Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 sierpnia 2023, 06:44

autor: Adrian Werner

Jak wygląda Armored Core 6 w „naturze”? Zobacz tonę gameplayu

Do sieci trafiły ponad dwie godziny rozgrywki z Armored Core VI: Fires of Rubicon, czyli następnej produkcji zespołu FromSoftware.

Źródło fot. Bandai Namco Entertainment
i

Już tylko kilka dni dzieli nas od rynkowego debiutu Armored Core VI: Fires of Rubicon, czyli najnowszej odsłony serii gier akcji z mechami w rolach głównych, za którą odpowiada japońskie studio FromSoftware, znane również z takich produkcji jak Elden Ring czy seria Dark Souls. Aby jeszcze mocniej podkręcić atmosferę przed premierą, będąca wydawcą projektu firma Bandai Namco Entertainment wypuściła bardzo obszerny materiał wideo z rozgrywką.

Film stanowi zapis transmisji, która trwała dwie godziny i dwanaście minut. Oferuje możliwość zobaczenia Armored Core VI: Fires of Rubicon „w naturze”, tj. zamiast starannie przygotowanego przez deweloperów gameplayu prezentuje czyste zapisy rozgrywki z sesji wielu „zwykłych” graczy, którzy zostali zaproszeni do sprawdzenia gry przed premierą.

Poprzednia odsłona cyklu, czyli Armored Core: Verdict Day, ukazała się dekadę temu. W tamtych czasach FromSoftware było dopiero po wydaniu pierwszego Dark Souls, które okazało się sukcesem, ale dzisiaj, po premierze m.in. kolejnych dwóch części tej serii, jak również Sekiro, Bloodborne oraz przede wszystkim Elden Ring, pozycja studia na rynku jest zupełnie inna i postrzegane jest ono jako jeden z najlepszych obecnie aktywnych zespołów w branży. Oczekiwania względem AC6 są więc ogromne.

Przypomnijmy, że Armored Core VI: Fires of Rubicon zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Premiera odbędzie się 25 sierpnia tego roku, czyli w najbliższy piątek. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, tj. z polskimi napisami.

  1. Oficjalna strona gry Armored Core VI: Fires of Rubicon
  2. Armored Core VI: Fires of Rubicon na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej