Mapa Ogólna (cz.2) Prypeć

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

17 grudnia 2009Autor solucji: Terrag (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

7) Centrum usługowe Jubilejny - Lokacja z zadania 7 (Laboratorium X8), pełna zombie i żołnierzy Monolitu. W podziemiach laboratorium z różnymi gatunkami mutantów. Na trzecim piętrze, pod kuchenką - apteczka i amunicja.

8) Szkoła - z budynkiem szkoły spotkamy się przy okazji misji 2 (Udzielenie pomocy Zulu) - Mapa Ogólna (cz.2) - Prypeć - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

8) Szkoła - z budynkiem szkoły spotkamy się przy okazji misji 2 (Udzielenie pomocy Zulu). Poza artefaktem w anomalii na ostatnim piętrze budynku, znajdziemy tutaj sporo sprzętu - na parterze medykamenty, na pierwszym piętrze natomiast granaty, amunicję, oraz karabin szturmowy. Może się zdarzyć też parę zombie.

9) Szpital - Na terenie szpitala rozgrywa się nasze pierwsze zadanie z sektora Prypeć - (Niezidentyfikowana Broń / Karabin Gaussa) - Mapa Ogólna (cz.2) - Prypeć - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

9) Szpital - Na terenie szpitala rozgrywa się nasze pierwsze zadanie z sektora Prypeć - (Niezidentyfikowana Broń / Karabin Gaussa). Na parterze znajdziemy amunicję za szafką, w biurku amunicję i apteczkę, na piętrze w metalowym pojemniku granatnik i granaty.

10) Port Rzeczny - jedna z dwóch lokacji z których w końcowym zadaniu będą ostrzeliwali nas żołnierze Monolitu - Mapa Ogólna (cz.2) - Prypeć - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

10) Port Rzeczny - jedna z dwóch lokacji z których w końcowym zadaniu będą ostrzeliwali nas żołnierze Monolitu. Uważamy szczególnie na snajperów. W okolicy ukryte apteczki i ogniwa do Gauss'a.

11) Kino Prometeusz - jedna z dwóch lokacji z których w końcowym zadaniu będą ostrzeliwali nas żołnierze Monolitu - Mapa Ogólna (cz.2) - Prypeć - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

11) Kino Prometeusz - jedna z dwóch lokacji z których w końcowym zadaniu będą ostrzeliwali nas żołnierze Monolitu. Uważamy szczególnie na snajperów. W środku ukryty granatnik wraz z granatami i odrobiną amunicji. Pociski RPG pod schodami w budynku po lewej.

12) Stara Stacja Obsługi - W budynku masa elektrycznych anomalii artefaktami - Mapa Ogólna (cz.2) - Prypeć - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

12) Stara Stacja Obsługi - W budynku masa elektrycznych anomalii artefaktami. Na piętrze Byurer (w poradniku pieszczotliwie zwany Mistrzem Yoda), oraz narzędzia do kalibracji z zadania 3 (Przynieś Azotowi narzędzia) sektora Zaton. W rogu pod schodami trochę granatów.

1 - Mapa Ogólna (cz.2) - Prypeć - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry