Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2024, 08:12

autor: Adrian Werner

Eksploracja w Titan Quest 2 ma być nie lada gratką dla graczy. Twórcy powiedzieli „nie” proceduralnemu generowaniu świata

Studio Grimlore Games pochwaliło się, że cały świat w Titan Quest 2 tworzony jest ręcznie, a więc bez użycia proceduralnej generacji.

Źródło fot. THQ Nordic.
i

Titan Quest II zapowiada się na jedno z najciekawszych nadchodzących RPG akcji. Osoby czekające na tę produkcję zainteresować powinien opublikowany na Steamie artykuł, w którym twórcy opisują sposób konstruowania świata gry.

  1. Przede wszystkim autorzy zdecydowali, że nie skorzystają z proceduralnej generacji. Zamiast tego każdy element odwiedzanych przez graczy lokacji stworzony zostanie ręcznie. Według twórców tylko w ten sposób możliwe jest stworzenie miejscówek, których eksploracja zapewnia prawdziwą przyjemność, a za każdym rogiem czekają nowe niespodzianki.
  2. Mocną stroną pierwszego Titan Quest był imponująco zrealizowany świat mitologicznej, starożytnej Grecji i autorzy sequela wkładają dużo wysiłku, by klimat „dwójki” przypominał ten z pierwowzoru.
  3. W grze znajdziemy lokacje realistycznie odtwarzające greckie scenerie, którym towarzyszyć będą miejscówki o mitologicznym charakterze. W tym drugim przypadku autorzy wzorowali się na prawdziwych lokalnych wioskach i świątyniach, ale jednocześnie mocno zwiększyli ich skalę i fantastyczność.

Przypomnijmy, że Titan Quest II zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Na razie twórcy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery.

Odpowiedzialne za pierwszą część cyklu studio Iron Lore Entertainment zamknięto w 2008 roku. Dlatego produkcję sequela powierzono zespołowi Grimlore Games, który wcześniej opracował ciepło przyjęte SpellForce 3.

Nowe screeny:

Źródło fot. THQ Nordic.

Źródło fot. THQ Nordic.

Nowe artworki:

Źródło fot. THQ Nordic.

Źródło fot. THQ Nordic.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej