Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 marca 2020, 15:09

autor: Paweł Woźniak

Bloodborne 2 na PS5 nie jest w produkcji; szczegóły o Elden Ring - przeciek

Na forum ResetEra pojawiła się nieoficjalna informacja, według której From Software pracuje obecnie nad kilkoma projektami, ale żadnym z nich nie jest druga odsłona Bloodborne'a. Użytkownik stojący za tym przeciekiem jest również autorem informacji o Elden Ring, najnowszej zapowiedzianej produkcji japońskiego studia.

Według przecieków From Software na razie nie pracuje nad Bloodborne 2. - Bloodborne 2 na PS5 nie jest w produkcji; szczegóły o Elden Ring - przeciek - wiadomość - 2020-03-04
Według przecieków From Software na razie nie pracuje nad Bloodborne 2.
W SKRÓCIE:
  • na forum ResetEra pojawił się przeciek użytkownika o nicku Omnipotent o tym, że druga odsłona Bloodborne’a, która teoretycznie miałaby ukazać się na PS5, obecnie nie jest w produkcji;
  • ten sam użytkownik od pewnego czasu informuje również o szczegółach dotyczących zapowiedzianego w 2019 roku Elden Ring.

Na forum ResetEra w wątku poświęconym obecnym projektom studia From Software, gdzie ostatnimi czasy sporo mówi się o Elden Ring (spokojnie, do tego przejdziemy za chwilę), pojawiła się niepotwierdzona informacja (pochodzi od użytkownika o nicku Omnipotent) o tym, że aktualnie japoński producent pracuje nad kilkoma tytułami jednocześnie, ale żadnym z nich nie jest druga odsłona Bloodborne’a, która teoretycznie miałaby ukazać się na PlayStation 5. Nie oznacza to oczywiście, że takowa nigdy się nie pojawi.

From Software pracuje nad kilkoma projektami jednocześnie. W tej chwili Bloodborne 2 nie jest jednak ani w fazie projektowania, ani tworzenia. Więc nawet jeśli dojdzie do wydania drugiej części serii, to nie stanie się to w najbliższym czasie.

Ten sam użytkownik już od jakiegoś czasu dostarcza również społeczności kolejnych informacji na temat zapowiedzianego w 2019 roku Elden Ring. Zaznaczamy, że należy je traktować z przymrużeniem oka, ponieważ jeszcze nie wszystkie z nich zostały oficjalnie potwierdzone.

Według Omnipotenta najnowsze dzieło Hidetaki Miyazakiego będzie miało sporych rozmiarów otwarty świat, w którym zwiedzimy każde widoczne miejsce i nie będziemy ograniczani narzucanymi przez twórców ścieżkami. W produkcji pojawi się cykl dnia i nocy, a także zmienne efekty pogodowe. Przeciwnicy będą „żyli swoim życiem” i nie będą pojawiać się tylko w jednym miejscu (czyli będą się przemieszczać). Cały świat ma sprawiać wrażenie jak najbardziej zbliżonego do rzeczywistości. Co więcej, gracze otrzymają również możliwość jazdy i walki na koniu, co zresztą potwierdził sam Miyazaki w jednym z wywiadów.

Według informacji podanych w 2019 roku Elden Ring zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Na razie jednak nie znamy planowanej daty premiery. Na czele projektu stoi Hidetaka Miyazaki, a przy tworzeniu świata pomaga pisarz George R.R. Martin, czyli autor m.in. książkowej sagi Pieśń lodu i ognia, przeniesionej na ekrany telewizorów w postaci serialu Gra o tron. Elden Ring ma być najambitniejszą i zarazem największą do tej pory produkcją studia From Software.