Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 czerwca 2021, 12:49

autor: Adrian Werner

Resident Evil Village - ruszyła produkcja dodatku DLC

Firma Capcom poinformowała o rozpoczęciu produkcji dodatku do Resident Evil Village oraz ujawniła, kiedy możemy spodziewać się premiery modułu sieciowego Resident Evil RE:Verse.

Rozczarowali się gracze, którzy oczekiwali wielkich zapowiedzi po prezentacji firmy Capcom na E3 2021. Ujawniono jednak dwie ważne informacje dla fanów serii Resident Evil.

Przede wszystkim dowiedzieliśmy się, że ruszyła produkcja DLC do Resident Evil Village. Niestety, nie podano żadnych konkretów. Stwierdzono jedynie, że projekt powstaje w odpowiedzi na prośby fanów, którzy domagają się dodatków do najnowszej odsłony cyklu. Liczymy, że dostaniemy coś pokroju rozszerzenia End of Zoe do Resident Evil VII: Biohazard, które okazało się godną uwagi produkcją pozwalającą wcielić się w inną postać niż w podstawce.

Ponadto firma Capcom zapowiedziała, że Resident Evil RE:Verse ukaże się w lipcu tego roku. Przypomnijmy, że jest to moduł sieciowy Resident Evil Village, pozwalający na zabawę w sześcioosobowych potyczkach deathmatch, gdzie pokierujemy najsłynniejszymi postaciami z tej marki.

Resident Evil RE:Verse początkowo miało zadebiutować równocześnie z RE Village, ale premiera multiplayera została opóźniona.

Resident Evil: Village ukazało się 7 maja tego roku na PC, konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PS5 oraz w usłudze Stadia. Gra zebrała wyśmienite oceny i zachwyciła również naszego redaktora, który wystawił jej notę 9.0/10. Okazała się także sporym sukcesem kasowym rozchodząc się w ponad 4 mln egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech tygodni na rynku.

  1. Recenzja Resident Evil Village - nie tylko randka z Lady Dimitrescu
  2. Resident Evil Village - poradnik do gry
  3. Strona internetowa gry Resident Evil Village
  4. Strona internetowa firmy Capcom

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej