46. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 46. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
AI War: Children Of Neinzul
Strategiczne 27 października 2010
Drugi dodatek do strategii kosmicznej studia Arcen Games, który wprowadza nową frakcję. Neinzul to rasa insektopodobnych istot, rozwijających się w błyskawicznym tempie. W rozszerzeniu podejmujemy walkę z agresywnymi odłamami cywilizacji lub podejmujemy próby zawarcia pokoju z bardziej otwartymi grupami. Oprócz tego, rozszerzenie wprowadza mobilne doki kosmiczne i mnóstwo innych pomniejszych usprawnień.
Avalon Heroes
Strategiczne 7 sierpnia 2009
Avalon Heroes to darmowa gra sieciowa łącząca w sobie dwa gatunki – RPG oraz RTS. Bazuje na niezwykle popularnym modzie do Warcrafta III zwanym Defense of the Ancients.
Sengoku
Strategiczne 13 września 2011
Sengoku jest rozbudowaną strategią czasu rzeczywistego przygotowaną przez specjalistów gatunku - firmę Paradox Interactive. Akcja gry osadzona została w targanej wojną domową, XV-wiecznej Japonii, a gracze mają okazję pokierować rozwojem własnego klanu. Twórcy dołożyli wiele starań, by zachować wierność historycznym realiom.
Dungeons: Władca Ciemności
Strategiczne 23 września 2011
Strategia czasu rzeczywistego w realiach fantasy, będąca kontynuacją tytułu Dungeons. W grze wcielamy się w lorda podziemi, który zarządza, rozwija i broni swoich lochów. Gra klimatem nawiązuje do produkcji Dungeon Keeper. Najważniejszym atutem gry jest tryb dla wielu graczy, dla którego przygotowano specjalne scenariusze i umiejętności.
Elements of War
Strategiczne 23 grudnia 2010
Pełna akcji strategia czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w bliskiej przyszłości. Po nieudanym eksperymencie z kontrolą pogody na Ziemi dochodzi do konfliktu zbrojnego. W grze przeszkadzają nie tylko wrogowie, ale i groźne zjawiska atmosferyczne w postaci burz, huraganów i tornad. W grze przewidziano tryb dla wielu graczy, a oprawa audiowizualna prezentuje się dość okazale.
Alien Hallway
Strategiczne 14 grudnia 2010
Kosmiczna strategia czasu rzeczywistego, w której zmagamy się z hordami potwornych kosmitów. Produkcja rozgrywa się w tytułowym korytarzu i stawia na dość prostą rozgrywkę. Zadaniem gracza jest przedostać się do centrum dowodzenia przeciwnika i zniszczyć jego bazę. Podczas zabawy dobieramy odpowiednie jednostki i własnoręcznie strzelamy do obcych.
Reus
Strategiczne 16 maja 2013
Reus to RTS autorstwa zespołu Abbey Games. Gracze wcielają się w bóstwo, które musi dbać o swoich wyznawców. Autorzy postawili na nietypowe dwuwymiarowe mechanizmy rozgrywki. Na mapie cały czas widoczny jest boski olbrzym, który może poruszać się jedynie w lewą lub prawą stronę ekranu.
Crusader Kings II: Legacy of Rome
Strategiczne 16 października 2012
Drugie rozszerzenie do Crusader Kings II: Mroczne Wieki, udanej strategii z 2012 roku od firmy Paradox Interactive. Zgodnie z nazwą, Crusader Kings II: Legacy of Rome koncentruje się na spuściźnie pozostawionej przez Imperium Rzymskie. Rozszerzenie pozwala wcielić się we władcę Cesarstwa Bizantyjskiego lub jego części.
Impire
Strategiczne 14 lutego 2013
Inspirowana serią Dungeon Keeper strategia ekonomiczna z elementami RTS. Gra stworzona została przez francuskie studio Cyanide we współpracy z firmą Paradox Interactive. Akcja Impire osadzona została w krainie Ardania, znanej z serii Majesty. Gracz kieruje poczynaniami Baala Abaddona, byłego władcy ciemności, który zdegradowany został do roli małego, demonicznego impa. Bohater pragnie odzyskać dawną potęgę, co wymaga stworzenia rozległych lochów, pełnych pułapek i potężnych potworów.
Medieval Mayor
Strategiczne prace wstrzymane
Medieval Mayor jest strategią ekonomiczną stworzoną przez weteranów gatunku, studio Tilted Mill Entertainment, mających na swoim koncie m.in. Immortal Cities: Children of the Nile i Cezar IV. Gracz obejmuje stanowisko burmistrza średniowiecznego miasta, którym trzeba umiejętnie zarządzać, by stało się wzorem pod względem rozwoju przemysłu, handlu i kultury.
Command & Conquer
Strategiczne prace wstrzymane
Jedna z najsłynniejszych strategii czasu rzeczywistego, która przedstawia alternatywną wersję świata i historię konfliktu dwóch organizacji. Przygotowana przez studio Westwood produkcja rozwija mechaniki opracowane wcześniej przez twórców na potrzeby innego RTS-a - Dune 2.
Stellar Impact
Strategiczne 5 sierpnia 2011
Sieciowa gra bitewna łącząca elementy strategii oraz zręcznościówki. Jest to produkcja należąca do spopularyzowanego przez mod Defense of the Ancients gatunku MOBA (Multiplayer Online Battle Arena). W przeciwieństwie do większości produkcji tego typu nie sterujemy jednak pojedynczymi bohaterami, a wielkimi statkami kosmicznymi.
Cartel
Strategiczne prace wstrzymane
Cartel to stworzona przez firmę Paradox gra strategiczna łącząca elementy strategii czasu rzeczywistego i turówki. Kierując poczynaniami jednego z tytułowych karteli, gracze dążą do dominacji nad światem przyszłości rządzonym przez bezwzględne megakorporacje.
The Train Giant
Strategiczne 15 marca 2012
Strategia ekonomiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym. Jako prezes firmy kolejowej musimy zadbać o rozwój społeczny i gospodarczy dużego wirtualnego miasta. W tym celu tworzymy sieć połączeń komunikacyjnych oraz budujemy osiedla mieszkalne, biurowce i fabryki. Zarobione na tej działalności pieniądze możemy zainwestować na giełdzie papierów wartościowych.
Orgarhythm
Strategiczne 9 sierpnia 2012
Innowacyjny koktajl gatunkowy łączący elementy gry logicznej i strategii czasu rzeczywistego. Wcielamy się w bóstwo dowodzące armią żywiołaków. Interfejs oparto na dotyku i dźwięku, a rozkazy trzeba wydawać w odpowiednim rytmie. Autorzy przygotowali zarówno kampanię dla pojedynczego gracza, jak i tryb wieloosbowy.
Combat Mission: Battle for Normandy – Market Garden
Strategiczne 11 października 2013
Market Garden to drugi duży dodatek do realistycznej gry strategicznej Combat Mission: Battle for Normandy, osadzonej w czasach II wojny światowej. Rozszerzenie pozwala nam wziąć udział w tytułowej operacji z września 1944 roku, grając zarówno aliantami, jak i Niemcami. Oprócz dwóch nowych kampanii, w produkcji nie brakuje dodatkowych nowych map, jednostek czy opcji edytora.
Age of Empires II HD: The Forgotten
Strategiczne 7 listopada 2013
Pierwszy oficjalny dodatek DLC do odświeżonej wersji kultowej gry strategicznej Age of Empires II: HD Edition studia Hidden Path Entertainment. Rozszerzenie stanowi komercyjną wersję fanowskiej modyfikacji Forgotten Empires i jest efektem współpracy kanadyjskiej firmy SkyBox Labs z twórcami oryginalnego moda.
M.A.X. 2: Mechanized Assault & Exploration
Strategiczne 29 czerwca 1998
Kontynuacja oryginalnej gry strategicznej, pozwalającej na rozgrywkę w czasie rzeczywistym, w systemie turowym lub w wariancie hybrydowym. Tym razem stajemy na czele ludzi bądź jednej z 7 ras, należących do międzygalaktycznego porozumienia Concord i stawiamy czoła wrogo nastawionej rasie Sheevatów.
Space Run
Strategiczne 13 czerwca 2014
Oryginalna, kosmiczna strategia czasu rzeczywistego, wzbogacona elementami popularnego gatunku tower defence. Tytuł został opracowany przez niezależne francuskie studio Passtech Games, na czele z weteranem branży, Sylvainem Passotem. Akcja gry przenosi nas do roku 2525, gdzie nasz bohater, kapitan Buck Mann trudni się opłacalnym, lecz wyjątkowo niebezpiecznym zajęciem tzw. space runnera.
Clockwork Empires
Strategiczne 26 października 2016
Osadzona w steampunkowej stylistyce strategia ekonomiczna, opracowana przez niezależne studio Gaslamp Games, znane także z roguelike’owej produkcji RPG Dungeons of Dredmor. Akcja gry toczy się w nietypowo ukazanym XIX wieku, zaś gracze wcielają się w dumnych obywateli Imperium Brytyjskiego, których zadaniem jest kolonizacja nowych lądów. Ogólna mechanika rozgrywki bazuje na typowych standardach gier ekonomicznych i polega głównie na rozbudowie miast oraz zarządzaniu ich zasobami.
The Few
Strategiczne 20 czerwca 2013
Osadzona w realiach II wojny światowej lotnicza strategia czasu rzeczywistego, będąca pierwszym pecetowym projektem studia Black Moon Design, zajmującego się dotąd głównie grami mobilnymi i przeglądarkowymi. The Few pozwala nam na zrekonstruowanie słynnej bitwy o Anglię z 1940 roku, a podczas zabawy stanąć możemy zarówno po stronie niemieckiego Luftwaffe, jak i aliantów reprezentowanych m.in. przez lotnictwo brytyjskie, czechosłowackie, kanadyjskie, nowozelandzkie i polskie.
Left Behind 3: Rise of the Antichrist
Strategiczne 25 października 2010
Trzecia część strategicznego cyklu gier bazujących na bestsellerowej serii książek, znanej w Polsce jako "Powieść o czasach ostatecznych". Wraz z nią otrzymujemy kilka drobnych usprawnień i 46 nowych misji, w których możemy dowodzić Opozycją Ucisku, bądź amerykańską milicją.
Scourge of War: Gettysburg
Strategiczne 20 września 2012
Scourge of War: Gettysburg to taktyczna strategia czasu rzeczywistego (RTS) wyprodukowana przez studio NorbSoftDev. Gracze mają okazję wcielić się w role dowódców wojsk Unii lub Konfederacji i wziąć udział w słynnej bitwie pod Gettysburgiem (1863 r.), której wynik miał decydujący wpływ na losy wojny secesyjnej.
Dungeon Keeper: The Deeper Dungeons
Strategiczne 30 listopada 1997
Oficjalny dodatek do oryginalnej gry strategicznej Dungeon Keeper autorstwa Petera Molyneux. Wraz z nim otrzymujemy piętnaście nowych misji przeznaczonych do zabawy z komputerem i tyle samo map dedykowanych do rozgrywek multiplayer. Twórcy nie zapomnieli też o szeregu poprawek, korygujących niedostatki pierwowzoru.