Battlefield: Bad Company 2 - poradnik do gry

Battlefield: Bad Company 2 - poradnik do gry

Battlefield: Bad Company 2 - poradnik do gry

Poradnik do Battlefield: Bad Company 2 zawiera opis kampanii jednoosobowej, jak i szereg porad i sugestii dotyczących rozgrywki wieloosobowej. Znalazły się w nim informacje na temat lokalizacji wszystkich ukrytych rodzajów broni oraz przekaźników radiowych, które należy wysadzić. Poszczególne rodzaje oręża i ich kolekcje zostały szczegółowo scharakteryzowane, podobnie jak klasy postaci, mapy oraz gadżety. Poradnik powinien się więc okazać nieocenioną pomocą dla wszystkich graczy, którym zmagania na polach bitew sprawiały dotychczas pewne problemy.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia kampanii jednoosobowej;
  • Lista sekretów: kolekcji broni i przekaźników;
  • Charakterystyka broni;
  • Porady dotyczące rozgrywki wieloosobowej;
  • Zestawienie wszystkich map - wraz z opisem i sugestiami taktycznymi;
  • Informacje dotyczące klas postaci, broni, gadżetów i stopni wojskowych.

Informacje o Battlefield: Bad Company 2 - poradnik do gry

Autor : Przemysław g40 Zamęcki

Poradnik zawiera : strony: 52, ilustracje: 511 .

Singleplayer

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Singleplayer

Multiplayer

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Multiplayer

Popularne strony w Battlefield: Bad Company 2 - poradnik do gry

Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182310Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182309Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182308Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182307Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182306Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182305Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182304Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182303Battlefield: Bad Company 2 - screen - 2010-03-15 - 182302

Komentarze Czytelników (23)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
10.03.2010 15:34
Gieniu xD
17
Centurion

Może sekrety się przydadzą, ale reszta poradnika jest bez sensu, kto tego nie potrafi przejść?

10.03.2010 17:44
odpowiedz
Yos_sarian
96
Generał

ja dziekuje za poradnik, wlasnie sprawdzielm ze singla zostalo mi na jakies 20 minut... buuu

10.03.2010 19:01
odpowiedz
pertio_95
15
Pretorianin

Spoko poradnik, w ostateczności pozostaje youtube, co do "znajdźek"

11.03.2010 10:46
odpowiedz
JOY
129
Generał

"ja dziekuje za poradnik, wlasnie sprawdzielm ze singla zostalo mi na jakies 20 minut... buuu"

ze co ? 20 min ? chyba czytanie poradnika :P

a generalnie mogliście opisać tylko sekrety bo sposób na przejście tej gry jest jest
klawisz W oraz PPM :)

11.03.2010 11:41
odpowiedz
gamemaniek
16
Pretorianin

Gra fajna ale krótka!

12.03.2010 22:43
odpowiedz
zocka
1
Junior

Mam pytanie, prosze się nie śmiać :-), chodzi o poruszanie się naszego bohatera. Idząc patrzy się cały czas w górę, i tak jest od początku gry, plansza widoczna jest mniej więcej od wysokości jego czubka głowy plus widok nieba. Wszystko inne działa, w sensie mowy, grafiki, muzyki, ustawienia klawiszy domyślne. Stało się tak zaraz na początku, wstał i od razu spojrzał w niebo. Nie widać jego broni, drogi przed nim, nic.

16.03.2010 20:49
odpowiedz
BraYneX
31
Centurion

Chciałbym poczytać o sekretach ale trzeba mieć abonament a jest napisane ''bezpłatnie przez 14 dni dla wszystkich czytelników''. Więc czemu nie widzę?

21.03.2010 08:42
odpowiedz
Simba14
54
Generał

JOY---Yos_Sarian miał na myśli że zostało mu jakieś 20 min do ukończenia gry...

21.03.2010 09:57
odpowiedz
Soulcatcher
201
ELEX

[7]BraYneX ---> tam jest napisane

"ten poradnik jest przygotowany dla czytelników posiadających abonamenty, niedługo pojawi się na serwisie informacyjnym i będzie dostępny bezpłatnie przez 14 dni dla wszystkich czytelników"

01.04.2010 12:44
odpowiedz
Kamil950
70
Konsul

zocka -> A nie masz czasem podłączonego jakiegoś gamepada, kierownicy czy drugiej myszki do komputera? Jeżeli tak to spróbuj je wyłączyć. A poza tym przecież jak masz oryginalną wersję gry, to jest coś takiego jak pomoc techniczna.

01.04.2010 13:50
odpowiedz
adamk1
65
Noob Gamer

ja nie czytam,może to kawał? :D

01.04.2010 14:37
odpowiedz
filas312
33
Centurion

A mi tylko jedno nie pasuje... Gdzie ja znajdę XM8 BEZ celownika x4 oraz USAS 12 z Slug rounds... Bo jakoś w SP ich znaleźc za cholerę nie mogę.

01.04.2010 15:58
odpowiedz
WlodarW
79
Generał

Bez sensu dla mnie jest zrobiona charakterystyka broni, print screen z gry i koniec, straszna lipa i leserstwo.

01.04.2010 16:14
odpowiedz
Wojtal97
9
Legionista

to się nie patrz na to ... Problemy ;/

02.04.2010 13:56
odpowiedz
Hawk^
17
Legionista

Mam pytanie, kupiłem tą gre u was w sklepie (sklep.gry-online.pl) przy zakupie gry pisało że wszystkie pliki związane z grą tzn. patche, trainery, poradniki itp. będę miał za darmo a jak chcem pobrać ten poradnik to mi wyskakuje że nie mam abonamentu ;/

04.04.2010 18:29
odpowiedz
mari01986
25
Chorąży

Hawk^ - Wejdź w sklep gry-online, zaloguj się i wejdź w zakładkę moje gry - tam masz dostęp do przysługujących ci materiałów premium :P

25.05.2010 08:26
odpowiedz
matrix25
8
Legionista

Hej czy ktoś wie gdzie można pobrać ten poradnik za darmo ?

22.07.2010 09:55
odpowiedz
Stalker-Bobro
1
Junior

XM8 bez celownika znalazłem w "Cel o dużym znaczeniu" przy zabitym Amerykaninie, kiedy trzeba było zniszczyć zu23.

18.02.2011 19:52
odpowiedz
LordAlpaga
1
Junior

Nie ma napisane gdzie znaleść stacje przekaźnikowe

18.02.2011 19:54
30.08.2012 11:59
odpowiedz
terrorizer84
2
Legionista

WITAM MAM PYTANIE DA SIE JAKOS URZYC 360emulator301 JEZELI TAK TO GDZIE WRZUCIC PLIKI

28.12.2013 20:23
odpowiedz
SPQR3
1
Junior

jak grać w BF bad company2 na xbox 360 w grze wieloosobowej? podłączyłem i pobrałem wszystko co trzeba, ale kiedy wybieram szybką grę, albo coś innego z wieloosobowej pisze że mój profil nie ma uprawnień do korzystania z funkcji usług XBOX LIVE.

proszę pomóżcie!

26.04.2014 15:15
odpowiedz
koner009
1
Junior

SPQR3 - musisz mieć abonament XBL Gold