Recenzje gier RPG PC 12
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG na platformę: PC. Znajdziesz tu 380 tekstów spełniających te kryteria.
Wiedźmin - recenzja gry
recenzja gry26 października 2007
Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...
Wiedźmin - recenzja gryLoki - recenzja gry
recenzja gry10 sierpnia 2007
Hack and slash to gatunek, w którym developerzy boją się wprowadzać innowacje. Czy jednak bezczelne kopiowanie Diablo 2 w siedem lat po premierze to sposób na sukces?
Loki - recenzja gryDawn of Magic: Blood Magic - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2007
Dawn of Magic jest grą straszliwie nierówną. Wyposażona w ładny interfejs, posiadająca spory potencjał w rozwoju postaci (w tym atrakcyjny pomysł na wykorzystanie go w multiplayerze), otrzymała, nie wiedzieć czemu, lichą fabułę i mnóstwo niedoróbek.
Dawn of Magic: Blood Magic - recenzja gryOverlord - recenzja gry
recenzja gry23 lipca 2007
Czarny humor, czarny charakter w roli głównej i miks wielu gatunków. Czy to mogło się udać?
Overlord - recenzja gryTwo Worlds - recenzja gry
recenzja gry22 czerwca 2007
„Gothlivion” – czytamy na pudełku angielskiego wydania Two Worlds. Co skłoniło autora do wygłoszenia tak odważnego sloganu? Czy dzieło krakowskiego studia Reality Pump naprawdę godne jest przyrównania do dwóch z trzech wielkich cRPG zeszłego roku?
Two Worlds - recenzja gryDay Watch - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2007
Tetris, Heroes, S.T.A.L.K.E.R., Codename: Outbreak. Wśród tych pochodzących ze wschodu gier znajduje się także Day Watch – malutki projekt, (słusznie) przesłaniany przez zdobywających uznanie konkurentów.
Day Watch - recenzja gryThe Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2007
Oto jednen z najfajniejszych i najprzyjaźniejszych graczowi morpegów, jakie powstały. Godny konkurent dla World of Warcraft.
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gry
recenzja gry7 maja 2007
Puśćmy średniawe plug-iny w niepamięć, Shivering Isles to pierwszy i ostatni pełnoprawny dodatek do Oblivona.
The Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja grySilverfall - recenzja gry
recenzja gry12 marca 2007
Silverfall ma tak samo dużo wad co zalet. Zależy co kto lubi, kto czego oczekuje i co jest dla niego mniej lub bardziej istotne. Osoby liczące na porządnego, hardcorowego i miodnego hack’n’slasha – mogą do oceny dodać sobie spokojnie jeszcze 5 procent.
Silverfall - recenzja gryJade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2007
Jade Empire: SE, gra dwa lata temu nowatorska, choć i wówczas krytykowana za to i owo, ukazuje się wreszcie na PC. Czy ktokolwiek, kogo fascynują gry RPG może pozwolić, by taka okazja wyśliznęła mu się z rąk?
Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gryWorld of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2007
Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.
World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gryGuild Wars: Nightfall - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2007
Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.
Guild Wars: Nightfall - recenzja gryNeverwinter Nights 2 - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2006
Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.
Neverwinter Nights 2 - recenzja gryDark Messiah of Might and Magic - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.
Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry
recenzja gry27 listopada 2006
Przygoda rozpoczyna się w Anvil, gdzie miejscowy kościół pada ofiarą tajemniczego ataku. Wszyscy obecni w budynku ludzie zostają zamordowani, wokół jest pełno krwi, a w podziemiach błąkają się agresywnie nastawione duchy.
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gryGothic 3 - recenzja gry
recenzja gry13 listopada 2006
Gothic 3 jest jak rajski ogród. Wieść niesie, że jest przepiękny, screenshoty powalają na kolana, ale większość ludzi długo jeszcze go ma własne oczy nie zobaczy.
Gothic 3 - recenzja gryMage Knight Apocalypse - recenzja gry
recenzja gry7 listopada 2006
Mage Knight Apocalypse może spodobać się tym osobom, które oczekują niezbyt złożonej zręcznościówki. Kampania single player powinna wystarczyć na kilka dni zabawy.
Mage Knight Apocalypse - recenzja gryFrater - recenzja gry
recenzja gry12 września 2006
O tym, czy bracia zakonni wiedli życie pełne uciech, czy tragicznie nudne - zdania są sprzeczne. A jakie życie oferuje Frater?
Frater - recenzja gryThe Fall: Last Days of Gaia - recenzja gry
recenzja gry24 sierpnia 2006
Gra dla miłośników postapokalipytcznych klimatów. Ciekawie poprowadzona fabuła, świetna muzyka i unoszący się nad pustynią duch Mad Maxa sprawiają, że dla samej atmosfery warto przedrzeć się przez wszelkie niedoróbki.
The Fall: Last Days of Gaia - recenzja gryAge of Pirates: Opowieści z Karaibów - recenzja gry
recenzja gry22 sierpnia 2006
„Opowieści z...” to zagrywka poniżej pasa. Jakie opowieści!? Gdyby ktoś wyskoczył z takimi „historyjkami” w towarzystwie, natychmiast okrzyknięto by go największym nudziarzem!
Age of Pirates: Opowieści z Karaibów - recenzja gryTitan Quest - recenzja gry
recenzja gry3 sierpnia 2006
Titan Quest jest grą szalenie podobną do Diablo, opiera się na tych samych filarach i powiela pewne schematy, jednak jest w nim coś, czego nie można było zaznać wcześniej...
Titan Quest - recenzja gryNeverend - recenzja gry
recenzja gry1 sierpnia 2006
Neverend większości graczy nie przypadnie raczej do gustu. Widoczna praktycznie na każdym kroku spora liniowość rozgrywki odstraszy wielu miłośników klasycznych gier role-playing. Nie można również pominąć kwestii niezbyt przyjemnej dla oka grafiki...
Neverend - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Oblivion - PL
recenzja gry12 lipca 2006
2600 stron, 6 tłumaczy, 3 miesiące, jeden Oblivion. Oblivion? Raczej „Otchłań”, rodacy.
The Elder Scrolls IV: Oblivion - PLThe Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4
recenzja gry5 czerwca 2006
Firma Bethesda Softworks LLC od dłuższego czasu publikuje na swojej stronie dodatki do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, które w różnym stopniu wzbogacają rozgrywkę. Postanowiliśmy opisać je w kilkunastu zdaniach.
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4