Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 marca 2024, 11:39

autor: Adrian Werner

Kluczowe aspekty kosmicznej wojny na nowym gameplayu z RTS-a Falling Frontier. Wśród nich bombardowanie planety

Do sieci trafił obszerny nowy gameplay z obiecującego kosmicznego RTS-a Falling Frontier. Zaprezentowano na nim wiele mechanik rozgrywki.

Źródło fot. Stutter Fox
i

Studio Stutter Fox udostępniło nowy materiał wideo z kosmicznego RTS-a Falling Frontier. Pokazuje on prawie czternaście minut zapisu rozgrywki i daje dobre pojęcie o tym, w jakim kierunku zmierza ten projekt.

Na nagraniu możemy zobaczyć zarówno bitwy gwiezdne, jak i zarządzanie surowcami. Pokazano również ulepszony system konstruowania jednostek. Najciekawszy fragment gameplaya znalazł się na samym jego końcu, gdzie pokazano świetnie wyglądające bombardowanie planety, dokonane przez statki znajdujące się na jej orbicie.

Falling Frontier zmierza wyłącznie na PC. Gra sprzedawana będzie w serwisach Steam, Epic Games Store oraz GOG.com i zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Na grę niestety trochę jeszcze poczekamy – jej premiera planowana jest dopiero na przyszły rok.

Nowy kosmiczny RTS pozwoli rozgrywać gwiezdne wojny toczące się w obrębie jednego układu planetarnego, który wygenerowany zostanie proceduralnie. Rozgrywka ma położyć duży nacisk na projektowanie statków, wojenną logistykę oraz przeprowadzanie zwiadu przed atakami.

Pomimo kosmicznego charakteru konfliktu same potyczki będą rozgrywane na dwuwymiarowej płaszczyźnie (w przeciwieństwie do np. Homeworlda, który stawia na bitwy w pełnym 3D). Tym samym gra zapowiada się na intrygującego następcę starszych kosmicznych RTS-ów pokroju Star Trek: Armada II czy Conquest: Frontier Wars, oferując przy tym podobną rozgrywkę, ale w bardziej realistycznym wydaniu.

  1. Falling Frontier na Steamie

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej