Recenzje gier strategicznych PC 11
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 540 tekstów spełniających te kryteria.
SimCity Społeczności - recenzja gry
recenzja gry22 listopada 2007
Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.
SimCity Społeczności - recenzja gryKompania Braci: Na linii frontu - recenzja gry
recenzja gry25 października 2007
Kompania Braci: Na Linii Frontu to praktycznie nie dodatek, ale prawie zupełnie nowa gra, wręcz sequel. Z dwiema zajmującymi kampaniami, taką samą liczbą nowych, armii i przede wszystkim niesamowitym trybem multiplayer.
Kompania Braci: Na linii frontu - recenzja gryWorld in Conflict - recenzja gry
recenzja gry28 września 2007
Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.
World in Conflict - recenzja gryMedieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry
recenzja gry21 września 2007
Tym razem CA przeszło samo siebie. Dostaliśmy cztery rozbudowane kampanie, z których każda działa jak samodzielna w pełni rozwinięta gra. W każdej mamy nowe oddziały, strony konfliktu, mapy i, co cieszy, kilka unikalnych zasad rozgrywki.
Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gryTheatre of War: Pola zagłady - recenzja gry
recenzja gry4 września 2007
A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.
Theatre of War: Pola zagłady - recenzja grySid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry
recenzja gry27 sierpnia 2007
Staje się tradycją, iż drugi dodatek do Cywilizacji zupełnie przyćmiewa to, co zaproponował jego poprzednik. Beyond the Sword – najnowsze rozszerzenie do Cywilizacji 4 zjada na śniadanie Warlords.
Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gryThe Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2007
Sądząc po sukcesie, jaki zapewne odniesie ten tytuł, wypada tylko pogratulować joowodowym specom od reklamy. Znają się bowiem na swej robocie!
The Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gryHospital Tycoon - recenzja gry
recenzja gry26 czerwca 2007
Czy Theme Hospital doczekał się godnego następcy? Czy reanimacje hitów sprzed lat mają sens? Czy są one w stanie sprawić, że nieco stare już produkcje zabłysną na nowo?
Hospital Tycoon - recenzja gryUFO: Extraterrestrials - recenzja gry
recenzja gry18 maja 2007
Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.
UFO: Extraterrestrials - recenzja gryAncient Wars: Sparta - recenzja gry
recenzja gry15 maja 2007
To bardzo nierówny tytuł, który mógł być znakomitą alternatywą dla wszystkich Age of Empires i nowego Anno. Tak nie jest, aczkolwiek zapewne niejeden przy Sparcie będzie się doskonale bawił.
Ancient Wars: Sparta - recenzja gryCommand & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry
recenzja gry30 marca 2007
Jeśli mienisz się fanem cyklu Command & Conquer i nie rozpocząłeś przygody z serią od gry Generals, powinieneś już teraz biec do sklepu.
Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja grySupreme Commander - recenzja gry
recenzja gry22 marca 2007
Z taką nazwą nie można liczyć na taryfę ulgową. Chris Taylor mógł swoje najnowsze dzieło ochrzcić jeszcze mianem: The Ultimate General albo Total Annihilation 2: There Will Be Totally Nothing Left – ale niewiele by to zmieniło.
Supreme Commander - recenzja gryUFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gry
recenzja gry21 marca 2007
Po latach dreptania śladami Enemy Unknown, Altar stworzył coś, co jest nową jakością. Trzecia część sagi to nie tylko zupełnie inny świat, ale i garść interesujących pomysłów.
UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gryWar Front: Punkt Zwrotny - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2007
War Front: Turning Point ma zadatki na prawdziwego kopciuszka. Zrodzony w węgierskim studiu Digital Reality, w zapowiedziach obiecujący wspaniałą fabułę i jednostki niewidziane w żadnym innym RTS-ie w realiach II WŚ.
War Front: Punkt Zwrotny - recenzja gryEuropa Universalis III - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2007
EU3 jest znakomitą propozycją dla osób szukających poważniejszego wyzwania dla ich szarych komórek i nie odczuwających na widok atlasu historycznego potrzeby ucieczki.
Europa Universalis III - recenzja gryBattlestations: Midway - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2007
Niezapowiedziana wizyta japońskich samolotów w bazie amerykańskiej marynarki wojennej w Pearl Harbor odbyła się rankiem 7 grudnia 1941. Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, powinien kojarzyć piekło, jakie się tam wówczas rozpętało...
Battlestations: Midway - recenzja gryMaelstrom - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2007
Maelstrom na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niedopracowanego RTS-a, wykorzystującego typowe rozwiązania znane z tego typu produkcji. Po kilku godzinach rozgrywki wciąż pozostaje takim niedopracowanym RTS-em.
Maelstrom - recenzja gryTwierdza Legendy - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2007
Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?
Twierdza Legendy - recenzja gryParaWorld - recenzja gry
recenzja gry8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryHeroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2007
Już od chwili ukazania się piątej części, można było – a nawet należało – spodziewać się dodatku. Zagadką pozostawało wyłącznie: jaka nacja się w nim pojawi, ile nowych rozwiązań zostanie zaimplementowanych i czy narzekania fanów nie skończą jak groch.
Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gryWarhammer: Mark of Chaos - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2006
Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gryCezar IV - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2006
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Cezar IV - recenzja gryAnno 1701 - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.
Anno 1701 - recenzja gryHeroes of Annihilated Empires - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?
Heroes of Annihilated Empires - recenzja gry