48. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 48. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Distant Worlds: Legends
Strategiczne 23 listopada 2011
Drugie rozszerzenie do kosmicznej strategii 4X Distant Worlds. Dodatek wprowadza m.in. nowy system kontrolujący postacie niezależne, dodatkowe warunki zwycięstwa i rozszerzone drzewko technologii. Ulepszeniu uległ też interfejs, a maksymalne rozmiary map zostały wyraźnie zwiększone.
Social Wars
Strategiczne 8 lipca 2012
Gra społecznościowa łącząca elementy strategii czasu rzeczywistego oraz symulatora rozwoju miasta. Wcielamy się w rolę dowódcy i próbujemy wyszkolić jak najsilniejszą armię, żeby pokonać kosmiczne Orki szturmujące naszą planetę. W tym celu gromadzimy surowce, stawiamy nowe budynki i zdobywamy doświadczenie.
Crusader Kings II: Sunset Invasion
Strategiczne 15 listopada 2012
Trzecie rozszerzenie do wydanej w 2012 gry strategicznej firmy Paradox Interactive. W odróżnieniu od pozostałych dodatków, jak i podstawowej wersji gry, Crusader Kings II: Sunset Invasion przedstawia mocno alternatywną historię inwazji imperium Azteków na XIII-wieczną Europę. Wraz Aztekami na Stary Kontynent przybywa nowa plaga, z którą europejscy lekarze nie są sobie w stanie poradzić.
Distant Worlds: Return of the Shakturi
Strategiczne 16 grudnia 2010
Pierwszy dodatek do Distant World, strategii osadzonej w realiach sci-fi. W rozległym świecie gry zajmujemy się eksploracją, ekspansją i eliminowaniem wrogów. Usprawnieniom uległy rozbudowy kolonii, a także drzewko technologiczne. W grze odnowiono także interfejs, w którym wprowadzono kilka nowych funkcji.
Sengoku
Strategiczne 13 września 2011
Sengoku jest rozbudowaną strategią czasu rzeczywistego przygotowaną przez specjalistów gatunku - firmę Paradox Interactive. Akcja gry osadzona została w targanej wojną domową, XV-wiecznej Japonii, a gracze mają okazję pokierować rozwojem własnego klanu. Twórcy dołożyli wiele starań, by zachować wierność historycznym realiom.
Star Ruler
Strategiczne 21 sierpnia 2010
Star Ruler to kosmiczna strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana i wydana przez firmę Blind Mind Studios. Gracze obejmują kontrolę nad międzygwiezdnym mocarstwem i starają się zapewnić przetrwanie swojej rasie. Gracze toczą bitwy, rozwijają technologie, prowadzą dyplomację i poszerzają wpływy ekonomiczne. Rozbudowana rozgrywka zawiera szereg elementów charakterystycznych także dla gatunku strategii turowych.
Empires & Allies (2011)
Strategiczne 1 czerwca 2011
Przeglądarkowa, ekonomiczno-wojenna gra strategiczna, rozgrywana z poziomu Facebooka. Klasyczne ujęcie dążenia jednego państwa do ekspansji, celem zbudowania wielkiego imperium. Wspólnie ze znajomymi możemy zawierać sojusze lub wypowiadać sobie wojny. Produkcja cechuje się intuicyjnym interfejsem i przyjemną grafiką.
Realm of the Titans
Strategiczne 26 października 2010
Realm of the Titans to sieciowa strategia czasu rzeczywistego autorstwa studia Ningbo SG-TY. Twórcy wyraźnie inspirowali się modem Defense of the Ancients do gry Warcraft III. Gracze mają do dyspozycji ponad 50 bohaterów z kilku różnych frakcji, a w rozgrywanych na zamkniętych arenach potyczkach może brać udział do 10 uczestników.
Oil Rush
Strategiczne 25 stycznia 2012
Oil Rush to strategia czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie pokrytym w większości morzami i oceanami. Przeżycie może zapewnić jedynie ropa naftowa, która jest obecnie najcenniejszym surowcem i obiektem pożądania pozostałych przy życiu ludzi.
GodStoria: The Bible Online
RPG 28 września 2010
Przeglądarkowa gra strategiczna wzbogacona elementami MMORPG, której fabuła oparta została na opowieściach biblijnych. Wcielamy się w Abrahama oraz jego potomków i musimy zadbać o przyszłość podległych nam plemion. W tym celu budujemy wioski, gromadzimy surowce, zarządzamy budżetem oraz zajmujemy się uprawieniem zarówno dyplomacji, jak i sztuki wojennej.
Supreme Ruler Cold War
Strategiczne 19 lipca 2011
Supreme Ruler Cold War to kolejna część serii gier strategicznych, przygotowywanych przez Battlegoat Studios. Tym razem akcja przenosi nas w czasy Zimnej Wojny, gdy świat obserwując napięcie pomiędzy dwoma ówczesnymi potęgami - USA i ZSRR - stanął w obliczu kolejnego konfliktu zbrojnego na globalną skalę.
Sword of the Stars: Argos Naval Yard
Strategiczne 17 czerwca 2009
Argos Naval Yard to kolejne rozszerzenie kosmicznej strategii czasu rzeczywistego, zrealizowanej w konwencji 4X – Sword of the Stars. Jednakże nie jest ono tak rozbudowane, jak poprzednie 2 dodatki – Born of Blood i A Murder of Crows.
Desktop Tower Defense
Strategiczne 11 maja 2009
Wciągająca strategia z gatunku tower defense. Naszym zadaniem jest rozmieszczanie różnych struktur i wież obronnych w taki sposób, aby zdążyły one powstrzymać przemierzające ekran hordy wrogów.
Sins of a Solar Empire: Diplomacy
Strategiczne 9 lutego 2010
Drugi dodatek DLC do wydanej na początku 2008 roku kosmicznej strategii RTS studia Ironclad Games. Zgodnie z nazwą, Sins of a Solar Empire: Diplomacy koncentruje się przede wszystkich na wprowadzeniu do gry macierzystej nowych opcji dyplomatycznych. Wraz z rozszerzeniem otrzymujemy m.in. dostęp do nowego ekranu z danymi na temat wzajemnych relacji pomiędzy poszczególnymi frakcjami, co pozwala nam znacznie łatwiej ocenić, z którymi z nich warto nawiązywać stosunki dyplomatyczne.
Bitter Glory
Strategiczne prace wstrzymane
Rozbudowana strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w realia II Wojny Światowej. Autorzy postawili na realizm. Bitwy rozgrywane są się na heksagonalnej mapie świata opartej na zdjęciach satelitarnych NASA. Oprócz standardowych tytuł oferuje również możliwość projektowania własnych pojazdów.
Under Siege
Strategiczne 1 czerwca 2011
Under Siege to osadzona w realiach fantasy strategia czasu rzeczywistego (RTS), za której powstanie odpowiada zespół deweloperski Seed Studios. Gracze poznają historię Eirika, Kari i Asgeira, przemierzających wzorowany na średniowieczu, fantastyczny świat. Twórcy przygotowali kilka wariantów rozgrywki oraz zaimplementowali wsparcie dla kontrolera PlayStation Move.
Confrontation: Peace Enforcement
Strategiczne 12 grudnia 2008
Strategia czasu rzeczywistego nawiązująca do konfliktu zbrojnego między Gruzją a Rosją z 2008 roku. Twórcy rozbudowali ten prawdziwy scenariusz i pokusili się o alternatywne zakończenie – decyduje o nim gracz i jego umiejętności przywódcze. Sama rozgrywka i grafika przypominają serię Sudden Strike. Warto zaznaczyć, że w bitwach możemy wykorzystać parę współczesnych „gadżetów”, np. system dalekiego wykrywania.
Supreme Ruler 2020: Global Crisis
Strategiczne 15 grudnia 2008
Supreme Ruler 2020: Global Crisis jest rozszerzeniem do wydanej w 2008 roku strategii czasu rzeczywistego (RTS), autorstwa studia deweloperskiego Battlegoat. Dodatek wprowadza m.in. nową kampanię, składającą się z 20 misji, a także nowe jednostki i technologie oraz usprawnienia w interfejsie sterowania i systemie pomocy.
PixelJunk Monsters
Logiczne 24 stycznia 2008
Gra logiczna z elementami strategii czasu rzeczywistego, bazująca na pomyśle znanym z gier, w których przy pomocy rozmieszczonych w różnych miejscach planszy wież musimy obronić dane terytorium przed madciągającym wrogiem.
Sins of a Solar Empire: Entrenchment
Strategiczne 25 lutego 2009
Pierwsze z rozszerzeń DLC do kosmicznej strategii Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca. Dodatek zatytułowany Entrenchment przenosi nas ponownie do znanego z gry podstawowej uniwersum, w którym zacięty bój toczą ze sobą trzy zwaśnione frakcje: Koalicja Kupiecka, Imperium Vasari oraz Wygnani.
Chronostorm: Siberian Strike
Strategiczne 13 listopada 2008
Strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w hipotetycznym konflikcie zbrojnym na rubieżach Rosji. Cechą wyróżniającą ten tytuł jest wyposażenie naszej armii w urządzenie umożliwiające ograniczoną kontrolę nad czasem. Dzięki temu możemy zatrzymać upływ lub skorzystać z jednostek militarnych dostępnych w przyszłości czy przeszłości.
Project Aftermath
Strategiczne 3 października 2008
Project Aftermath to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym autorstwa niezależnego brytyjskiego dewelopera Games Faction. Tytuł ten został doceniony przez branżę, chociażby na targach PAX 2008 w Seatle.
Beyond Protocol
Strategiczne 21 listopada 2008
Beyond Protocol jest jedną z pierwszych produkcji należących do gatunku tzw. kosmicznych MMO RTS, a więc sieciowych, masowych strategii czasu rzeczywistego utrzymanych w konwencji sci-fi. Za projekt gry odpowiedzialna jest firma Dark Sky Entertainment, dla której jest to pierwsze tak duże przedsięwzięcie.
Battle Skylands
Strategiczne 11 czerwca 2016
Gra strategiczna z elementami MMO w stylu popularnego Clash of Clans. W produkcji, stworzonej przez polskie studio BAAD Games, wcielamy się w jednego z mieszkańców magicznej krainy Skylands, składającej się z wielu dryfujących w przestworzach wysp. Naszym zadaniem jest walka o przetrwanie, władzę i honor, ale by tego dokonać, musimy zatroszczyć się o szereg rzeczy. Przede wszystkim należy zbierać surowce niezbędne do stawiania i ulepszania budowli.