Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 lutego 2010, 08:58

autor: Adrian Werner

Supreme Commander 2 – demo plus pełne wsparcie dla usługi Steamworks

Jak poinformowały firmy Valve oraz Square-Enix pecetowa wersja nadchodzącej produkcji zespołu Gas Powered Games w pełni korzystać będzie z dobrodziejstw usługi Steamworks.

Jak poinformowały firmy Valve oraz Square-Enix pecetowa wersja nadchodzącej produkcji zespołu Gas Powered Games w pełni korzystać będzie z dobrodziejstw usługi Steamworks.

Supreme Commander 2 – demo plus pełne wsparcie dla usługi Steamworks - ilustracja #1

Użycie Steamworks oznacza, że posiadacze gry otrzymają możliwość zdobywania osiągnięć oraz dostęp do automatycznych aktualizacji i materiałów dodatkowych. Ponadto, dzięki Steam Cloud zapisy stanu gry będą mogły być przechowywane na serwerach Valve. Minusem natomiast jest wymóg aktywacji online poprzez ten serwis.

Usługa Steamworks zdobywa ostatnio coraz większą popularność. W zeszłym roku wykorzystywały ją produkcje takie jak Call of Duty: Modern Warfare 2, Dawn of War II czy Empire: Total War. W tym roku dołączyły do nich Aliens vs Predator oraz Napoleon: Total War. A kilka dni temu THQ ogłosiło, że również Metro 2033 wspierać będzie ten system.

Ponadto, pojawiła się wreszcie wersja demonstracyjna Supreme Commander 2. Demo waży około 1,7 GB i dostępne jest do pobrania na serwisie Steam. Czekającym z niecierpliwością graczom komputerowym polecamy także zaznajomienie się z wymaganiami sprzętowymi.

Amerykańska premiera pecetowej wersji nastąpi już 2 marca. Nie znamy jeszcze niestety dokładnej daty premiery na rodzimym rynku. Nie będziemy jednak zmuszeni czekać zbyt długo, ponieważ Cenega Poland (wydawca gry w naszym kraju) zapowiada wypuszczenie Supreme Commander 2 jeszcze w marcu tego roku.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej