Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier strategicznych PC 11

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 540 tekstów spełniających te kryteria.

SimCity Społeczności - recenzja gry

SimCity Społeczności - recenzja gry

recenzja gry22 listopada 2007

Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.

SimCity Społeczności - recenzja gry

Kompania Braci: Na linii frontu - recenzja gry

recenzja gry25 października 2007

Kompania Braci: Na Linii Frontu to praktycznie nie dodatek, ale prawie zupełnie nowa gra, wręcz sequel. Z dwiema zajmującymi kampaniami, taką samą liczbą nowych, armii i przede wszystkim niesamowitym trybem multiplayer.

Kompania Braci: Na linii frontu - recenzja gry
World in Conflict - recenzja gry

World in Conflict - recenzja gry

recenzja gry28 września 2007

Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.

World in Conflict - recenzja gry

Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry

recenzja gry21 września 2007

Tym razem CA przeszło samo siebie. Dostaliśmy cztery rozbudowane kampanie, z których każda działa jak samodzielna w pełni rozwinięta gra. W każdej mamy nowe oddziały, strony konfliktu, mapy i, co cieszy, kilka unikalnych zasad rozgrywki.

Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

recenzja gry4 września 2007

A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry

recenzja gry27 sierpnia 2007

Staje się tradycją, iż drugi dodatek do Cywilizacji zupełnie przyćmiewa to, co zaproponował jego poprzednik. Beyond the Sword – najnowsze rozszerzenie do Cywilizacji 4 zjada na śniadanie Warlords.

Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry

The Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2007

Sądząc po sukcesie, jaki zapewne odniesie ten tytuł, wypada tylko pogratulować joowodowym specom od reklamy. Znają się bowiem na swej robocie!

The Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gry

Hospital Tycoon - recenzja gry

recenzja gry26 czerwca 2007

Czy Theme Hospital doczekał się godnego następcy? Czy reanimacje hitów sprzed lat mają sens? Czy są one w stanie sprawić, że nieco stare już produkcje zabłysną na nowo?

Hospital Tycoon - recenzja gry

UFO: Extraterrestrials - recenzja gry

recenzja gry18 maja 2007

Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.

UFO: Extraterrestrials - recenzja gry

Ancient Wars: Sparta - recenzja gry

recenzja gry15 maja 2007

To bardzo nierówny tytuł, który mógł być znakomitą alternatywą dla wszystkich Age of Empires i nowego Anno. Tak nie jest, aczkolwiek zapewne niejeden przy Sparcie będzie się doskonale bawił.

Ancient Wars: Sparta - recenzja gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2007

Jeśli mienisz się fanem cyklu Command & Conquer i nie rozpocząłeś przygody z serią od gry Generals, powinieneś już teraz biec do sklepu.

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry

Supreme Commander - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2007

Z taką nazwą nie można liczyć na taryfę ulgową. Chris Taylor mógł swoje najnowsze dzieło ochrzcić jeszcze mianem: The Ultimate General albo Total Annihilation 2: There Will Be Totally Nothing Left – ale niewiele by to zmieniło.

Supreme Commander - recenzja gry

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2007

Po latach dreptania śladami Enemy Unknown, Altar stworzył coś, co jest nową jakością. Trzecia część sagi to nie tylko zupełnie inny świat, ale i garść interesujących pomysłów.

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gry

War Front: Punkt Zwrotny - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2007

War Front: Turning Point ma zadatki na prawdziwego kopciuszka. Zrodzony w węgierskim studiu Digital Reality, w zapowiedziach obiecujący wspaniałą fabułę i jednostki niewidziane w żadnym innym RTS-ie w realiach II WŚ.

War Front: Punkt Zwrotny - recenzja gry

Europa Universalis III - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2007

EU3 jest znakomitą propozycją dla osób szukających poważniejszego wyzwania dla ich szarych komórek i nie odczuwających na widok atlasu historycznego potrzeby ucieczki.

Europa Universalis III - recenzja gry

Battlestations: Midway - recenzja gry

recenzja gry26 lutego 2007

Niezapowiedziana wizyta japońskich samolotów w bazie amerykańskiej marynarki wojennej w Pearl Harbor odbyła się rankiem 7 grudnia 1941. Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, powinien kojarzyć piekło, jakie się tam wówczas rozpętało...

Battlestations: Midway - recenzja gry

Maelstrom - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2007

Maelstrom na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niedopracowanego RTS-a, wykorzystującego typowe rozwiązania znane z tego typu produkcji. Po kilku godzinach rozgrywki wciąż pozostaje takim niedopracowanym RTS-em.

Maelstrom - recenzja gry

Twierdza Legendy - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2007

Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?

Twierdza Legendy - recenzja gry

ParaWorld - recenzja gry

recenzja gry8 stycznia 2007

Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.

ParaWorld - recenzja gry

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry

recenzja gry4 stycznia 2007

Już od chwili ukazania się piątej części, można było – a nawet należało – spodziewać się dodatku. Zagadką pozostawało wyłącznie: jaka nacja się w nim pojawi, ile nowych rozwiązań zostanie zaimplementowanych i czy narzekania fanów nie skończą jak groch.

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2006

Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

Cezar IV - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2006

Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.

Cezar IV - recenzja gry

Anno 1701 - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2006

Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.

Anno 1701 - recenzja gry

Heroes of Annihilated Empires - recenzja gry

recenzja gry8 grudnia 2006

Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?

Heroes of Annihilated Empires - recenzja gry