Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 stycznia 2021, 12:14

autor: Adrian Werner

Hitman 3 - gracz wcisnął ponad 200 ciał do jednej chłodni

Streamer grający w Hitmana 3 spędził ponad 6 godzin ogłuszając NPC-ów na mapie Sapienza i wciskając ich ciała do jednego pomieszczenia. Wszystko po to, aby zabić całą populację miasteczka jednym wybuchem.

Seria o Agencie 47 słynie z map będących małymi sandboksami, oferującymi masę swobody, co zachęca graczy do eksperymentowania. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej odsłony cyklu, czyli gry Hitman 3. Streamer RTGame Daniel postanowił sprawdzić, czy da się upchać wszystkich NPC-ów na mapie Sapienza do jednej chłodni rzeźnika.

Okazało się, że jest to możliwe, ale przeprowadzenie tego eksperymentu zajęło dużo czasu (pełen zapis sesji możecie obejrzeć na Twitchu). Streamer spędził prawie siedem godzin mozolnie ogłuszając postacie i przenosząc je do chłodni. Była ona na tyle pojemna, że zmieściło się tam ponad 250 ciał. Ich modele przenikały się, a liczba klatek spadła drastycznie, ale gra się nie zawiesiła.

RTGame Daniel miał w tej zabawie konkrety cel. Chciał zamordować całą populację Sapienzy jednocześnie. Wymyślił sobie, że układając nieprzytomne ciała w małym pomieszczeniu będzie mógł zgładzić wszystkich NPC-ów za pomocą jednego ładunku wybuchowego.

W rzeczywistości okazało się to jednak niemożliwe. Masa ciał zadziałała bowiem niczym tarcza, pochłaniając falę uderzeniową. Niezależnie od typu eksplozji, naraz możliwe było wyeliminowanie jedynie kilkudziesięciu osób. Co ciekawe, po załadowaniu save’a gra na nowo skalkulowała położenie postaci w chłodni i ich ciała zaczęły się dosłownie wylewać z pomieszczenia.

Przypomnijmy, że Hitman 3 zadebiutował 20 stycznia tego roku na pecetach (w ramach Epic Games Store) oraz konsolach PlayStation 4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S.

  1. Hitman 3 wymiata! Recenzja najlepszej gry z Agentem 47
  2. Hitman 3 - poradnik, solucja
  3. Hitman 3 – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej