Turok 2: Seeds of Evil Remastered
Turok 2: Seeds of Evil Remastered
Turok 2: Seeds of Evil Remastered Game Box

Turok 2: Seeds of Evil Remastered

Gra Akcji Night Dive Studios

Data premiery gry: 16 marca 2017

Odświeżona wersja kultowej strzelaniny FPP, której opracowanie wzięło na swoje barki studio Night Dive. W porównaniu z pierwowzorem, tytuł doczekał się szeregu zmian i usprawnień, jakie objęły nie tylko oprawę graficzną oraz interfejs, lecz także mechanikę rozgrywki. Gra została bowiem przeniesiona na silnik graficzny Kex Engine 3.4, ulepszono sztuczną inteligencję przeciwników (potrafią teraz atakować w grupach, a w razie konieczności salwować się ucieczką), poprawiono system poruszania się postaci (bohater nauczył się między innymi wspinaczki na niektóre elementy otoczenia), a także wprowadzono możliwość szybkiego zapisu stanu gry i teleportowania się do odwiedzonych wcześniej portali. Trzon Turok 2: Seeds of Evil Remastered pozostał jednak niezmieniony – nadal mamy do czynienia z FPS-em, w którym wcielamy się w łowcę dinozaurów Joshuę Fireseeda, a zadaniem, jakie czeka na wykonanie, jest unicestwienie potężnej obcej istoty zwanej Primagen. Oczywiście na naszej drodze po raz kolejny stają hordy agresywnych gadów, a kampanii dla pojedynczego gracza towarzyszy oparty na rywalizacji multiplayer.

Więcej informacji o: Turok 2: Seeds of Evil RemasteredakcjidinozauryFPPFPSreedycje/remastery/remakiscience fictionstrzelanki .

Turok 2: Seeds of Evil Remastered - zwiastun #1

Turok 2: Seeds of Evil Remastered - zwiastun #1 [1:12]

Zwiastun Turok 2: Seeds of Evil Remastered, odświeżonej wersji pierwszoosobowej strzelanki z końcówki lat 90. ubiegłego wieku.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
14.03.2017 20:19
PATGAMER
1
Junior

Remaster legendarnej strzelaniny i nikt o tym nie rozmawia? Osobiście czekam z niecierpliwością by powtórzyć po raz kolejny tą zacną przygodę,jedna z moich ulubionych gier,wielki sentyment,ahh... skoro wiadomo że będzie split-screen na pc to mam wielką nadzieje by zrobili coopa z działającymi portalami no ale cóż...chyba marzenia:D Poczekamy,zobaczymy:)

14.03.2017 20:29
odpowiedz
Sebatrox
20
Generał

Wspaniała gierka.

25.04.2017 21:23
odpowiedz
Paulpolska
42
Centurion
7.0

Cóz zagrałem i przeszedłem. Nie rozumiem jednak dlaczego twórcy tak ułatwili przechodzenie tej gry ? Znajdźki w postaci koniecznych do zdobycia talizmanów levelowych czy przycisków uruchamiających portale niemalże stoją na drodze i nie trzeba ich wcale szukać. To właśnie była siła tej produkcji - dokładna eksploracja i trudna do zapamiętania mapa gry. Niektóre lokacje zostały delikatnie pozmieniane iście amerykańsko by gracz się nie męczył. Trochę to rozumiem jak ktoś już to ogrywał 20 lat temu to może faktycznie chce przejść grę nieco luźniej jednak po to też są poziomy trudności które zostały obniżone. Grałem na HARD i to nie jest ten sam HARD co z podstawki. Ten HARD nawet nie dorównuje poziomowi EASY z oryginalnej gry. Nie mal co chwilę da się mieć 9x żyć nawet w późniejszych misjach. Dodatkowo u mnie gra chodziła fatalnie i notowałem masakryczne spadki fpsów. Nie pomagało dosłownie nic nawet ustawienie wszystkiego na LOW najgorzej było w misji 5 i 6 gdzie momentami nie dało się utrafić wroga. Ogólnie wersja ta trochę poprawia jak chociażby zasięg widoku czy zmniejsza liczba teleportów. Niektóre rzeczy nawet coś tam utrudnia jak np większe obrażenia pająków czy brak respawnu amunicji w wielu miejscach np w Oblivionie ale tak jak mówie za dużo tutaj wprowadzono ułatwienia dotyczącego misji i zbierania talizmanów również mam wielkie zastrzeżenia co do obrony TOTEMów. W podstawce to było wyzwanie zwłaszcza od 3 misji wzwyż. Tutaj to jest po prostu pośmiewisko. Moja Ocena byłaby 8/10 ale obniżam do 7 za tą koszmarną optymalizację przez co nie dało się przyjemnie grać. Oryginał to nadal dla mnie 10/10

20.05.2017 21:47
odpowiedz
1 odpowiedź
Flaw
37
Chorąży
7.0

Mi z kolei bardzo podoba się pomysł zaznaczenia podczas gry ważnych elementów np. dźwigni. Bolączką oryginału były olbrzymie.. bardzo rozległe poziomy, a jeśli pominęło się jakiś klucz/cel upsik :D zasuwaj od nowa i szukaj; co było potwornie nudne.. Optymalizacja woła o pomstę do nieba.

24.06.2017 16:56
Paulpolska
42
Centurion

To nie była bolączka tylko właśnie plus za który wielu graczy do dziś pyka w starego Turoka. To właśnie robiło ten klimat ta wielkość poziomów i eksploracja ich. Na tamte lata takiej innej gry nie było. Widać, że nie grałeś w starego Turoczka w jego czasach ale po długich latach bo widzę, że lubisz jak gra prowadzi Cię za rączkę a to styl z gier dzisiejszych czasów a nie czasów w których powstawały takie gry jak Turok 2. Innego wytłumaczenia nie widzę bo jaki niby dla Ciebie jest sens zdobywania talizmanów skoro wszystkie stoją ewidentnie na drodze pod nogami ? Bo moim zdaniem skoro tak to ułatwili to równie dobrze w ogóle mogłoby ich nie być bo ich zdobywanie jest tutaj iluzoryczne

post wyedytowany przez Paulpolska 2017-06-24 16:58:19