę premiery.
gry
Marcin Skierski
8 grudnia 2012 12:30
Popularne pliki do pobrania do gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku.
Wymagania sprzętowe gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.0 GHz, 1 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 GTX lub lepsza), 11 GB HDD, Windows XP/Vista/7.
Średnie Oceny:
Średnia z 2 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 225 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Brak recenzji"
Średnia z 3 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Konrad Kruk
Recenzent GRYOnline.pl
2013.05.18
Wracamy do krainy Ashan – tym razem główne skrzypce grają tu mroczne elfy – drzemiąca dotąd w czeluściach podziemnych lochów nowa rasa. Czy znajdzie się dla niej godne miejsce w panteonie dotychczasowych frakcji świata Might&Magic Heores VI?
Orzech
Ekspert
2019.01.31
Kościogrzmot Legionista
O MY GOD...
znowu to samo.
chyba za wszelką cenę chcesz mi udowodnić nie przebierając w argumentach że ta część jest do dupy.
wszystko porównujesz albo do III z zeszłego tysiąclecia, albo do 5 z 2007.
Zauważ że dzisiaj jest nieco inne podejście do gier jak parę lat temu a dokładniej sprzed 2007, który był chyba przełomowym rokiem w przemyśle gier, tak uważam...
to jak kłótnia z fanatykiem, jeśli nie uważasz jak on, opluje ciebie i spróbuje po prostu zmieszać z gównem...
Świat poszedł nieco do przodu, kolejne części z różnych serii ulegają zmianom, zwykle sporym (z wyjątkiem Cod, TES czy AC). Z tego co ja wiem i grałem, Wiedźmin 2 diametralnie różni się od Wiedźmina 1, i mimo wszystko oba tytuły są znakomite.
Założyłbym się że niektórzy po prostu hejtują/opluwają/zaniżają oceny chyba tylko dla swojego własnego, pozbawionym logiki rozumowaniu - i tyle.
"Przydatnych zdolności w szóstce jest grupa, potem podczas awansu trzeba na siłę wybierać z grupy badziewia, z czego i tak się nie korzysta." - a kto ci każe zaraz po awansie szastać punktami na lewo i prawo? Zachowaj je na wyższe poziomy gdy zostaną odblokowane lepsze umiejętności. Ja tak robię i nie mam problemów.
Wybacz ale nie przekonasz mnie że V czy III są "Ubersuper" Zresztą, nigdy nie przepadałem za grami turowymi, z wyjątkiem LOTR Trzeciej Ery.
"Tutaj legendarne poruszają się tak samo jak elitarne, jest ich za mało i są za słabe by można je było rzucić w wir walki jak to miało miejsce w poprzednich częściach." - no ja nie wiem - w V jak wrypałem oddział legendarny w wir walki to szybko się z nim pożegnałem. Nie widzę sensu by się produkować i wyjaśniać, że w tej części nie należy po prostu szarżować niczym Rohirrimowie na pikinierów Uruk-Hai, tylko poczekać na luki i wyżynać wszystkich jeden po drugim. Leg mając min. 3x tyle życia co elitarne całkiem dobrze nadają się do absorbowania ciosów, jeśli te najdą.
I nie obchodzi mnie co ty uważasz, co było w III czy V inne. Zmienili - trudno, to jest postęp, bo w przeciwnym razie dostajesz takie Call of Duty wałkowane co roku - nie ma rozczarowań, ale nie ma też fajerwerków.
W każdym razie VI jest udana, jakby nie patrzeć. Oczywiście nie dla zatwardziałych, którzy mają pretensje na zmiany, której wyjściowo nie robią z rozgrywki chaotycznego rozgardiaszu.
Mam już dość, to zmierza donikąd. W pierwszym komentarzu po prostu oceniłem grę, bardzo ogólne podsumowałem że mi się podoba, a ty jak jakiś maniak przytaczasz że stare części są lepsze. ??? Po co?
Zresztą, głupie pytanie. Odpuść sobie, bo ja już sobie darowałem...
Mutant z Krainy OZ Legend
Nie bądź hipokrytą, ja do ciebie grzecznie a ty na mnie z krzykiem.
to jak kłótnia z fanatykiem, jeśli nie uważasz jak on, opluje ciebie i spróbuje po prostu zmieszać z gównem...
Przeczytaj swoje i moje posty i zobacz, kto jest fanatykiem i kto pluje i obraża. Zauważ, że to ty bronisz jak lew szóstkę, ja tylko przedstawiam swoje zdanie i pokazuję co według mnie jest skopane i gorsze.
Nie oczekuję, że szóstka ma być klonem poprzedniczki, bo nie o to chodzi. Ale chciałbym, żeby zmiany były na lepsze a nie na gorsze, a w szóstce wiele jest pozmieniane na minus. Gra jest niedopracowana, szczęście, że z kolejnymi patchami było nieco lepiej, ale najważniejszych elementów patchem poprawić się nie da, trzeba by poważnych zmian w mechanice gry.
Obecne czasy niczego tutaj nie tłumaczą, skoro gra sprzed piętnastu lat (!!) jest lepsza/bardziej dopracowana niemal pod każdym względem - no, poza grafiką - od gry z 2011 to jest coś nie tak.
Piszę z perspektywy osoby, która we wszystkie części grała bardzo długo, wszystkim poświęciła setki godzin i poznała wszystkie części na wylot.
Do niczego cię nie przekonuje, bo po co miałbym to robić, ty przedstawiasz swoją opinię, ja przedstawiam swoją. Ty nie przepadasz za strategiami turowymi, nie podchodzisz do tematu jak ja. Jak pisałem wcześniej, szóstka ma potencjał, nie jest grą do dupy, jest po prostu słabsza, co się czuje i co dla każdego fana ma znaczenie. Dla zwykłego gracza może to być nieznaczące, ale ktoś, kto czeka na grę od samych mglistych zapowiedzi sprzed kilku lat, dostając produkt słabszy od poprzednich czuje się rozczarowany.
robak8 Pretorianin
Drugi raz jak podchodzę do tej gry. Czekałem aż ją połatają i wyjdzie kilka dodatków.
Za wuja nie mogę przeboleć tego co zrobili z bohaterami. Tak to się gra nawet przyjemnie (bitwy, cooldown zaklęć) ale jak mam wybierać jakieś umiejętności to mnie wuj strzela. Bida z nędzą.
H6 powinien wyjść na konsole. Dostawał by same 11/10.
Kiedy H7? Słyszał ktoś jakieś plotki?
Damix199 Pretorianin
2 kampanie, 8 misji, nowa frakcja, kila nowych jednostek tak powinien wyglądać pełno prawny dodatek a nie jak te dwa poprzednie biedne 2 misjowe kampanie i zero nowości... Tu i tak nie jest tak kolorowo jakby mogło być. Przegadane głupie dialogi, wrogowie zalewający nas klonami, kiepska historia, jedyne co można uznać na plus to pięknie wykończona animacja jednostek, muzyka i to chyba na tyle. Ukończenie dodatku na 100% zajeło mi około 20h.
Nie polecam wiernym fanom starych dobrych Herosów, choć pewnie i tak w to zagrają.
Ja już kończe z szóstką raz na dobre, czekam na siódemkę, ale kto wie czy doczekam się takich części jak 3, 4 czy 5...
Orzech Centurion
Trzeci dodatek i jednocześnie pierwszy, pełnoprawny który dodatkiem faktycznie można nazwać. Do dyspozycji otrzymujemy nową rasę,dwie rozwinięte(nareszcie) kampanie, znajome twarze z poprzednich odsłon serii, zmodyfikowane soundtracki z HoMM3 i parę innych bajerów które na dobrą sprawę mało kogo obchodzą. I tyle jeśli chodzi o plusy, to co najbardziej razi to przeciętna fabuła obu kampanii (pierwsza - odsłaniająca przeszłość Raelaga i mrocznych elfów znanych z części poprzedniej oraz druga - udaremnianie spisku Sandro, czyli powtórka z rozrywki pozbawiona polotu) oszpecona beznadziejnymi, często przekombinowanymi dialogami dotyczącymi uniwersum i silącymi się na bóg wie co - mam tu na myśli głównie kampanie Veina.
6/10