Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 lipca 2015, 20:00

autor: Piotr Bicki

Pierwsze szczegóły nowej łatki Wiedźmina 3. Będą skrytki na sprzęt

Przedstawiciele studia CD Projekt RED ujawnili szczegóły kolejnego patcha do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Łatka o numerze 1.07 (na PC, na konsolach najprawdopodobniej będzie oznaczona jako 1.06) przyniesie ze sobą kilka poprawek, nie zabraknie jednak też paru nowości. Wśród nich znajdą się skrytki, w których będzie można składować niepotrzebny sprzęt.

Aktualizacja 1.07 pojawi się jeszcze w tym tygodniu i przyniesie sporo zmian i nowości. - Pierwsze szczegóły nowej łatki Wiedźmina 3. Będą skrytki na sprzęt - wiadomość - 2015-07-06
Aktualizacja 1.07 pojawi się jeszcze w tym tygodniu i przyniesie sporo zmian i nowości.

Kilka dni temu deweloperzy odpowiedzialni za powstanie Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu zdradzili, że kolejna aktualizacja produkcji będzie największą, jaka do tej pory ujrzała światło dzienne. I wygląda na to, że nie rzucali słów na wiatr – wystarczy zerknąć na ujawnioną dzisiaj przez studio CD Projekt RED listę części zmian i nowości, jakie zostaną wprowadzone w łatce. Najbardziej istotną wydaje się być dodanie rozlokowanych w świecie gry skrytek, w których Geralt będzie mógł schować niepotrzebny w danej chwili sprzęt. Dzięki temu gracze nie będą już musieli wyrzucać zbędnego żelastwa, którego nie mogą z różnych powodów sprzedać w określonym momencie. A jeśli chodzi o ekwipunek – komponenty niezbędne do wytwarzania przedmiotów i mikstur (alchemii) nie będą już powiększać ciężaru noszonego na plecach przez Białego Wilka.

Poza tym patch przyniesie ze sobą alternatywny i w całości opcjonalny schemat sterowania (aczkolwiek szczegółów na jego temat na razie brak). Oczywiście nie zabraknie też tradycyjnych poprawek – wyeliminowane zostaną błędy związane z przebiegiem określonych zadań, usprawniona zostanie również wydajność zarówno w przypadku przerywników filmowych, jak i właściwej rozgrywki. Ulepszone zostanie także zachowanie Płotki (i innych koni, których Geralt dosiada).

Data premiery aktualizacji 1.07 nie jest znana, ale łatka ma zostać udostępniona jeszcze w tym tygodniu. Otrzymać ją mają w tym samym czasie właściciele PC-tów oraz konsol (na XONE i PS4 patch pewnie zostanie oznaczona numerkiem 1.06). Deweloperzy zaznaczają jednak, że ze względu na finalizacje prac nad patchem muszą zrobić przerwę w regularnych publikacjach darmowych DLC – kolejny ukaże się więc dopiero w przyszłym tygodniu.

Najważniejsze zmiany, które wprowadzone zostaną w aktualizacji 1.07:

  1. Nowy, alternatywny (opcjonalny) schemat sterowania Geraltem
  2. Skrytki do przechowywania przedmiotów dostępne w różnych lokacjach w czasie rozgrywki. Są one zaznaczone na mapie gracza
  3. Komponenty do wytwarzania przedmiotów i alchemii nie będą dłużej dodawane do ogólnej wagi ekwipunku
  4. Książki znajdować się będą w dedykowanej im zakładce i przeczytane pozycje zostaną zaznaczone na szaro
  5. Dostępne będą różne opcje sortowania ekwipunku
  6. Recepty alchemiczne i diagramy do wytwarzania przedmiotów będą mogły zostać „przypięte”, co oznacza, że wszystkie komponenty i składniki potrzebne do realizacji określonej formuły zostaną zaznaczone w okienku sprzedawcy
  7. Wprowadzonych zostanie dziesiątki poprawek związanych z problemami dotyczącymi realizacji zadań
  8. Dodanych zostanie kilka poprawek wydajnościowych, w tym optymalizacja efektów graficznych oraz usprawnienia przerywników filmowych i rozgrywki
  9. Zaimplementowane zostaną różnego rodzaju poprawki do zachowania konia
TWOIM ZDANIEM

Który ze środków transportu jest bardziej irytujący?

Batmobil z Arkham Knight.
5,1%
Płotka z Wiedźmina.
18,3%
Mi tam nie działają na nerwy.
58,2%
Mako z pierwszego Mass Effect.
18,4%
Zobacz inne ankiety