Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 marca 2022, 11:47

autor: Adrian Werner

Fallout 76 ma być rozwijany przez kolejnych pięć lat

Mark Tucker ze studia Bethesda zdradził, że w planach jest rozwijanie gry Fallout 76 przez następnych pięć lat.

Studio Bethesda zamierza rozwijać grę Fallout 76 przez następne lata. W wywiadzie z serwisem AusGamer deweloper Mark Tucker zdradził, że zespół planuje wspierać projekt do końca 2026 roku.

Mapa drogowa na najbliższe trzy lata jest podobno w dużej mierze skonkretyzowana. Dalsze plany są mniej dokładne, ale twórcy mają sporo dobrych pomysłów.

Przypomnijmy, że niedawno studio Bethesda ujawniło plany rozwoju na 2022 r. Duże atrakcje szykowane są na tegoroczną wiosnę, lato, jesień i zimę.

  1. Fallout 76 – oficjalna strona
  2. Bethesda – oficjalna strona
  3. Fallout 76 – poradnik do gry

Plany rozwoju gry Fallout 76 na 2022 rok

Wiosna 2022 roku

Wiosna upłynie pod znakiem wydarzenia Najeźdźcy z zaświatów, w którym Appalachy stały się celem ataku sił nie z tego świata. Pierwszy etap eventu ruszył 1 marca tego roku.

Zadebiutowała również aktualizacja Fallout Worlds, umożliwiająca zdobywanie punktów S.C.O.R.E, oraz sezon 8. zatytułowany Lepsze życie pod ziemią.

Lato 2022 roku

Lato przyniesie wiele wydarzeń publicznych, w tym Przetestuj swój metal, gdzie zmierzymy się z zabójczymi automatami.

Latem pojawią się także ulepszenia postępów planszy S.C.O.R.E. oraz nowy sezon.

Jesień 2022 roku

Jesień spędzimy na tzw. Wyprawach (pierwsza z nich to Dzióra), w których ruszymy poza granice Appalachów. W trakcie tych podróży:

  1. odwiedzimy postnuklearny Pittsburgh,
  2. zmierzymy się z nowymi misjami,
  3. spotkamy kolejnych NPC-ów i wrogów,
  4. zdobędziemy nagrody.

Zima 2022 roku

Zimą do świata gry przybędzie Nuka World, opisywane jako „najbardziej gazowane show na Ziemi”. Ponadto otrzymamy:

  1. nowy sezon,
  2. kolejne wydarzenia publiczne,
  3. świeżego bossa regionu.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej