Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 marca 2022, 10:35

Call of Duty może postawić na subskrypcję; nowe informacje o przyszłości serii

Call of Duty może niedługo wejść w całkowicie nową erę. Wielkie zmiany sugeruje jedna z ofert pracy Activision.

W SKRÓCIE:
  • Serię Call of Duty mogą czekać duże zmiany.
  • Zwiastuje je opis nowej oferty pracy na stronie Activision.
  • W ogłoszeniu znajduje się nawiązanie do subskrypcji oraz rynku gier mobilnych.

Call of Duty to jedna z regularnie krytykowanych serii. Marce Activision często obrywa się za zbyt mało innowacji.

Kolejne części cyklu nazywane są odgrzewanymi kotletami, które nie oferują niczego nowego. Możliwe jednak, że sytuacja niedługo ulegnie zmianie. Niewykluczone, że Activision szykuje rewolucyjne zmiany w swojej zasłużonej serii.

Call of Duty jako subskrypcja?

Informacje na temat potencjalnych zmian przyniosła jedna z ofert pracy firmy Activision. Wynika z niej, że trwają prace nad „Call of Duty 2.0”.

Z opisu stanowiska wyczytać możemy, że firma zamierza przyjrzeć się wielu innowacyjnym rozwiązaniom, które są możliwe do zaimplementowania w kolejnych odsłonach serii.

2022 rok to wielka okazja dla Call of Duty, biorąc pod uwagę cały szereg innowacji w zakresie doświadczeń graczy, rozgrywki multiplatformowej, zawartości opartej na subskrypcji, rynku gier mobilnych, czy ruchu zmierzającego do ciągłej łączności pomiędzy graczami z danej społeczności. Nazywamy to „Call of Duty 2.0”.

Oczywiście trudno powiedzieć, co dokładnie oznacza powyższy opis. Serię mogą jednak czekać rewolucyjne zmiany.

Firma wyraźnie przygląda się rozwiązaniom, mającym potencjał na bycie nowym standardem w branży. Pytanie tylko, jak zareagują na to fani cyklu.

Dowiemy się tego, gdy Activision podzieli się z nami większą ilością informacji na temat kolejnych odsłon Call of Duty.

Pierwszą z nich będzie Modern Warfare 2, które zadebiutuje na rynku jeszcze w tym roku. Na rynku pojawi się również CoD: Warzone 2.

Przemysław Dygas

Przemysław Dygas

Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

więcej