Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.9) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

22. Miejsca ewakuacji - B205

Zleceniodawca: automatycznie, po wykonaniu zadania 16 sektora Zaton

Lokalizacja startowa: punkt 27 na mapie Zaton

Lokalizacja docelowa: punkt 44 na mapie Jupiter

Opis ukończenia questu:

Po dotarciu na teren bazy musimy wybić kilku zombie. W domu będącym dokładnie w zaznaczonym punkcie, na stole w pomieszczeniu po prawej - znajdujemy dokumenty, które zakończą misję. Papier możemy oddać Sokolov'i (żołnierz wewnątrz bunkra naukowców - koło punktu 22).

FAZA 2 - skład broni

Zanim opuścimy ten teren, warto trochę pozwiedzać i zapuścić się do tunelu nieopodal (screen).

Będziemy musieli zabić kilka skoczko-psów - Questy (cz.9) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Będziemy musieli zabić kilka skoczko-psów. Po prawej mamy drzwi oświetlone żarówką nad wejściem, które prowadzi do pomieszczenia ze śluzą i elektronicznym zamkiem (otwarcie możliwe dopiero po zabraniu dokumentów wspomnianych wyżej). W otwartym pomieszczeniu, na ścianie po prawej stronie odszukujemy deski, które niszczymy (screen). Przechodzimy odsłoniętym szybem i wychodzimy po jego lewej stronie.

W dużej sali spotykamy psionika - Questy (cz.9) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

W dużej sali spotykamy psionika. Niedoszły Mistrz Yoda jak pamiętamy ma w zwyczaju unosić ręce i tworzyć ochronne pole siłowe - nie marnujemy wtedy na niego amunicji. Przechodzimy przez kolejne drzwi i odnajdujemy drabinkę w górę. Korzystając z niej, docieramy do pomieszczenia pełnego broni.

23. Ogończa 1

Zleceniodawca: od początku gry

Lokalizacja startowa: -

Lokalizacja docelowa: punkty 43, 6 na mapie

Opis ukończenia questu:

Wracamy do helikopterów. Jeśli dotarliśmy do miejsca oznaczonego liczbą 43, powinniśmy widzieć przed sobą pole minowe. Sztuka polega na tym, żeby nie dać się wysadzić. Nic prostszego - jedyne co musimy zrobić, to iść po chodniku po lewej i obserwować bacznie mini-mapę i ciemniejsze plamki zaznaczone na niej. Doskonale widać je na jasnej powierzchni chodnika (screen).

Po zbadaniu maszyny i wyjęciu czarnej skrzynki, zobaczymy ciekawą scenę w której na pole minowe wbiegnie chmara mutantów (screen) - Questy (cz.9) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Po zbadaniu maszyny i wyjęciu czarnej skrzynki, zobaczymy ciekawą scenę w której na pole minowe wbiegnie chmara mutantów (screen). Podziwiamy pokaz ogni i dobijamy resztki. Skrzynkę pokazujemy mechanikowi w bazie Stalkerów sektora Jupiter (punkt 6), a po odczekaniu trzech godzin wracamy do niego, płacimy za usługę i odsłuchujemy nagranie.

1 - Questy (cz.9) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry